Конспект уроку з математики у 2класі на тему "Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв'язуються д

Про матеріал

Розробка уроку з математики у 2класі з використанням ІКТ: вправа "Мікрофон", "Телефон", робота в парах, групах; Вправи- ігри "Хто в яйці?", "Порятуй зайчика", "Чудо-дерево", " Збери грибочки". Та додано додатки зі смайликами та для вправи- гри "Хто в яйці?"

Перегляд файлу

ТЕМА Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв'язуються двома діями.

МЕТА Вправляти учнів у застосуванні порядку виконання арифметичних дій. Розвивати обчислювальні навички, мислення, увагу. Виховувати почуття взаємодопомоги, бережливого ставлення до природи.

Обладнання Таблиці: „У лісовій школі", „Порятуй зайчика", „Збери яблука і груші"; кошики, грибочки з прикладами, завдання для роботи в парах „Хто в яйці?". Смайлики.

ХІД   УРОКУ

1. 1. Організаційний момент

- Який в нас зараз урок?

- Який у вас настрій? (Піднімають відповідний смайлик)

Вчитель Щоб урок пройшов цікаво Всі берімося до справи.

- Діти, я сподіваюсь на вашу увагу, кмітливість і навіть винахідливість.

Бажаю вам удачі

За роботу, в добрий час.

  1. Математична розминка
    Лічба   4    до 40, 5 до 50
  2. Перевірка домашнього завдання - фронтально

а) Пояснити розв'язання задачі № 902

б) Зачитати значення виразів № 903 (3-4 стовп.)

II. Актуалізація опорних знань

- Пригадаємо правила про порядок виконання дій (2-3 учні)

III. Повідомлення теми і мети уроку

Вчитель На попередніх уроках ми з вами працювали над вивченням табличного множення і ділення;   розв'язували приклади і задачі; ознайомилися з порядком виконання дій.

Сьогодні підведемо підсумки, чого і як навчилися, підготуємося до контрольної роботи.

Відвідаємо Лісову школу, в якій навчаються звірята. Допоможемо їм навчитися добре рахувати.

 1. Гра „Телефон", „Мікрофон".

 Діти загадують один одному приклади на множення і ділення.

2. Гра „Порятуй зайчика"

Робота в групах. Учні, по одному з кожної групи, виходять по черзі до таблиці і „розбирають" уявний місток, на дощечках якого записані приклади і розв'язують їх.

 

3. Робота в зошитах.

Учні пишуть рядки цифр за зразком, записаних у кожного.

Математичний диктант:

2x7,      3x6,    3x8,    3x10,     4 х 4, 4 х 7, 4 х 9,   4 х 8.

4. Робота з підручником

Приклади № 908 ( 1-й стовпчик - колективно, решта - самостійно) Завдання № 909 - усно.

Фізкультхвилинка

Раз! Два! Три! Чотири! П'ять!                                                                                                                                                          Час прийшов нам спочивать.                                                                     

   Тож, піднімем руки вгору

Раз! Два! Три! Чотири!

А тепер всі руки в боки,

Як зайчата, - скоки — скоки!

Десять, дев'ять, вісім, сім!

Час за парти нам усім.

5. Робота над задачею ( № 906 )

Аналіз - колективно, розв'язують самостійно (слабким учням допомагає вчитель).

Сильніші учні складають до задачі вираз, а слабкіші - розв'язують діями.

  1. Об'єднання в пари.
    Вправа - гра „Хто в яйці?" (Додаток 2)
    Завдання на картках для кожної пари.
    Перевірка. Обмін картками.
  1. Робота в групах.

а) У лісі виросло „Чудо - дерево", на якому ростуть яблука і груші.

Учні першої команди зривають яблука і розв'язують приклади, а другої — груші. Якщо розв'язують правильно, фрукти кладуть у кошик, який передають іншому учневі.

б) Гра „Збери грибочки".

Кожна група учнів сідає за окремий столик, на якому кошики з грибами -прикладами.

Діти розв'язують приклади і кладуть грибочки у кошик з відповідними цифрами 20 і 7. Взаємоперевірка.

IV. Домашнє завдання

Розв'язати задачу № 913, завдання № 914; задача № 919 для сильних учнів.

V. Підсумок уроку

- Що найбільше запам'яталося (сподобалось) на уроці?

- Який у вас настрій зараз? ( Показують смайлики)

Діти, мудрій Сові і звірятам Лісової школи дуже сподобалось, як ви працювали на уроці. Вони вам дякують за те, що ви навчили їх розв'язувати приклади і задачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Смайлики»                                                            Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота в парах                                                Вправа – гра  «Хто в яйці?»                                                         Додаток 2

 

                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

        C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0003.jpg                    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0004.jpg                                    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0005.jpg                               C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0006.jpg

 

 

 

Робота в парах                                                Вправа – гра  «Хто в яйці?»                                                         Додаток 2

 

                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

        C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0003.jpg                    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0004.jpg                                    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0005.jpg                               C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0006.jpg

 

 

 

Робота в парах                                                Вправа – гра  «Хто в яйці?»                                                         Додаток 2

 

                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

        C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0003.jpg                    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0004.jpg                                    C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0005.jpg                               C:\Documents and Settings\Admin\Мои документы\Мои рисунки\MP Navigator EX\2011_12_27\IMG_0006.jpg

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
27 вересня 2018
Переглядів
1783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку