Розробка уроку з математики у 2класі з використанням ІКТ: вправа "Мікрофон", "Телефон", робота в парах, групах; Вправи- ігри "Хто в яйці?", "Порятуй зайчика", "Чудо-дерево", " Збери грибочки". Та додано додатки зі смайликами та для вправи- гри "Хто в яйці?"
ТЕМА Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Задачі на збільшення (зменшення) числа в кілька разів, які розв'язуються двома діями.
МЕТА Вправляти учнів у застосуванні порядку виконання арифметичних дій. Розвивати обчислювальні навички, мислення, увагу. Виховувати почуття взаємодопомоги, бережливого ставлення до природи.
Обладнання Таблиці: „У лісовій школі", „Порятуй зайчика", „Збери яблука і груші"; кошики, грибочки з прикладами, завдання для роботи в парах „Хто в яйці?". Смайлики.
ХІД УРОКУ
1. 1. Організаційний момент
- Який в нас зараз урок?
- Який у вас настрій? (Піднімають відповідний смайлик)
Вчитель Щоб урок пройшов цікаво Всі берімося до справи.
- Діти, я сподіваюсь на вашу увагу, кмітливість і навіть винахідливість.
Бажаю вам удачі
За роботу, в добрий час.
а) Пояснити розв'язання задачі № 902
б) Зачитати значення виразів № 903 (3-4 стовп.)
II. Актуалізація опорних знань
- Пригадаємо правила про порядок виконання дій (2-3 учні)
III. Повідомлення теми і мети уроку
Вчитель На попередніх уроках ми з вами працювали над вивченням табличного множення і ділення; розв'язували приклади і задачі; ознайомилися з порядком виконання дій.
Сьогодні підведемо підсумки, чого і як навчилися, підготуємося до контрольної роботи.
Відвідаємо Лісову школу, в якій навчаються звірята. Допоможемо їм навчитися добре рахувати.
1. Гра „Телефон", „Мікрофон".
Діти загадують один одному приклади на множення і ділення.
2. Гра „Порятуй зайчика"
Робота в групах. Учні, по одному з кожної групи, виходять по черзі до таблиці і „розбирають" уявний місток, на дощечках якого записані приклади і розв'язують їх.
3. Робота в зошитах.
Учні пишуть рядки цифр за зразком, записаних у кожного.
Математичний диктант:
2x7, 3x6, 3x8, 3x10, 4 х 4, 4 х 7, 4 х 9, 4 х 8.
4. Робота з підручником
Приклади № 908 ( 1-й стовпчик - колективно, решта - самостійно) Завдання № 909 - усно.
Фізкультхвилинка
Раз! Два! Три! Чотири! П'ять! Час прийшов нам спочивать.
Тож, піднімем руки вгору
Раз! Два! Три! Чотири!
А тепер всі руки в боки,
Як зайчата, - скоки — скоки!
Десять, дев'ять, вісім, сім!
Час за парти нам усім.
5. Робота над задачею ( № 906 )
Аналіз - колективно, розв'язують самостійно (слабким учням допомагає вчитель).
Сильніші учні складають до задачі вираз, а слабкіші - розв'язують діями.
а) У лісі виросло „Чудо - дерево", на якому ростуть яблука і груші.
Учні першої команди зривають яблука і розв'язують приклади, а другої — груші. Якщо розв'язують правильно, фрукти кладуть у кошик, який передають іншому учневі.
б) Гра „Збери грибочки".
Кожна група учнів сідає за окремий столик, на якому кошики з грибами -прикладами.
Діти розв'язують приклади і кладуть грибочки у кошик з відповідними цифрами 20 і 7. Взаємоперевірка.
IV. Домашнє завдання
Розв'язати задачу № 913, завдання № 914; задача № 919 для сильних учнів.
V. Підсумок уроку
- Що найбільше запам'яталося (сподобалось) на уроці?
- Який у вас настрій зараз? ( Показують смайлики)
Діти, мудрій Сові і звірятам Лісової школи дуже сподобалось, як ви працювали на уроці. Вони вам дякують за те, що ви навчили їх розв'язувати приклади і задачі.
«Смайлики» Додаток 1
Робота в парах Вправа – гра «Хто в яйці?» Додаток 2
Робота в парах Вправа – гра «Хто в яйці?» Додаток 2
Робота в парах Вправа – гра «Хто в яйці?» Додаток 2