Конспект уроку з математики в 6 класі на тему: "Додавання і віднімання дробів"

Про матеріал
Конспект уроку з математики в 6 класі на тему: "Додавання і віднімання дробів"
Перегляд файлу

План-конспект уроку математики в 6 класі

Тема: Додавання та віднімання дробів. Розв’язування вправ

Мета:  повторити і систематизувати знання з теми, удосконалювати вміння розв’язувати вправи на всі дії зі звичайними дробами; виховувати в учнів творчі здібності; розвивати пізнавальний інтерес на уроках математики.

Тип уроку: урок розвитку компетентностей

Обладнання:  картки із завданнями для кожної команди

Перебіг уроку

І. Організаційна частина

Повідомити учням про те що урок буде проводитись у вигляді гри. Розділити клас на дві команди по чотири учні, в кожній групі повинні бути і слабкі і більш сильніші учні.  Кожна команда повинна обрати капітана своєї групи.

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Капітани перевіряють домашні за­вдання кожного учня своєї команди і доповідає про результати перевірки.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Математичний диктант

Продиктувати завдання на дві команди. Учні записують відповіді до завдань свого варіанту на окремих аркушах, які потім здають для перевірки.

1. Представте число 1 у вигляді дробу зі знаменником 7 [11].

2. Знайдіть значення виразу (4/7; 6/11)

3. Знайдіть суму [різницю](7/12; 1/12)

4. Розв'яжіть рівняння(1/6; 5/6)

5. Знайдіть значення виразу (2  6/11; 6  14/17)

ІV. Розв’язування вправ

Сьогодні ми проведемо змагання між двома командами у вигляді гри, яка називається «Подорож до країни Дроби». На шляху до цієї країни будуть зустрічатися зупинки, на яких потрібно виконати завдання, щоб можна було рухатись далі, до наступної зупинки. Переможе та команда, яка дасть більше правильних відповідей на теоретичні і практичні завдання гри. По закінченню гри команди здають розв’язані завдання вчителю. На парті кожної команди лежать завдання. (Потрібно слідкувати за тим щоб у розв’язанні задач і прикладів брали всі учні команди, від цього буде залежати оцінка кожного з них).

Зупинка «Теоретична»

Запитання для обох команд однакові

1. Сформулюйте основну властивість дробу.

2. Що означає скоротити дріб? Наведіть приклад.

3. Як порівняти два дроби з різними знаменниками?

4. Сформулюйте правило додавання (віднімання) дробів з різними знаменниками.

Зупинка «Фермерська»

Перша задача для І групи, а друга - для ІІ групи.

1. Фермер засіяв технічними культурами 2 ділянки землі: площа першої ділянки дорівнює га, а площа другої — на га більше від площі першої. Скільки гектарів землі засіяв фермер технічними культура­ми?(61  43/100)

2. Фермер засіяв соняшником 2 ділянки землі: площа першої ділянки дорі­внює га, а площа другої — на га більша від площі першої. Скільки гектарів землі засіяв фермер соняшником?(5  7/8)

Зупинка «Віртуози обчислень»

Приклади для обох груп однакові

1. (25  11/18)

2. (15  31/40)

3. (19/20)

4. (1/40)

Зупинка «Знайди правильну відповідь»

Треба знайти відповідність між завданнями і відповідями

1)

2)

3)

4)

5)

1-В, 2-Д, 3-Г,4-Б,5-А

А)

Б)

В)

Г)

Д)

 

V. Підсумок уроку

Закінчити гру. Зібрати виконані завдання.

Запитання:

1. Що сьогодні на уроці ми вивчали?

2. Продовжте речення: "Мені сьогодні на уроці сподобалось …"

3. Що сьогодні на уроці було зайвим?

VІ. Домашнє завдання

§7 – §11 с. 41 – с. 62 – повторити

С.р. І – варіант с.71. Тести с. 73 – 74.

docx
Додано
22 січня 2019
Переглядів
878
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку