Конспект уроку
з образотворчого мистецтва
Тема: «Казкові розповіді»
Мультфільми лялькові та мальовані,
кадри з мультфільмів.
ХТД: намалювати або виліпити одного з героїв казки «Заєць і Їжак»
(художні матеріали за вибором).
СКМ: М/ф «Потяг у казку» із серії «З любов’ю до дітей».
Очікувані результати:
володіють знаннями про мультиплікацію;
дотримуються правил поведінки в кінотеатрі;
імпровізують пластиліновий мультфільм;
організовують робоче місце;
дотримуються охайності та правил техніки безпеки.
Цілі уроку: ознайомити дітей з мультиплікацією як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з ним; вчити свідомо користуватися матеріалами для виконання творчих робіт; вдосконалювати навички роботи пластиліном; відтворити персонажів казки «Заєць і Їжак»; збагатити активне мовлення учнів новими словами; закріпити навички правильної поведінки у громадських місцях; формувати загальнокультурну, міжпредметну естетичну, предметну компетентності; розвивати уяву, фантазію, художній смак, творчі здібності; виховувати любов до мистецтва.
Обладнання: відеофрагменти мультфільмів, мультимедійна презентація, картки, пластилін.
Хід уроку:
І. Організація класу. Перевірка готовності до уроку.
Видумуй, пробуй, твори!
Розум, фантазію прояви!
Активним і уважним будь
І про кмітливість не забудь!
ІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.
ІІІ. Визначення теми, завдань уроку
Вправа «Асоціації» до слова
МУЛЬТФІЛЬМ
Сьогодні ми з вами будемо справжніми мультиплікаторами і зробимо власний мультфільм.
Але для початку познайомимось з видами мультиплікації
Перегляд і обговорення презентації
Перегляд мультфільму «Заєць і Їжак»
ІV. Первинне сприймання матеріалу.
Осмислення навчального матеріалу.
Отже, про що мультфільм?
Хто є головними героями?
Який герой мультфільму вам сподобався?
Хто вів себе погано?
Які епізоди (моменти) вам більше всього запам’ятались?
V. Робота в групах
Ліплення героїв мультфільму
Повторення правил
VІ. Розігрування казки в групах.
VII. Підбиття підсумків
Рефлексія
Ось і закінчилась наша подорож до країни казок
Сьогодні ви показали себе справжніми знавцями казок.
Я бачу радісні обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій.
1. Вправа "Мікрофон"
Діти, я дуже рада, що всі ви любите казки. Адже читаючи їх, ви стаєте добрішими, мудрішими, сильнішими, милосерднішими. Недаремно кажуть: «Казка маленька, а роздуму в ній багато». А вам, діти, я хочу побажати: читайте, читайте і читайте! Хай не буде у вас жодного дня, аби ви не прочитали хоча б однієї сторінки нової книги. Тоді ви будете освіченими, вихованими, добрими людьми.