29 вересня о 18:00Вебінар: Крок уперед чи стоїмо на місці: реалії роботи вчителя початкової школи

Конспект уроку з образотворчого мистецтва Тема: «Казкові розповіді»

Про матеріал
Урок познайомить дітей з мультиплікацією як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з ним; навчить свідомо користуватися матеріалами для виконання творчих робіт; вдосконалить навички роботи з пластиліном; збагатить активне мовлення учнів новими словами; закріпить навички правильної поведінки у громадських місцях; сформує загальнокультурну, міжпредметну естетичну, предметну компетентності; розвиватиме уяву, фантазію, художній смак, творчі здібності; виховуватиме любов до мистецтва.
Перегляд файлу

 

                                        Конспект уроку

         з    образотворчого мистецтва

 

Тема: «Казкові розповіді»

Мультфільми лялькові та мальовані,

кадри з мультфільмів.

ХТД: намалювати або виліпити одного з героїв казки «Заєць і Їжак»

(художні матеріали за вибором).

СКМ: М/ф «Потяг у казку» із серії «З любов’ю до дітей».

 

 

 


Очікувані результати:

володіють знаннями про мультиплікацію;

дотримуються правил поведінки в кінотеатрі;

імпровізують пластиліновий мультфільм;

організовують робоче місце;

дотримуються охайності та правил техніки безпеки.

 

Цілі уроку: ознайомити дітей з мультиплікацією як видом мистецтва, атрибутами, пов’язаними з ним; вчити свідомо користуватися матеріалами для виконання творчих робіт; вдосконалювати навички роботи пластиліном; відтворити персонажів казки «Заєць і Їжак»; збагатити активне мовлення учнів новими словами; закріпити навички правильної поведінки у громадських місцях; формувати загальнокультурну, міжпредметну естетичну, предметну компетентності; розвивати уяву, фантазію, художній смак, творчі здібності; виховувати любов до мистецтва.

 

Обладнання: відеофрагменти мультфільмів, мультимедійна презентація, картки, пластилін.

Результат пошуку зображень за запитом "клипарт кисти краски" 

 

   

 

 

 

                                               

Хід уроку:

І. Організація класу. Перевірка готовності до уроку.

Видумуй, пробуй, твори!

Розум, фантазію прояви!

Активним і уважним будь

І про кмітливість не забудь!

ІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого матеріалу.

  • 1. Інтерактивна вправа "Очікування"
  • - Що ви очікуєте від сьогоднішнього уроку?
  • - Яким, на вашу думку, воно має бути?
  • - А якими на уроці мають бути діти?
  • - Отже, сподіваємося, ми разом проведемо цікавий, творчий, корисний урок, на якому кожен з нас відкриє для себе багато нового.
  • - Діти, а ви любите подорожувати?
  • - Я пропоную вам вирушити сьогодні до однієї чудової країни.
  • - Ви згодні?
  • - А як вона називається?

ІІІ. Визначення теми, завдань уроку

  • Сьогодні у нас - незвичайний урок!
  • У казку ми зробимо ще один крок.
  • А з казкою ми зустрічались не раз!
  • I знову вона завітала у клас.
  • (На дошці записана тема уроку.)
  • - Прочитайте тему, над якою ми будемо сьогодні працювати.
  • - Яке з цих слів вам відоме?
  • - Які слова ви зустріли вперше?
  • - То що ви маєте ЗНАТИ на кінець уроку?
  • - Які ВМІННЯ можете набути?
  • - Давайте визначимо для себе завдання уроку:
  • Знати:                              Вміти:                             Цінувати:
    зміст казки                      читати казку                    час
  • цікаву інформацію        складати запитання       допомогу друзів

 

Вправа «Асоціації» до слова

                                                  МУЛЬТФІЛЬМ

     Сьогодні ми з вами будемо справжніми мультиплікаторами і зробимо власний мультфільм.

Але для початку познайомимось з видами мультиплікації

Перегляд і обговорення презентації

 

 

Перегляд мультфільму «Заєць і Їжак»

 

ІV. Первинне сприймання  матеріалу.

Осмислення навчального матеріалу.

Отже, про що мультфільм?

Хто є головними героями?

Який герой мультфільму вам сподобався?

Хто вів себе погано?

Які епізоди (моменти) вам більше всього запам’ятались?

 

V. Робота в групах

Ліплення героїв мультфільму

Повторення правил

 

http://svitppt.com.ua/images/53/52389/770/img2.jpg

VІ. Розігрування казки в групах.

 

VII. Підбиття підсумків

Рефлексія

 Ось і закінчилась наша подорож до країни казок

Сьогодні ви показали себе справжніми знавцями казок.

 Я бачу радісні обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій.

1. Вправа "Мікрофон"

  • Що найголовніше у всіх казках? Чому?
  • Чи справдились ваші очікування?
  • Що сподобалось?
  • Що здивувало? Чому?
  • Що зацікавило?
  • Що не сподобалось? Чому?

 Діти, я дуже рада, що всі ви любите казки. Адже читаючи їх, ви стаєте добрішими, мудрішими, сильнішими, милосерднішими. Недаремно кажуть: «Казка маленька, а роздуму в ній багато». А вам, діти, я хочу побажати: читайте, читайте і читайте! Хай не буде у вас жодного дня, аби ви не прочитали хоча б однієї сторінки нової книги. Тоді ви будете освіченими, вихованими, добрими людьми.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мелах Тетяна
До підручника
Образотворче мистецтво 1 клас (Трач С. К., Резніченко М. І.)
Додано
21 березня
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку