Розробка уроку: "Згинання і складання паперу. Аплікація з паперу і картону. Виготовлення декоративної листівки «Янголятко».

Про матеріал

Тема: згинання і складання паперу. Аплікація з паперу і картону. Виготовлення декоративної листівки «Янголятко».

Мета:

Формувати в учнів ключові компетентності:

  • -Вміння вчитися – організувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; планувати свої дії, доводити роботу до кінця;
  • -Загальнокомунікативну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої компетентності, зв'язно висловлюватися в контексті змісту;
  • -Здоров'язбережувальну компетентність - дбайливе ставлення до свого здоров'я як вищу життєву цінність;
  • Соціальні компетентності :
  • - продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, використовувати різні ролі й функції в колективі, виявляти ініціативу.
  • Формувати в учнів предметні компетентності:
  • -Навчальну : поглибити знання учнів про вітальну листівку, історію її виникнення;

навчити дітей виготовляти декоративну листівку «Янголятко»; вчити застосовувати набуті знання у власній художньо-творчій діяльності.

  • -Розвивальні : розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, логічне мислення, образне мислення, уявлення учнів, дрібну моторику пальців,
    творчі здібності,
  • -Виховну : виховувати відчуття прекрасного, акуратність, любов до праці, відповідальність за якість виконаної роботи, повагу до традицій українського народу, відчуття прекрасного

Матеріали та інструменти. Фігура янголятка, картон-основа, кольоровий папір, ножиці,

клей, олівець, шаблон, аудіо запис, презентація,

зразок виробу, виставка вітальних листівок.

Тема: згинання і складання паперу. Аплікація з паперу і картону. Виготовлення декоративної листівки «Янголятко».

Мета:

  • -поглибити знання учнів про вітальну листівку, історію її виникнення;
  • - навчити дітей виготовляти декоративну листівку «Янголятко»;
  • -сприяти збагаченню словникового запасу школярів;
  • -вчити застосовувати набуті знання у власній художньо-творчій діяльності;
  • -розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, логічне мислення, образне мислення, уявлення учнів, дрібну моторику пальців,
    творчі здібності;
  • -виховувати відчуття прекрасного, акуратність, любов до праці, відповідальність за якість виконаної роботи, повагу до традицій українського народу, відчуття прекрасного.

Матеріали та інструменти. Фігура янголятка, картон-основа, кольоровий папір, ножиці,

клей, олівець, шаблон, аудіо запис, презентація,

зразок виробу, виставка вітальних листівок.

Хід уроку

І. Організаційна частина.

Ось дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав,
Так що час не втрачаймо
І працювати починаймо .

  • -Отже, девізом нашого уроку будуть слова:

Активним і уважним будь!

І про кмітливість не забудь!

Видумуй, пробуй і твори!

Розум і фантазію прояви!

ІІ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

  • 1.Ознайомлення з планом уроку.
  • -Діти, ось ці незвичайні сходинки будуть допомагати вам сьогодні на уроці. Ми спробуємо підніматись ними до верхівки. Але для цього треба бути уважними і старанно працювати, бо успіх дається нелегко!
  • На дошці записаний план уроку.
  • 1.«Добрий початок – половина успіху!»
  • 2.«Розсипанку зібрати постараємось, про чарівного гостя дізнаємось!»
  • 3.Цікавинки про листівки.
  • 4.У технологічному цеху майстра Папірчика.
  • 5.«Ріжу, клею, самостійно і працюю на відмінно!»
  • 6.Успіх! Побажання.
  • -Перевірте, чи готові ваші робочі місця до роботи? (Вчитель перевіряє робочі місця).
  • -Бо добрий початок – половина успіху!

(Піднялись на І сходинку)

  • 2.Мотивація навчальної діяльності.
  • -Діти, що це за скринька на столі давайте заглянемо в середину ? (Вчитель дістає зі скриньки лист, читає).
  • Любі хлопчики і дівчатка!
  • Розсипанку зібрати постарайтесь, про чарівного гостя дізнайтесь!
  • Ваш майстер Папірчик.
  • 3.Гра «Збери слово» (ЯНГОЛЯТКО).
  • На дошці прикріплені букви з яких діти складають слово.

(Піднялись на ІІ сходинку)

4. Повідомлення теми та мети уроку.

  • -Чи бачили ви це малятко?
  • До нас спустилось янголятко.

(Вчитель показує фігурку янголятка).

І щиро, радо вас вітає,

Новину всім повідомляє

Вам треба чемно працювати,

Бо скоро, скоро прийде свято.

5. Створення проблемної ситуації.

- Як ви гадаєте, діти, яку новину хоче повідомити вам ангелятко, яке свято наближається? (Діти відповідають).

6. Розповідь учителя.

- З наближенням новорічних свят, люди традиційно вітають своїх рідних, близьких і знайомих – надсилають їм вітальні листівки. То ви, мабуть, здогадались чим ми будемо займатись сьогодні на уроці. (Розгляд вітальних листівок).

  • 7. Довідкове бюро.

Перші поштові листівки з'явилися в Англії. Їх прикрашали малюнки створенні художниками. «Щасливого Різдва !» - було надруковано на першій різдвяній листівці. Поштові листівки отримували як подарунок. На зворотному боці було особисте звернення, що зберігало тепло рідних чи дружніх рук. Траплялися листівки великі та зовсім маленькі, з тканини, дерев'яні, з візерунками, ароматизовані, музичні. На новорічних поштових листівках є і Дід Мороз зі Снігуронькою, і ялинки, і сніжинки, і зворушливі привітання.

А останніми роками в усьому світі стало дуже популярним дарувати листівки ручної роботи.

Поширилося це хобі з Америки, де й отримало назву – кардмейкінг (кард – листівка, мейкінг – виготовлення).

А ви хочете зробити вітальну листівку своїми руками?

(Піднялись на ІІІ сходинку)

  • -Ось яку вітальну листівку ми навчимось сьогодні робити. Хто це до вас всміхається?

8. Технологія виготовлення виробу.

- Розгляд зразка виробу.

  • - Робота з технологічною картою виробу.

– Уважно розгляньте технологічну карту та назвіть з яких частин буде складатися наш Ангелик ?

  • 1.

Підбери картон-основу.

  • 2.

Склади її навпіл.

  • 3.

За допомогою шаблонів обведи та виріж голову, крила, та коло для плаття.

  • 4.

Коло для плаття склади навпіл, а потім навскоси так, щоб краї не збіглися.

  • 5.

Виклади деталі на основу. Змасти деталі клеєм.

  • 6.

У середині листівки наклей аркуш паперу для привітання.

(Піднялись на ІV сходинку)

(Демонструю готовий виріб)

9. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

- Щоб безпечно працювати,

треба правила згадати.


  • 1.Ножиці — це небезпечно,
  • нагадати вам доречно:

    біля краю не клади,

    щоб не трапилось біди.

    • 2. Вістрям вгору не тримай,

    другу так передавай.

    (Вчитель демонструє.)

    • 3.Якщо він тебе попросить,

    вперед кільцями подай.

    • 4.Клей наносити потрібно

    з середини до країв.

    Буде дуже добре видно,

    якщо буде зайвий він.

    • 5.Якщо клей на одяг капнув,

    паніки ти не зчиняй,

    а швидесенько водою

    клей з одежі відмивай.

    • 6.На столі лежить серветка,

    якщо руки забруднив,

    ти візьми її і швидко

    витри все, що замастив.


    - А тепер відпочинемо і продовжимо роботу.

    4. Фізкультхвилинка

    Раз - піднялись!

    Два-присіли!

    Хай мужніє наше тіло!

    Руки вгору, руки вниз!

    На сусіда подивись!

    Руки вгору, руки в боки!

    Поскачи на місці трохи!

    Руки ззаду покладемо, головою поведемо!

    Дружно всі присядемо і за парти сядемо!

    ІІI. Виконання практичної роботи.

    Показую на 5 пункт плану уроку.

    • -А тепер «Ріжу, клею самостійно і працюю на «відмінно»!

    Діти працюють користуючись інструкцією «Послідовність виконання».

    Допомагаю тим хто цього потребує.

    (Піднялись на V сходинку)

    Послідовність виготовлення листівки «Янголятко».

    Схема виготовлення (прикріплені до дошки).

    1. Підберіть картон-основу і складіть його навпіл.

    2. За допомогою шаблонів обведіть та виріжте голову, крила, ніжки та коло для плаття.

    3. Коло для плаття складіть навпіл, а потім навскоси так, щоб краї не збігалися.

    4. Викладіть деталі на основу-картон: голову, крила, платтячко. Твоє ангелятко може стояти, сидіти або літати.

    5. Змастіть деталі клеєм та наклейте на основу. Доповніть листівку зірочками.

    6. У середину листівки наклей аркуш паперу для привітання.

    (Піднялись на VI сходинку)

    ІV. Підсумок уроку.

    • 1. Рефлексія.

    Вправа «Склади портфелик знань»

    • -Які ж знання ми покладемо у портфелик?
    • ВІДПОВІДІ:
    • -Ми добре навчились згинати і складати папір,
    • -вміємо вирізувати шаблони, розміщувати деталі на картоні,
    • - навчились робити вітальну листівку.
    • -Молодці! Ось ми і піднялися до верхівки наших східців.
    • 2.Виставка та оцінювання робіт учнів.

    Відбір на виставку «Вітальні листівки своїми руками»

    • - Якщо ви задоволені своєю роботою на уроці повісьте тарілочку під усміхненим смайликом.
      - Якщо ви незадоволені своєю роботою на уроці повісьте тарілочку під сумним смайликом.
    • 3.Слово вчителя
    • -Наш гість – чарівне Янголятко, прощається з вами і нагадує, що в листівці ще потрібно написати привітання – найтепліші слова тому, для кого ви її виготовляли.
    • -А ось побажання вам від Янголятка: «Бажаю, діти, успіхів щоденно, бажаю творчості усім й великого натхнення!».
    • 4. Прибирання робочих місць.
    Перегляд файлу

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    учитель початкових класів

    Коростишівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9

    Круглецька Ольга Олегівна

     

     

     

     

     

     

    2016 р.

     

    Тема: згинання і складання паперу. Аплікація з паперу і картону. Виготовлення декоративної листівки «Янголятко».

    Мета:

    Формувати в учнів ключові компетентності:

    • Вміння вчитися – організувати своє робоче місце; орієнтуватися у часі та берегти його; планувати свої дії, доводити роботу до кінця;
    • Загальнокомунікативну компетентність – дотримуватися норм мовленнєвої компетентності, зв’язно висловлюватися в контексті змісту;
    • Здоров’язбережувальну  компетентність  - дбайливе ставлення до свого здоров’я як вищу життєву цінність;

    Соціальні компетентності :

    •  продуктивно співпрацювати з різними партнерами в групі, використовувати різні ролі й функції в колективі, виявляти ініціативу.

    Формувати в учнів предметні компетентності:

    • Навчальну : поглибити знання учнів про вітальну листівку, історію її виникнення;

              навчити дітей виготовляти декоративну листівку «Янголятко»; вчити застосовувати     набуті знання у власній художньо-творчій діяльності.

    • Розвивальні : розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, логічне мислення, образне мислення, уявлення учнів, дрібну моторику пальців,
      творчі здібності,
    • Виховну : виховувати відчуття прекрасного, акуратність, любов до праці, відповідальність за якість виконаної роботи, повагу до традицій українського народу, відчуття прекрасного

     

    Матеріали та інструменти. Фігура янголятка, картон-основа, кольоровий папір, ножиці,

                                                клей, олівець, шаблон, аудіо запис, презентація,                      

                                                зразок  виробу, виставка вітальних листівок.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Тема: згинання і складання паперу. Аплікація з паперу і картону. Виготовлення декоративної листівки «Янголятко».

    Мета:

    • поглибити знання учнів про вітальну листівку, історію її виникнення;
    •  навчити дітей виготовляти декоративну листівку «Янголятко»;
    • сприяти збагаченню словникового запасу школярів;
    • вчити застосовувати     набуті знання у власній художньо-творчій діяльності;
    • розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, логічне мислення, образне мислення, уявлення учнів, дрібну моторику пальців,
      творчі здібності;
    • виховувати відчуття прекрасного, акуратність, любов до праці, відповідальність за якість виконаної роботи, повагу до традицій українського народу, відчуття прекрасного.

     

    Матеріали та інструменти. Фігура янголятка, картон-основа, кольоровий папір, ножиці,

                                                клей, олівець, шаблон, аудіо запис, презентація,                      

                                                зразок  виробу, виставка вітальних листівок.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Хід уроку

    І. Організаційна частина.  

    Ось дзвінок нам дав сигнал:
    Працювати час настав,
    Так що час не втрачаймо
    І працювати починаймо .
     

    • Отже, девізом нашого уроку будуть слова:

    Активним і уважним будь!

    І про кмітливість не забудь!

    Видумуй, пробуй і твори!

    Розум і фантазію прояви!

     

    ІІ. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

    1. Ознайомлення з планом уроку.
    •      Діти, ось ці незвичайні сходинки будуть допомагати вам сьогодні на уроці. Ми спробуємо підніматись ними до верхівки. Але для цього треба бути уважними і старанно працювати, бо успіх дається нелегко!

     

    На дошці записаний план уроку.

    1. «Добрий початок – половина успіху!»
    2. «Розсипанку зібрати постараємось, про чарівного гостя дізнаємось!»
    3. Цікавинки про листівки.
    4. У технологічному цеху майстра Папірчика.
    5. «Ріжу, клею, самостійно і працюю на відмінно!»
    6. Успіх! Побажання.

     

    •      Перевірте, чи готові ваші робочі місця до роботи? (Вчитель перевіряє робочі місця).
    •      Бо добрий початок – половина успіху!

     

    (Піднялись на І сходинку)

     

    1. Мотивація навчальної діяльності.

     

    • Діти, що це за скринька на столі давайте заглянемо  в середину ? (Вчитель дістає зі скриньки лист, читає).

    Любі хлопчики і дівчатка!

    Розсипанку зібрати постарайтесь, про чарівного гостя дізнайтесь!

    Ваш майстер Папірчик.

     

    1. Гра «Збери слово» (ЯНГОЛЯТКО).

    На дошці прикріплені букви з яких діти складають слово.

     

    (Піднялись на ІІ сходинку)

     

    4. Повідомлення теми та мети уроку.

    • Чи бачили ви це малятко?

    До нас спустилось янголятко.

    (Вчитель показує фігурку янголятка).

    І щиро, радо вас вітає,

    Новину всім повідомляє

    Вам треба чемно працювати,

    Бо скоро, скоро прийде свято.

     

    5. Створення проблемної ситуації.

    - Як ви гадаєте, діти, яку новину хоче повідомити вам ангелятко, яке свято наближається? (Діти відповідають).

     

    6. Розповідь учителя.

    - З наближенням новорічних свят, люди традиційно вітають своїх рідних, близьких і знайомих – надсилають їм вітальні листівки. То ви, мабуть, здогадались чим ми будемо займатись сьогодні на уроці. (Розгляд вітальних листівок).

     

    1.  Довідкове бюро.

    Перші поштові листівки з’явилися в Англії. Їх прикрашали малюнки створенні художниками. «Щасливого Різдва !» - було надруковано на першій різдвяній листівці. Поштові листівки отримували як подарунок. На зворотному боці було особисте звернення, що зберігало тепло рідних чи дружніх рук. Траплялися листівки великі та зовсім маленькі, з тканини, дерев’яні, з візерунками, ароматизовані, музичні. На новорічних поштових листівках є і Дід Мороз зі Снігуронькою, і ялинки, і сніжинки, і зворушливі привітання.

    А останніми роками в усьому світі стало дуже популярним дарувати листівки ручної роботи.

    Поширилося це хобі з Америки, де й отримало назву – кардмейкінг (кард – листівка, мейкінг – виготовлення).

    А ви хочете зробити вітальну листівку своїми руками?

     

    (Піднялись на ІІІ сходинку)

     

    •      Ось яку вітальну листівку ми навчимось сьогодні робити. Хто це до вас всміхається?

     

    8. Технологія виготовлення виробу.

    -  Розгляд зразка виробу.

     

    •  Робота з технологічною картою виробу.

    – Уважно  розгляньте  технологічну  карту та назвіть з яких частин буде складатися наш Ангелик ?

    1. подложка из ламинированного картона

    Підбери картон-основу.

    1. Origami Valley-fold.svg

    Склади її навпіл.

    1. F:\АТЕСТАЦІЯ\ПОКАЗОВИЙ УРОК\skanyrovanye0001.jpgF:\АТЕСТАЦІЯ\ПОКАЗОВИЙ УРОК\skanyrovanye0001.jpg

    За допомогою шаблонів обведи та виріж голову, крила, та коло для плаття.

     

    1. C:\Users\Krugleckiy\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0001.jpg

    Коло для плаття склади навпіл, а потім навскоси так, щоб краї не збіглися.

    1. C:\Users\Krugleckiy\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0002.jpg

    Виклади деталі на основу.  Змасти деталі клеєм.

    1. C:\Users\Krugleckiy\Pictures\Мои сканированные изображения\сканирование0002.jpg

    У середині листівки наклей аркуш паперу для привітання.

     

     

     

     

     

    (Піднялись на ІV сходинку)

     

    (Демонструю готовий виріб)

     

    9. Правила техніки безпеки та гігієни праці.

    - Щоб безпечно працювати,

      треба правила згадати.


    1. Ножиці — це небезпечно,

    нагадати вам доречно:

    біля краю не клади,

    щоб не трапилось біди.

     

    1.  Вістрям вгору не тримай,

     другу так передавай.

    (Вчитель демонструє.)

     

    1. Якщо він тебе попросить,

            вперед кільцями подай.

     

     

     

     

     

    1. Клей наносити потрібно

    з середини до країв.

    Буде дуже добре видно,

    якщо буде зайвий він.

     

    1. Якщо клей на одяг капнув,

    паніки ти не зчиняй,

    а швидесенько водою

    клей з одежі відмивай.

     

    1. На столі лежить серветка,

    якщо руки забруднив,

    ти візьми її і швидко

    витри все, що замастив.


     

    - А тепер відпочинемо і продовжимо роботу.

    4. Фізкультхвилинка

     

    Раз - піднялись!

    Два-присіли!

    Хай мужніє наше тіло!

    Руки вгору, руки вниз!

    На сусіда подивись!

    Руки вгору, руки  в боки!

    Поскачи на місці  трохи!

    Руки ззаду покладемо, головою поведемо!

    Дружно  всі присядемо і за парти сядемо!

     

    ІІI. Виконання практичної роботи.

    Показую  на 5 пункт плану уроку.

    • А тепер «Ріжу, клею самостійно і працюю на «відмінно»!

    Діти працюють користуючись інструкцією «Послідовність виконання».

    Допомагаю  тим хто цього потребує.

     

    (Піднялись на V сходинку)

     

    Послідовність виготовлення листівки «Янголятко».

    Схема виготовлення  (прикріплені до дошки).

    1. Підберіть картон-основу і складіть його навпіл.

    2. За допомогою шаблонів обведіть  та виріжте  голову, крила, ніжки та коло для плаття.

    3. Коло для плаття складіть навпіл, а потім навскоси так, щоб краї не збігалися.

    4. Викладіть деталі на основу-картон: голову, крила, платтячко. Твоє ангелятко може стояти, сидіти або літати.

    5. Змастіть деталі клеєм та наклейте на основу. Доповніть листівку зірочками.

    6. У середину листівки наклей аркуш паперу для привітання.

     

    (Піднялись на VI сходинку)

     

    ІV. Підсумок уроку. 

     

    1.  Рефлексія.

    Вправа «Склади портфелик знань»

    •      Які ж знання ми покладемо у портфелик?

     

    ВІДПОВІДІ:

    •      Ми добре навчились згинати і складати папір,
    •      вміємо вирізувати шаблони, розміщувати деталі на картоні,
    •      навчились робити вітальну листівку.

     

    • Молодці! Ось ми і піднялися до верхівки наших східців.

     

    1. Виставка та оцінювання робіт учнів.

    Відбір на виставку «Вітальні листівки своїми руками»

    - Якщо ви задоволені своєю роботою на уроці повісьте тарілочку під усміхненим смайликом.
    -   Якщо ви незадоволені своєю роботою на уроці повісьте тарілочку під сумним смайликом. 

     

    1. Слово вчителя
    •      Наш гість – чарівне Янголятко, прощається з вами і нагадує, що в листівці ще потрібно написати привітання – найтепліші слова тому, для кого ви її виготовляли.

     

    •      А ось побажання вам від Янголятка: «Бажаю, діти, успіхів щоденно, бажаю творчості усім й великого натхнення!».

     

    1.  Прибирання робочих місць.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    F:\ФОТО\P1130627.JPG      F:\ФОТО\P1130628.JPG      

     

     

    F:\ФОТО\P1130630.JPG  F:\ФОТО\P1130632.JPG

     

     

    F:\ФОТО\P1130633.JPG           F:\ФОТО\P1130638.JPG

     

     

     

     

     

    F:\ФОТО\P1130640.JPG               F:\ФОТО\P1130643.JPG                           

     

     

     

    F:\ФОТО\P1130644.JPG

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    http://levko.info/wp-content/uploads/2012/11/prykrasa_yangol_vlasnoruch.jpg

     

     

    http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/10/108/944/108944955_large_stockvectorblueangelonnightsky78660577.jpg

     

     

     

     

    http://4.bp.blogspot.com/-Z84k2vBJd1s/Tgo32-QIBvI/AAAAAAAAAWg/J-yjzmx74J4/s320/DSC_8756.JPG

     

     

     

    • поглибити знання учнів про вітальну листівку, історію її виникнення;
    • навчити дітей виготовляти декоративну листівку «Янголятко»;
    • сприяти збагаченню словникового запасу школярів;
    • розвивати образне мислення, уявлення учнів;
    • виховувати повагу до традицій українського народу, відчуття прекрасного.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    1. Ножиці — це небезпечно,

    нагадати вам доречно:

    біля краю не клади,

    щоб не трапилось біди.

     

    --------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    1.  Вістрям вгору не тримай,

     другу так передавай.

    (демонструє.)

     

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    1. Якщо він тебе попросить,

            вперед кільцями подай.

     

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    1. Клей наносити потрібно

    з середини до країв.

    Буде дуже добре видно,

    якщо буде зайвий він.

     

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    1. Якщо клей на одяг капнув,

    паніки ти не зчиняй,

    а швидесенько водою

    клей з одежі відмивай.

     

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------

     

    1. На столі лежить серветка,

    якщо руки забруднив,

    ти візьми її і швидко

    витри все, що замастив.

     

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    docx
    Додано
    15 лютого 2018
    Переглядів
    4115
    Оцінка розробки
    Відгуки відсутні
    Безкоштовний сертифікат
    про публікацію авторської розробки
    Щоб отримати, додайте розробку

    Додати розробку