Конспект уроку з української мови 8 клас Узагальнення з теми : «Види односкладних речень та неповні речення».

Про матеріал

На конкурс розробок "Вчительська десятка". Матеріал міститьконспект уроку конспект уроку з української мови 8 клас "Узагальнення з теми : «Види односкладних речень та неповні речення».

Перегляд файлу

Тема: Тренувальні вправи. Повторення вивченого. Узагальнення з теми : «Види односкладних речень та неповні  речення».(8 клас)

Мета:узагальнити й систематизувати знання учнів про види односкладних речень та неповні  речення, перевірити рівень засвоєння учнями теоретичного матеріалу та вміння застосовувати знання на практиці; виховувати культуру мовлення.

Обладнання: підручник, картки, дидактичний матеріал.

                                           Хід уроку.

I.Оголошення теми й мети уроку.

II. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу.

  1.                Перевірка домашнього завдання.
  2.                Учні задають завдання для однокласників.

3.У фінікійському алфавіті не було голосних, їх пізніше додали греки. Розшифруйте фінікійський запис, додавши голосні

ЗНЧН-СБВ    (означено-особове).

Додайте префікс, щоб ваша мова йшла про односкладне речення, в якому особа, що виконує дію, невизначена.   (неозначено-особове).

        4.Словникова робота

Нехтувати, незчутися, недочувати, недобачати, не цвісти, не допомагати, не здужати ( не змогти), не писана, не метена; не вигадана, а правдива; недопечений, не почувши, не слухаючи, ненавидячи, не зупинившись, незабаром, негайно, непорушно, невисоко, небагато.

Взаємоперевірка.

  5.Гра «Кмітливий».

Випишіть у табличку спочатку номери неозначено-особових речень, а потім- означено-особових.

1.Нехай утрем дрібні сльози, заплакані очі…

2.Не ховайте скарби ваші, нерозумні люди, не закопуйте у землю.

3. Бо й тут, мабуть, не спитають про матінку рідну.

4.Ой тобі ж бо, зоре, на небі сіяти, не у синіх горах доленьки шукати.

5.Обкрутили ланцюгами та й забрали до команди.

6.Згадаю тебе до схід сонця в неділеньку рано.

7. Тепер не мають, і коли про теє споминати.

 

Речення

 

 

 

 

 

 

 

Буква

 

 

 

 

 

 

 

 

1-е, 2-р, 3-г, 4-л, 5-о, 6-а, 7-в.

(3571246 Говерла)  Підставте букви і прочитаєте назву найвищої гори в Україні.

6.Зробити фонетичний розбір слова сльози.

7.Творче завдання.

За поданим малюнком скласти односкладні речення.

  1.                Вправа « Коректор» .

Відредагуйте речення, уникаючи невиправданих повторів слів і ставлячи, де можливо, на місці пропущених членів речення тире. Укажіть неповні речення.

  1.                Кров свою віддам твоїй калині, пісню свою віддам травам, птицям і лісам…
  2.                Я закоханий в синь океану, а ще дужче закоханий у зорі рум’яні.
  3.                Пташка красна своїм пір’ям, а людина красна своїм знанням.

 

  1.                Хвилинка «Культура мовлення».

 

Неправильно

Правильно

Перевернути сторінку

Перегорнути сторінку

Отримувати оствіту

Здобувати освіту

Оплачувати за проїзд

Платити за проїзд

Визивати лікаря

Викликати лікаря

Я вибачаюся

Вибачте мене

Відкрити очі

Розплющити очі

 

III. Підсумок уроку.

Рефлексія.

-Чим відрізняються односкладі речення між собою?

- Де вони використовуються?

- На що треба звернути увагу при підготовці до контрольної роботи?

-Заповніть таблицю.

знаю

вмію

Слід повторити

 

 

 

 

IV.Домашнє завдання.

Виконати вправу, підготуватися до контрольної роботи.

docx
Додано
6 липня 2018
Переглядів
2542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку