Конспект уроку з української мови"Закріплення звукових значень вивчених букв.Опрацювання тексту Вишня за К. Михалициною"

Про матеріал
Конспект уроку з української мови для 1 класу ( за підручником Буквар М.Вашуленка.)
Перегляд файлу

Тема : закріплення  звукових  значень  вивчених  букв . Опрацювання  тексту  “ Вишня”                     за  К. Михалициною.

Мета : закріплювати  вміння  учнів  читати  зв’язний  текст , відповідати на  запитання  за  змістом  прочитаного , продовжувати  формувати  навички  звуко – буквенного аналізу  слів , розвивати  пізнавальні  інтереси ,фонематичний  слух, виховувати  любов  до  природи.

Обладнання : цеглинки L E G O , складова таблиця ,Буквар ,дерево  вишні (з цвітом ,з плодами), пісня  соловейка, мультимедійна дошка .

Освітні  галузі : мовно – літературна ,соціальна , математична .

Тип  уроку: урок - узагальнення вивченого матеріалу.

                                                         Х І Д    У Р О К У

I   Організація  класу

II   Актуалізація  знань

     1.Артикуляційна гімнастика

       -надули  щічки ,

       -поцокали  язичком , як  їде  коник ,

       -задули  свічку  на тортику .

   2.Читання  складової  таблиці     (хором , по  одному , в  парі)

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

 

А

О

У

И

і

Е

Я

Ю

Є

1

М

ма

мо

му

ми

мі

ме

мя

мю

 

2

Л

ла

ло

лу

ли

лі

ле

ля

лю

лє

3

Н

на

но

ну

ни

ні

не

ня

ню

нє

4

С

са

со

су

си

сі

се

ся

сю

сє

5

К

ка

ко

ку

ки

кі

ке

кя

кю

кє

6

Р

ра

ро

ру

ри

рі

ре

ря

рю

рє

7

Б

ба

бо

бу

би

бі

бе

бя

бю

бє

8

В

ва

во

ву

ви

ві

ве

вя

вю

вє

9

Д

да

до

ду

ди

ді

де

дя

дю

дє

10

П

па

по

пу

пи

пі

пе

пя

пю

пє

11

Т

та

то

ту

ти

ті

те

тя

тю

тє

12

Г

га

го

гу

ги

гі

ге

гя

гю

гє

13

Ґ

ґа

ґо

ґу

ґи

ґі

ґе

ґя

ґю

ґє

14

З

за

зо

зу

зи

зі

зе

зя

зю

зє

15

Ж

жа

жо

жу

жи

жі

же

жя

жю

 

16

Ш

ша

шо

шу

ши

ші

ше

шя

шю

 

17

Х

ха

хо

ху

хи

хі

хе

хя

хю

 

18

Ч

ча

чо

чу

чи

чі

че

 

 

 

    

  3. Розминка   з  L E G O .

Який  голосний  звук  чуємо у слові, піднімаємо  відповідну  цеглинку.

           (червона цегл.)   (жовта цегл.)   (оранж. цегл.)  (зел.цегл.)   (голуба цегл.) (синя цегл.)

                     А                          О                            У                      И                      І                        Е

         Мак, сир,  вуж, сік,  сом, сум,  мир,  бік,  сад, день, мох,пень.              

 5.Звуко  - буквенний  аналіз слів за  допомогою цеглинок  LEGO.

- Назвіть  які  бувають  звуки ?  (голосні, приголосні: тверді, м’які)

(Голосний звук – ставимо цеглинку вертикально, приголосний твердий звук – одна цеглинка кладеться горизонтально, мякий приголосний звук – дві цеглинки горизонтально)

     Сад , сім , сум , він .

III  Повідомлення  теми  уроку

Читання  заголовка тексту і автора  вчителем

1.   СТРАТЕГІЯ    «П Е Р Е Д Б А Ч Е Н Н Я “

   -Як  ви  вважаєте , які  події  будуть  описані в  тексті ?

        Вчитель  записує варіанти відповідей дітей на  дошці.

   -Перегляд  ілюстрації  до  тексту.

   -Що  зображено  на  малюнку ?   (дерево  вишня з цвітом  на  екрані)

   -Далі  читає  вчитель, а  діти  слідкують.

  2.Словникова  робота.

       Вирій  - теплий  край.

  3.Перевірка первинного сприймання текту дітьми

       - Назвіть  головних  героїв твору ?    (вишня , соловейко )

       -Яке  запитання  можна  поставити  до цих  слів ?

  4.Читання  тексту  ланцюжком.

         ким  зустрілася  вишня ?   ( з  соловейком )   (Звучить  пісня  соловейка .)

       -Чи  справдились  ваші передбачення  ?

   Ф І З Х В И Л И Н К А     Р У Х А Н К А

 5.Вибіркове  читання

   -Знайдіть і прочитайте  слова  з буквою   “ю”.

   -Де  ви  чуєте  злиття  звуків  { й у } ?

   -Знайдіть  і  прочитайте  друге  речення ? ( Ось у цьому  …)

   -Знайдіть  і прочитайте  4 речення ?  (Сів  на  гілку…)

   -Знайдіть  і прочитайте 6 речення ?  (ЯК  тебе …)

   -Знайдіть  і  прочитайте  7  речення ?    - вишня )

   -Знайдіть  і  прочитайте  8  речення ?   ( А  я  …)

6.Вправа  “Так  чи  ні”  . Фронтальна  робота.

   (Зелена  цегл.- ТАК ,  червона цегл.  – НІ  )

     вирію  до  рідного  краю  повернувся  соловейко.  (ТАК  -зел.цегл.)

   -Вирішив соловейко  жити у  лісі .  (НІ  -черв.цегл.)

   -Соловейко  сів  на  вишню  .  ( ТАК  -зел.цегл. )

   -Соловейко  привітався  до  вишні  «Добрий  день”  ( НІ   -черв.цегл. )

   -Ягоди  на  вишні  червоні .  (ТАК  -зел.цегл. )

    ( Дерево  вишня з  плодами  на  екрані.)

   -Вишні  їдять шпаки . ( ТАК  -зел.цегл. )

7.Робота  в  групі  .АСОЦІАТИВНИЙ  КУЩ»

   Соловейко  -  птах , весна ,садок , пісня .

IV  РЕФЛЕКСІЯ

- Оцініть за допомогою цеглинок LEGO свою роботу на сьогоднішньому уроці  

(зелений – все було зрозуміло і легко, оранжевий – були певні труднощі, червоний – дуже важко, я нічого не розумів(-ла)

 -Яке  завдання  вам  найбільше сподобалось  на  уроці ? Чому?

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 березня 2020
Переглядів
1898
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку