«Конспект відкритого уроку з хореографії для дітей 6-9 років»

Про матеріал
Завдання: - формування правильної постави, поліпшення еластичності м'язів і зв'язок, підвищення гнучкості суглобів. - розвиток музичного слуху, почуття ритму, координації і м'язової пам'яті. - знайомство з початковими навичками хореографічної культури. - розучити руху танцю "Різнобарвна гра".
Перегляд файлу

 

Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 122 Криворізької міської ради Дніпропетровської області 

 

 

 

 

 

«Конспект відкритого уроку з хореографії для дітей 6-9 років»

 

 

 

 

 

 

Підготувала:

кер. гуртка з хореографії

Науменко Анастасія

Володимирівна

 

 

 

 

м. Кривий Ріг-2021р.

Даний урок складений для дітей першого року навчання.

1. Тема уроку - "Різнобарвна гра"

2. Тип уроку: комбінований.

3. Мета: залучення вихованців до мистецтва танцю, розвиток танцювальних і музичних здібностей. Розучування танцю «Різнокольорова гра».

4. Завдання:

- формування правильної постави, поліпшення еластичності м'язів і зв'язок, підвищення гнучкості суглобів.

- розвиток музичного слуху, почуття ритму, координації і м'язової пам'яті.

- знайомство з початковими навичками хореографічної культури.

- розучити руху танцю "Різнобарвна гра".

5. Форма заняття - групова.

6. Методи навчання - практичний, словесний, наочний.

7. Обладнання - музичний центр, флеш карта з музичним матеріалом.

 

 

 

 

 

 

 

 

План уроку:

Організаційна частина:

  •               вітальне слово педагога
  •               побудова
  •               уклін

Основна частина:

  •               розминка по колу
  •               партерна гімнастика
  •               вправи по діагоналі
  •               розучування фрагмента танцювальної композиції «Різнокольорова гра»

Заключна частина:

  •               виконання фрагмента танцювальної композиції «Різнокольорова гра»;
  •               підведення підсумків;
  •               уклін.

Хід заняття:

Діти шикуються в дві лінії. Перша група дівчат стоїть в 6 позиції, а друга група дівчат в 1 позиції.

Педагог: Доброго дня! Мене звуть Анастасія Володимирівна. Я - педагог з хореографії. Вчу дітей танцювати.

Педагог: Хочу познайомитися з вами, кожен голосно назвіть своє ім'я.

Діти: відповіді.

Педагог: Ось і познайомилися.

А тепер давайте привітаємо один одного - уклін.

Педагог: А ви любите танцювати?

І сьогодні ми з вами розучимо фрагмент дуже веселого і яскравого танцю «Різнокольорова гра». А поки: розминка

Вправи по колу.

  •              танцювальний крок з носка
  •              кроки на полупальцах, на п'ятах
  •              кроки на скошених стопах назовні і всередину
  •              кроки з високим підняттям ноги, зігнутою в коліні
  •              підскоки
  •              біг з підібраними ногами
  •              крок з носка

Педагог: А тепер ми перейдемо з вами до вправ на підлозі (партерна гімнастика на підлозі).

Зараз ми з вами візьмемо килимки і сядемо на підлогу. Сіли обличчям до дзеркала, ноги витягли вперед, шкарпетки натягнуті.

  •             по черзі натягуємо носки на себе від себе
  •             зібрати до себе ніжки і витягнути вгору
  •             нахили корпусу вперед
  •             на спині (руки за головою) підняття двох натягнутих ніжок і опускання
  •             вправа «човник»
  •             вправа «солдатик»
  •             вправа «кішечка»
  •             сіли в широку позицію і нахили корпусу
  •             вправа «метелик»
  •             шпагат поперечний
  •             «місток».

Педагог: Молодці! Наша розминка закінчена, приступаємо до вправ по діагоналі.

Педагог: приступаємо до вивчення рухів фрагмента танцю .

(Показ і вивчення рухів)

  •             підскоки на місці
  •             «зірочка»
  •             Поворот вправо, потім вліво
  •             Коло навколо себе
  •             Крок вперед і «різнокольорові змійки»
  •             По колу підскіки, потім бічний галоп
  •             Все зібралися в центр і «різнокольорові змійки»
  •             Розгорнулися і «точка»

Заключна частина заняття

  •               виконання фрагмента танцювальної композиції ;
  •               підведення підсумків;

Педагог: Молодці! Прошу зайняти свої місця в лініях. Ось і підійшло до кінця наше заняття.  Скажіть будь ласка:

1. Який танець сьогодні ми навчилися танцювати?

  •               Вам сподобався наш урок?
  •               Що найважче було виконувати?
  •               А що було найвеселіше?
  •               А настрій у вас зараз яке?
  •               Значить Ви молодці, були уважними і виконували все правильно. Спасибі всім за урок - уклін. Подякуємо один одного оплесками.
docx
Додано
18 жовтня 2021
Переглядів
1623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку