Конспект "Виготовлення об'ємного виробу “Кораблик”

Про матеріал

(майстер-клас в рамках проведенняметодичної секції керівників гуртків технічної творчості на тему: “Роль гуртків технічної творчості у формуванні особистості школяра”).

Перегляд файлу

Комунальний заклад Тернопільської міської ради

«Станція юних техніків

 

 

 

 

 

 

Виготовлення об'ємного виробу “Кораблик”

(майстер-клас  в рамках проведення  методичної секції керівників гуртків технічної творчості на тему: “Роль гуртків технічної творчості у формуванні особистості школяра”)

 

 

 

 

Підготувала керівник гуртка

початкового технічного

 моделювання та орігамі

Стандрет Галина Несторівна

 

 

 

 

                                                     Тернопіль
Добрий день! Шановні колеги, звати мене, Галина Несторівна. Я керівник гуртка ПТМ і орігамі. Сьогодні хочу запропонувати вашій увазі  виготовлення об’ємної іграшки.

Тема. Практична робота. Виготовлення об’ємної моделі «Кораблик».

Мета. Вчити виготовляти об’ємну модель кораблика з цупкого паперу.

Обладнання. Зразок виробу, деталізований малюнок виробу, тонкий картон, копірка, клей, ножиці, лінійка, простий олівець.

Хід заняття

I. Підготовка робочих місць.

II. Організаційний момент.

III. Повідомлення теми і мети заняття.

Вступна бесіда.

- Хто з вас плавав на човні?

- Розкажіть коротенько про своє плавання.

-Сьогодні на занятті пройде майстер-клас виготовлення об’ємної моделі кораблика. Дану модель виготовляють з дітьми пізніше. Спочатку діти знайомляться з виготовленням рухомої іграшки з важільним з’єднанням, тоді з нитковою тягою, плоскими виробами, аплікацією, природнім матеріалом, а коли діти виготовляють об’ємну модель поглиблюють набуті знання і набувають нових. При виготовленні даного виду моделей (об’ємних) знайомляться з різними видами ліній.

IV. Розгляд зразка.

V. Технологія виготовлення виробу.

Суцільною товстою основною лінією позначають контур предмета або деталі, місця відрізання, надрізання.

Штрих-пунктирною тонкою лінією з двома крапками позначають місця згину (перегину).

Місця нанесення клею і склеювання з лицьового боку позначають штриховкою, виконаною похилими суцільними лініями.

Тонка лінія-допоміжна.

VI. Планування наступних трудових дій, відбір матеріалів та інструментів. Закріплення нового матеріалу.

Приступаючи до виготовлення об’ємної іграшки слід згадати правила ТБ.

VII. Повторення правил техніки безпеки.

VIII. Самостійна робота. Фізкультхвилинка.

IX. Продовження самостійної роботи.

Беремо аркуш картону, копіювальний папір, деталізований малюнок виробу і скріплюємо скріпками. Всі прямі лінії проводимо тільки під лінійку, і тільки один раз, коли згинаємо, приставляємо лінійку до лінії тупим кінцем ножиць проводимо по цій лінії і тоді лінія згину виходить чіткою. Вирізаємо по лініях, згинаємо і склеюємо.

X. Оцінювання виробів. Відбір на виставку.

Учитель відбирає декілька дитячих робіт для колективного обговорення, залучає гуртківців до активного оцінювання їх якості.

XI. Підсумок заняття.

Прибирання робочих місць.

 

1

 

doc
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
2417
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку