Конспект "Вивільнення м'язів. Третій етап".

Про матеріал
Цей етап передбачає: отримання правильного відчуття даної дії; домагання правильного відчуття м’язів і напруги при боротьбі, не порушуючи свободи партнера. Викладач пропонує учневі сісти до столу, покласти руки на стіл, взяти олівець. Потрібно домагатися, щоб ці рухи були природними, як в повсякденному житті. Пропонуйте учням найпростіші вправи: кинути в корзину м’яч, дістати ручку з шафи, піймати сорочку з річки, закинути вудку і т. Ін.
Перегляд файлу

Вивільнення м’язів.

Третій етап

 Цей етап передбачає: отримання правильного відчуття даної дії; домагання правильного відчуття м’язів і напруги при боротьбі, не порушуючи свободи партнера.

 Викладач пропонує учневі сісти до столу, покласти руки на стіл, взяти олівець. Потрібно домагатися, щоб ці рухи були природними, як в повсякденному житті. Пропонуйте учням найпростіші вправи: кинути в корзину м’яч, дістати ручку з шафи, піймати сорочку з річки, закинути вудку і т. Ін.

 Всі ці дії повинні виконуватися без зайвого напруження, з витратами фізичної енергії рівно настільки, наскільки необхідно саме для цієї дії. Викладач повинен весь час нагадувати про затиски і вивільнення тих чи інших м’язів.

 Потім вправи повинні ускладнюватися. Пропонуйте учням проробити дії з предметами (передавати цеглу, носити воду, піднімати мішки, ящики і т.ін.). Потім пропонуйте зробити ці ж вправи, але без предметів. Обов’язково вимагайте і контролюйте, щоб у другому випадку (безпредметні дії), м’язи були напружені так, як ніби-то учні переносять не уявні предмети, а справжні.

 Доцільно пропонувати учням вправи на знайому їм роботу: піднімати гирю, забивати гвіздок, нести мішок з картоплею, викручувати білизну та ін.

 Можна і потрібно пропонувати парні вправи: гребти, грати у волейбол, садити дерева, пиляти дерева і т.ін. Ці вправи розвивають колективність, взаємозв’язок, взаємодію.

 У таких вправах необхідно відтворювати лише ті дії, які знайомі учням. Домагатися доводити їх до правильної, точної напруги.

 Пропонуйте учням вправи на вироблення правильного відчуття і почуття взаємозв’язку партнерів. Наприклад: відірвати партнера від столу; взяти партнера за руку і тягти за собою; схопившись руками, примусити партнера стати на коліна, перетягувати канат. Кожну вправу необхідно проводити з фізичною взаємодією на партнера, тобто вести справжню боротьбу, щоб перевірити м’язове відчуття і уточнити, які м’язи працюють і наскільки. Потім повторити ці вправи без фізичної взаємодії, так як на сцені при роботі прямої фізичної взаємодії на партнера не допускається.

docx
Додано
14 червня 2021
Переглядів
260
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку