Конспект заняття"Специфічні елементи в естетичній гімнастиці"

Про матеріал
Естетична гімнастика-вид спорту оснований на стилізованих , природних рухах всього тіла. Включає в себе гармонійні,ритмічні та динамічні елементи,що виконуються з природною грацією й силою.Але це ще й танець,що містить універсальні різноманітні рухи тіла,рук,голови,перехід з однієї картини до іншої відбувається плавно, як ніби кожний новий рух виходить з попереднього.Тому загальне сприйняття побаченого залежить від того,на скільки можна красиво,природньо та невимушено передати через рухи свого тіла всю красу танцю,розказати і показати цілу історію.
Перегляд файлу

План конспект з естетичної гімнастики на тему:

 

 Специфічні елементи в естетичній гімнастиці

 

Цілі заняття:  Ознайомити дітей із специфічними елементами естетичної

гімнастики. Навчити правильній техніці виконання цих елементів.

 

Освітні задачі:

 1. Сформувати загальні уявлення про історію виникнення й розвитку естетичної гімнастики.

2. Ознайомитися з специфічними елементами в естетичній гімнастиці.

3.  Навчити гімнасток використовувати пластичні можливості свого тіла.

 

Оздоровчі задачі:

1.Популяризувати здоровий спосіб життя та раціональне харчування;

2.Укріпити здоров`я, покращити фізичний стан;

3. Формувати правильну осанку.

4. Розвивати фізичні якості .

Виховні задачі:

  1. Виховувати дисциплінованість, артистичність, почуття колективізму.
  2. Формувати естетичну насолоду від виконаної роботи.
  3. Розвити цікавість і потребу до регулярних занять естетичною гімнастикою.

 

Частини заняття

Учбовий матеріал

Дозу

вання часу

Організаційно-методичні вказівки

1.

Вступна частина

 

 

 

 

Теорія

 

 

 

 

 

 

 

 

-привітання;

-інструктаж з правил поведінки та техніки безпеки;

-перевірка відсутніх;

-тема та мета заняття.

Бесіда про історію виникнення та розвиток естетичної гімнастики.

Додаток№1

 

5хв.

 

 

 

 

 

10хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Націлити вихованців на мету заняття, що вони повинні засвоїти і чому навчитись. Сформувати уявлення про види елементів в ЕГ. Звернути увагу на техніку виконання специфічних елементів .

 

2.

Основна частина

Розминка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

демонстрація специфічних елементів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-звичайна ходьба;

-ходьба на носочках

-ходьба на п’ятках

-ходьба руки до гори (вдих), руки вниз (видих)

-повільний біг

-з виносом прямих ніг та рук вперед

-з виносом прямих ніг та рук всторони

-стрибки на місті без рук та з руками (руки до гори,вниз,вправо,вліво)

В.п-руки на пояс ноги нарізно.

1-нахили голови вправо, вліво;

2-нахили голови вперед, назад.

3-кругові рухи головою вправо, вліво.

-1-плечі вгору, 2-в.п.

-кругові рухи плечами вперед-назад з перекатом ніг вправо-вліво.

-В.п-ноги нарізно, руки всторони, ноги виконують перекати вправо-вліво, за руками тягнемося у нахилі на видиху.

-В.п-ноги нарізно. Випад вправо, руками тягнемося до правої стопи, затриматися у цьому положенні на 5 сек., повторити вліво.

-В.п-ноги разом, виконуємо нахил вниз (видих), затримуємося в цьому положенні на 5 сек.

В.п-ноги нахрест (права стопа попереду) На видиху нахил вниз, бажано руками торкнутися стоп. Повторити із лівою стопою попереду.

-В.п-ноги разом. Виконуємо присідання з підйомом на носки, затримуємося у цьому положенні на 5 сек.

 

 

 

иконання простих елементів вихованцями. Поступово з’єднувати окремі елементи в зв’язку.

 

 

 

 

 

 

 

 

Комплекс вправ на розвиток м`язів спини.

 

 

 

Вправи на розвиток гнучкості, релаксація, дихальні вправи.

Додаток№2

 

 

 

35хв.

Потоковий метод організації діяльності учнів. Темп середній, виконувати за командами. Виправляти помилки, розпорядженням, вказівкою, порадою, зауваженням, підрахунком, повторним поясненням, повторним виконанням.

 

 

Намагаємося не зупинятися, хто не витримує темпу, виконує ходьбу на місці, для того, щоб навантаження зменшувалося поступово;

 

 

 

 

 

 

Виконувати повільно,  голову нахиляти точно в сторону;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за осанкою, дивитися вперед, підборіддя не нахиляти вниз;

Слідкувати за темпом та ритмом музичного супровіду.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-корекція помилок при виконанні рухів, індивідуальний підхід;

При самостійній роботі над окремими елементами та зв`язкою, звернути увагу на гармонійне природнє виконання вправ, слідкувати за осанкою, за роботою рук.

 

 

Груповий метод організації діяльності учнів. Пояснити, показати. Виконувати за командами. Виправляти помилки: розпорядженням, вказівкою, порадою, зауваженням, підрахунком повторним поясненням, повторним виконанням.

 

 

 

Вправи на розслаблення виконуються під повільну музику, всі рухи повинні бути плавними, не поспішними, м`язи розслабленні.

 

3.

Заключ

на частина

Підведення підсумків заняття.

Оцінка роботи кожного з вихованців.

10 хв.

Пояснити об’єктивність оцінювання. Уточнити чи всі діти зрозуміли.

  Додаток№1. Естетична гімнастика- жіночий командний вид спорту є масовим, оскільки ним може займатися все жіноче населення від малят до жінок зрілого віку. Однак, як вид спорту, вона має свою програму з підготовки спортсменок та любителів та систему проведення змагань різного рівня, в тому числі і міжнародного. Новий напрям такої гімнастики спрямований на зміцнення здоров’я і покращення фізичного розвитку дівчат і базується на стильних, природних рухах всього тіла. Вона включає гармонійні, ритмічні і динамічні елементи, пов’язані з природною грацією і силою. Естетична гімнастика є командним видом спорту і якщо в програмі для спортсменів існує обмеження учасників в одній команді, то для любителів немає жодних кількісних обмежень. У програму з естетичної гімнастики входять елементи з хореографії, сучасних танців, загальної та художньої гімнастики, акробатики, ритміки та інші .

До специфічних елементів естетичної гімнастики відносяться натуральні, природні рухи всього тіла, які засновані на гармонії. Гармонічні дії випливають плавно й природно від одного руху до наступного, так начебто вони створені попереднім рухом. Техніка їх виконання повинна демонструвати амплітуду, різноманітність у динаміку й швидкості.

Значна роль у фарбуванні рухів належить роботі рук і поворотам голови, які координуються з іншими елементами. Рухи рук в естетичній гімнастиці різноманітні, вони найбільш яскраво передають емоційний зміст, стильові відтінки, завершують пластичну форму. Уміння гімнасток використовувати пластичні можливості рук і кистей збагачують виразні засоби в створенні художнього образа, допомагають у пошуку нових .форм рухових дій

 Основна гімнастика – це рухи рук по більших і малих дугах; положення кисті: долонею нагору, униз, усередину при підніманні рук від плеча, ліктя, уперед, нагору; вихідні положення рук: навхрест, за голову, перед грудьми, за спину і т.д.; напрямку рухів руками: догори, донизу, усередину, назовні, у різних площинах. Рухи можуть бути симетричні й асиметричні, одночасні, почергові, послідовні, паралельні, виконуватися в основних і проміжних площинах, прямими й зігнутими руками. Зі школи класичного танцю запозичені положення й позиції рук, переходи з позиції в позицію. Правила роботи рук, корпусу й голови представлені в найбільш важкому розділі танцю port de bras, який виробляє не тільки правильну гарну лінію рук, але й координує рухи рук з іншими частинами тіла, головою, корпусом, ногами. Постановка рук у позиції й пози вирішує координаційні й художні завдання. Крім того, руки беруть активну участь у русі, будучи важливою складовою частиною, наприклад: округлі положення надають позам підібраний і акуратний вид, а «укорочений» важіль допомагає виконувати обертання. Розбудовувати виразність, жести й натхненність гімнасток можна за допомогою етюдів, не просто фізично відтворюючи їх, але в кожному окремому випадку намагатися виразити певний стан, емоції, переживання людини. Фабула може бути різною: створення й передача конкретного характеру (радість, смуток, розпач, гнів і т. д.), етюди на відображення органів почуттів (зір – темна кімната, нюх – запах улюбленої квітки, дотик – їжачок у руках, і т. д.). Етюди необхідно виконати так, щоб були виражені думка й задане почуття. Метою таких завдань є розвиток уяви, фантазії, творчій активності, чуттєвості й емоційності, що займаються, З їхньою допомогою гімнастки пізнають такі поняття, як «образ», «характер», «перевитілення».

Додаток№2. 1.  Комплекс вправ на розвиток м`язів  спини.

Супермен

Ляжте на підлогу обличчям вниз, руки витягніть вперед. Одночасно відірвіть від землі ноги і руки (не згинаючи), а також голову. Намагайтеся їх підняти якомога вище, утворюючи дугу. Затримайтесь на 2-3 секунди в цьому положенні, а потім повільно опустіть їх в вихідне положення.

 

Пірнаючий лебідь

Задіюються спина, плечі, шия і ноги. Це навантаження не замінить вправи для постави в залі, але значно покращить загальний стан і опрацює м’язи кора.

Вихідне положення – лежачи на животі. Зіпріться на лікті, ноги випрямте і витягніть носки. На вдиху почніть повільно прогинатися, піднімаючи груди вгору, розведіть руки в сторони на рівні плечей і відірвіть ноги від підлоги. На видиху перенесіть центр ваги на живіт і грудний відділ. Перекотіться на них, максимально піднімаючи ноги вгору. Не допускайте больових відчуттів в попереку. 

На вдиху займіть позицію 2-ї фази. 

Повторіть вправу мінімум 5 разів.

2. Вправи на розвиток гнучкості, релаксація, дихальні вправи

Кішка

Працюють поперек, груди і шия.

На видиху максимально округліть спину, підкрутивши таз всередину і опустивши голову. Виконуйте вправу плавно, без різких рухів. Ви повинні відчути, як розтягується ваш хребет. На вдиху повернуться до вихідного положення і поступово прогніть спину в зворотному положення, зробивши прогин спини. В цей ра таз і голова повинні бути направлені вгору. Повторіть 10 разів.

 

Нахили вперед

Впевнені, ця вправа знайома всім ще з уроків фізкультури. Задіює всі м’язи спини, а тко сідничні і задню групу м’язів стегна.

Достатньо просто сісти на підлогу з випрямленими ногами, розташувати долоні між ними і повільно нахилятися вперед. Намагайтеся не згинати коліна і доторкнутись грудьми до ніг, зафіксуйте тіло в цьому положенні на кілька секунд і повільно піднімайтеся до вихідного положення. Повторіть дію 5-8 разів.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Зубенко Олена
Додано
28 квітня 2020
Переглядів
714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку