Конспект заняття хореографічного гуртка «У пошуках скарбу»
Підготувала: керівник гуртка Шургот Т. Я.
Конспект заняття з хореографії «У пошуках скарбу»
Тема заняття: «У пошуках скарбу»
Тип заняття: вивчення нового матеріалу
Мета: вміння втілювати музично - руховий образ; формувати правильну поставу.
Завдання:
Методи і прийоми: практичний; Наочно-слуховий;
Матеріал та обладнання: ноутбук, обручі (кількість дітей), аудіозапис.
Структура заняття:
1. Вступна частина. (5-8 хвилин)
1.1. Мотивація дітей, позитивний емоційний настрій, підведення до основної частини заняття.
2. Основна частина. (14 - 16 хвилин)
Основні етапи заняття - партерний екзерсіс
2.1. Розучування-танцювальних рухів
2.2. Гра
3. Кінець заняття. (2 - 3 хвилини)
3.1.Узагальнення; підсумок заняття
позитивна педагогічна оцінка
Хід заняття
Діти заходять в зал один за одним, зупиняються перед педагогом.
Педагог: Привіт хлопці, мене звати (___________). Сьогодні заняття у вас буду вести я.
(Уклін). Я хочу вам запропонувати перетворитися в піратів, але добрих і відправитися на пошуки скарбу. Ви готові? Тоді закрийте очі і порахуйте до 10. (Діти закривають очі, педагог знімає верхню футболку і залишається в піратської майці). Ось ми з вами і перетворилися в піратів, але ми з вами опинилися на острові, а наш корабель на березі і нам потрібно відправитися на берег до корабля. Ви готові? Тоді встали по краю килима і приготувалися відправитися в шлях.
1. Розминка (на місці)
Ось ми з Вами і добралися до корабля, але прохід закритий.
Звучить аудіо запис: «Що б потрапити на корабель ви повинні пройти підготовку і тоді відкриється шлях». Хлопці ви готові пройти підготовку? Тоді давайте сядемо всі на килим.
2. Основні етапи заняття. Партерний екзерсіс
1. «Голочки»
В. п. - сісти на підлогу з опорою на руки ззаду.
1-2 - витягнути носочки, намагаючись торкнутися великими пальцями підлоги;
3-4 - носочки на себе.
Повторити 8 разів
- Прямі спинки, намагаємося тягнути носочки.
2. «Почергове витягування стопи»
В. п. - сісти на підлогу з опорою руки ззаду.
1-2 - правий носок витягнути, намагаючись торкнутися великими пальцями підлоги, лівий носок тягнути на себе;
3-4 - лівий носок витягнути, намагаючись торкнутися великими пальцями підлоги, правий носок тягнути на себе;
Повторити 8 разів
- Хлопці сіли прямо, спинки випрямили, коліна притискаємо до підлоги, що б навіть мураха не могла проскочити.
3. «Сонечко»
В. п. - сісти на підлогу з опорою на руки ззаду.
1-2 – носочки на себе;
3-4 - ноги в 1-шу позицію;
5-6 - витягнувши ноги, розгорнути їх внутрішньою стороною назовні, а п'ятами (підошвою) доторкнутися одна до одної, мізинці повинні торкнутися підлоги;
7-8 - витягнути носки, намагаючись торкнутися великими пальцями підлоги;
Повторити 4 рази
4. «Зморшка»
В.п. Сісти на підлогу, витягнути ноги вперед, корпус прямий, руки опущені вниз.
1-2 - швидко нахилити корпус вниз, взявшись руками за стопи, притиснутися грудьми до ніг, хребет випрямити;
3-4 - зафіксувати таке положення;
5-8 - повільно підняти корпус, прийняти в.п.
Повторити 4 рази
- Сіли рівно, спинки випрямили, намагаємося схопитися за стопи, коліна не згинаємо.
5. «Почергове підняття вгору витягнутої ноги»
В.п. - сісти на підлогу з опорою на руки ззаду, витягнувши носочки;
1-4 - повільно піднімати праву (ліву) ногу, витягнувши носок;
5-8 - повільно опускати праву (ліву) ногу, витягнувши носок;
Повторити 8 разів.
6. «Метелик»
В.п. - сісти на підлогу, ноги зігнути в колінах, стегна відвести назад в сторони, стопи з'єднати підошовної частини;
1-3 - спираючись руками на коліна, опустити їх якомога нижче до підлоги;
4 - в.п.
Повторити 16 разів
- Хлопці, спинки тримаємо прямо, якщо ми не будемо намагатися робити правильно, не зможемо знайти скарби, тож намагаємося дістати колінами до підлоги.
7. «Нахили»
В.п. - сісти на підлогу, ноги якнайширше розвести нарізно, руки за голову.
1-2 - нахилитися вправо, намагаючись торкнутися ліктем підлоги за коліном правої ноги;
3-4 - в. п.;
Теж у ліву сторону.
Повторити 8 разів.
- Хлопці, ніжки розвели якнайширше, коліна намагаємося не згинати, носок тягнемо, лікті чітко розведені в бік».
8. «Коробочка»
В.п. - лягти на підлогу на живіт, розведені ноги зігнути. Руками взяти за стопи. 1-4 - спробувати випрямити ноги, піднімаючи верхню частину тулуба;
5-8-в.п.
Повторити 4 рази.
- Хлопці, нам з вами в дорозі потрібна буде коробочка, давайте зробимо її самі. За стопи беремося міцно, щоб наші ручки не відчепилися. Намагаємося піднятися високо.
9. «Човник»
В.п. лежачи на животі, витягнути руки в перед, з'єднавши долоні, ноги витягнуті стопи в 6-ій позиції;
1-4 - підняти витягнуті руки та ноги над підлогою, прогнутися.
5-8 - в.п., розслабити м'язи;
Повторити 6 разів.
- Хлопці, давайте попливемо як човники по морю. Голову тримаємо прямо, опускаємося стримано без звуку.
10. «Пірати»
В.п. - упор на колінах;
1-2 - прогнути спину, голову підняти вгору;
3-4 - вигнути спину, голову опустити вниз.
Повторити 6-8 разів.
- Хлопці, а хочете зобразити доброго і злого пірата? Тоді встали на коліна. Добрий пірат посміхається, злий сердиться. Спинку прогинаємо, голову піднімаємо вище.
11. «Хвиля»
В.п. - стоячи на колінах, руки опущені вздовж тулуба, спина пряма;
1-2 - сісти на підлогу справа, плавно руки опущені вниз зліва;
3-4 - встати на коліна, руки підняти вгору
Те ж у ліву сторону.
Повторити 8 разів.
- Молодці, встали хлопці. Давайте дізнаємося, ми змогли звільнити прохід на корабель. (Звучить аудіо запис). Ось ми і потрапили на корабель. Хлопці, а ви знаєте, що у нас незвичайний корабель. Він пливе сам, йому не потрібен капітан, щоб управляти, але корабель пливе тільки тоді, коли пірати танцюють на палубі. Тому ми теж повинні танцювати, щоб дібратись до скарбів. Ви готові? Зараз ми вивчимо деякі рухи під музику, а коли затанцюємо, дізнаємося, чи дібрався наш корабель до скарбів. Тому, хлопці, намагаємося. Ми доведемо, що вміємо добре танцювати!
З. Розучування танцювальних рухів.
Танець «Пірати»
1. 2 приставних кроки вправо, на 2-ий крок - бавовна в долоні, руки на поясі. Теж саме вліво. Повторити 2 рази.
- Молодці, от ми й прибули, але перед тим, як відкрити скриню зі скарбами, я пропоную
пограти гру. Хочете пограти?
4. Гра «Пірати і акула»
Правила. Вибираємо акулу (лічилкою). Акула сідає в одній стороні зали. «Човни» - обручі на іншій стороні залу. Обручів стільки ж, скільки дітей - «піратів». Коли звучить тиха музика, діти ходять спокійним кроком, зображують плавання, а акула сидить - «спить», коли гучна музика - діти займають свої човни, а акула намагається їх спіймати. Той, кого зловили, стає акулою.
- Хлопці, зараз ми з вами за допомогою лічилки виберемо акулу. Акула буде жити в одній стороні зали, а наші човни – в іншому кінці зали. Коли буде звучати тиха спокійна музика, ми будемо плавати, а акула - «спати», а коли звучатиме гучна музика - ми повинні швидше зайняти свої човни, тому що акула буде нас ловити.
5. Узагальнення. Підсумок заняття.
- Ну що ж, хлопці, молодці! А тепер прийшов час відкривати скриню зі скарбами і повертатися назад. (Відкриваємо скриню і дістаємо «скарби»). Хлопці, тепер закриваємо очі і починаємо відлік до 10-ти. Ось ми знову на занятті.
- Хлопці, де ви сьогодні побували?
- Ким ви сьогодні були?
- Що вам найбільше сподобалося?
- На сьогодні все. Молодці! (уклін).