Конспект заняття з логіко-математичного розвитку Тема «Пригоди сніговика»

Про матеріал
Мета: -розширення і поглиблення уявлень дітей про кількість предметів і рахунку; -вправляти дітей в орієнтуванні у просторі; -вчити перераховувати предмети, називаючи підсумкове число; -закріплювати знання цифр, співвідносити їх з числом предметів. -вчити співвідносити число з кількість пальців, крапок; -вчити працювати в групах; -продовжувати вчити дітей визначати колір предмета і підбирати інші предмети такого ж кольору. -розвивати мислення, спостережливість, дрібну моторику.
Перегляд файлу

 

Каланчацький ясла-садок №1 «Сонечко»

Каланчацької селищної ради

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття

з логіко-математичного розвитку

Тема «Пригоди сніговика»

 

 

 

 

 

                                              

 

 

     

                        Вихователь:

                        Філіппова Ю.В.

                                                                                   

 

 

 

 

 

 

                                              

 2020/2021 н. р

 «Пригоди сніговика»

Мета:

-розширення і поглиблення уявлень дітей про кількість предметів і рахунку;    

-вправляти дітей в орієнтуванні у просторі;

-вчити перераховувати предмети, називаючи підсумкове число;                                   -закріплювати знання цифр, співвідносити їх з числом предметів.

-вчити співвідносити число з кількість пальців, крапок;

-вчити працювати в групах;
-продовжувати вчити дітей визначати колір предмета і підбирати інші предмети такого ж кольору.
-розвивати мислення, спостережливість, дрібну моторику.

Матеріал:

демонстраційний: Сніговик; сніговик, який змінює одяг.

роздавальний: картки зі сніжинками, прищіпки, деталі від сніговита, картки «Де сніговик заховався?».

Хід

Привітання.

Світить сонце у віконце,

Світить, усміхається.

До нас гості завітали,

Давайте привітаємось.

- Доброго ранку!

Вступна частина

 

Вихователь: Малята, подивіться у віконечко і скажіть, будь ласка, яка зараз пора року. (Зима.) Правильно, діти. Чи подобається вам зима? (Так) 

А сніг ви любите? А що зі снігу можно зліпити? ТАК,правильно, сніговика! (з’являється сніговик на екрані)

Коли випаде сніг ми обов’язково зліпимо справжнього сніговика,та пограємось з ним. І щоб ми не сумували за ним, наш сніговичок передав нам листа,зі веселими завданнями. Будемо виконувати та гратись?

 

 

Вихователь. З чого ми будемо ліпити сніговика? Так,правильно зі снігу,а сніг складається з….(відповідь дітей: сніжинок) Так,ось і перше завдання пов’язане зі сніжинками. Наш сніговик просить допомоги.  Коли з неба летять сніжинки,  він не встигає їх порахувати. Давайте ми з вами порахуємо скільки сніжинок зображено на кожній картинці. Давайте підберемо потрібну цифру і прикріпимо прищіпку..

 

Дидактична гра «Сніжинка» (Додаток 1)

Мета: 

-розширення і поглиблення уявлень дітей про кількість предметів і рахунку;    

-вчити перераховувати предмети, називаючи підсумкове число;                                   -закріплювати знання цифр, співвідносити їх з числом предметів.   Ігровий матеріал являє собою картки з різною кількістю предметів, внизу картки - цифри, з яких потрібно вибрати відповідну числу предметів і прикріпимо прищіпку  на відповідну цифру.                                             

 

Виховавтель: Наш сніговик зі своїми друзями розпустувалися;  бавилися, пустували і так вийшло, що розсипалися. Потрібно їм допомогти, зібрати їх. Уточнюється, як будується сніговик: на велике коло ставиться коло поменше, потім найменший і коловне щоб, ґудзики були одинакові по кольорам та геометричним фігурам. Далі відро на голову відповідного кольору і останній штрих: ніс-морквина. Вийшли чудові сніговики.

 

Дидактична гра «Збери сніговика» (Додаток 2)

Мета:

-вчити співвідносити число з кількість пальців;

-вчити співвідносити число з кількість крапок;
-продовжувати вчити дітей визначати колір предмета і підбирати інші предмети такого ж кольору.
-формувати вміння порівнювати предмети за величиною.
-розвивати мислення, спостережливість, дрібну і загальну моторику.

 

Фізкультхвилинка «Лапка раз, лапка два»

 

Вихователь: Добре,молодці. Так і яка ж наступна гра,в яку хоче пограти з нами наш сніговик (сніговик зникає з екрану). Ой,деж він подівся? Зник? А я зрозуміла,мабуть він хоче погратись з нами в хованки,пограємо? У вас на столиках картки, де сніговик намагався заховатись. Розгляньте їх.

Запропонувати знайти ту, на якій сніговик за (між, біля тощо…) ялинкою.
Продовжувати гру до тих пір, поки усі картки не будуть розгадані. Хваліть дітей за кожну вдалу спробу.

 

Дидактична гра «Де сніговик заховався» (Додаток 3)

Мета:
-вправляти дітей в орієнтуванні у просторі;
-розвивати відчуття напрямку та відстані;
-навчати малюків визначати місцезнаходження, користуючись словами: над, під, всередині, перед, поза, поміж;
- сприяти покращенню пам’яті та зорового сприйняття;

Вихователь: Молодці, ви впорались.  Наступне завдання від сніговичка. Гра «Що змінилось». Сніговичок хоче нас заплутати і буде швидко змінювати вбрання, а ми повинні швидко здогадатись, що змінив сніговик: одяг,капелюх,мітлу чи інше.

 

Дидактична гра «Що змінилося?» (Додаток 4)

 Мета:  

-розвиток пам’яті, уваги.

Гра полягає в тому, що на екрані з’являється картинка сніговика. Сніговик буде змінюватись іншим, з іншими деталями одягу чи атрибутом. Дітям слід згадати, що змінилось.

Сніговика пропонуємо дітям до розгляду 1 хвилину. Даємо установку на запам’ятовування. Потім зображення зміюється.

Наступним етапом буде демонстрація вже зміненого педагогом сюжету. Вихователь просить учнів пригадати, що змінилось.

 

Вихователь: Ми впорались з усіма завданнями. Сніговик дякує нам за веселощі і запрошує на прогулянку. Ми там його зліпимо і ще пограємось.

Підсумок. Подарунки від сніговика.

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

 

Додаток 2

 

 

Додаток 3

 

Додаток 4

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лапченко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Филатова Алена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Обштир Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
8623
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку