Конспект заняття з логоритміки

Про матеріал
Тема. Шаблон, контур. «Осінні віконця». Мета: ознайомлювати дітей із деревами рідного краю, формою листя, поняттями «контур», «силует»; навчати працювати з трафаретами, розфарбовувати предмети із замкненим контуром; формувати навички роботи з олівцями, інтерес до малювання; роз- ширювати знання про навколишній світ, осінні місяці; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Осінні віконця

Тема. Шаблон, контур. «Осінні віконця».

Мета: ознайомлювати дітей із деревами рідного краю, формою листя, поняттями «контур», «силует»; навчати працювати з трафаретами, розфарбовувати предмети із замкненим контуром; формувати навички роботи з олівцями, інтерес до малювання; роз-

ширювати знання про навколишній світ, осінні місяці; виховувати любов до природи.

Прийоми: робота з шаблонами.

Обладнання: картинки із зображеннями дерев (каштана, клена, дуба, берези, горобини) та їхнього листя; трафарети з віконцями у формі листя дуба, клена та берези; трафарет у вигляді терема; прості і кольорові олівці; альбомний аркуш.

Попередня робота

Розглядання дерев і листя, бесіда про графічні можливості олівця.

Тематична ігротека

Дидактична гра «Загублений листочок»

На килимі розсипане листя каштана, клена, дуба, берези та горобини. Педагог вивішує перед малятами зображення дерев, на кожному з яких залишено тільки по одному листочку, і пропонує повернути кожний листочок «додому» — до свого дерева. Діти,

спираючись на візуальну подібність, добирають до дерев їхні рідні листочки.

Мотивація

Посперечалися троє синів красуні Осені про те, хто з них має в золотистому теремі найкрасивіші віконця. Вересень — перший син — стверджував, що його віконце у вигляді березового листочка — найгарніше, схоже на сердечко. Жовтень — другий син Осені —доводив, що віконце у формі дубового листочка є набагато цікавішим: з нього можна побачити більше. А третій син — Листопад — пишався віконцем у вигляді кленового листка, який нагадує долоньку. Діти, намалюймо з вами на папері незвичайні віконця,

які були в кімнатах синів Осені!

 

 

 

 

 

Практична робота

Перед практичною роботою педагог показує листки-віконця трьох братів. Називає ще раз кожний місяць і відповідне йому дерево: «Вересень — береза, Жовтень — дуб, Л истопад — клен». Далі вихователь показує листочки й запитує: «Який це листочок?

З якого дерева? Хто із синів Осені має віконце такої форми: перший, другий чи третій? А хто пам’ятає імена братів?»

— Горизонтально розташувавши альбомний аркуш, прикладіть до нього трафарет у вигляді терема.

— Притримуючи трафарет лівою рукою, обведіть терем.

— Першим обведіть березовий листочок, потім дубовий і кленовий.

— Знайдіть жовтий олівець (Що в природі такого самого кольору?) і розфарбуйте ним березовий (вересневий) листочок.

— Знайдіть помаранчевий олівець і розфарбуйте дубовий листочок так, щоб кольорові штрихи не визирали «надвір».

— Знайдіть червоний олівець (Що в природі має такий самий колір?) і розфарбуйте ним кленовий (листопадовий) листочок.

— Покажіть пальчиком червоний листочок, жовтий, помаранчевий, зелений (щодо останнього малята кажуть, що такого кольору вони сьогодні не брали). Далі знайдіть дубовий, березовий, кленовий листочки.

— Розфарбуйте терем зеленим олівцем горизонтальними лініями-штришками.

— Зробіть виставку робіт і скажіть, чиї віконця найкрасивіші.

Фізкультхвилинка

Листочок

Ось листок із клена впав, (Присідання.)

Над землею закружляв, (Обертання тулубом.)

Між дерев літав у лісі (Нахили до обох ніг.)

І на землю тихо влігся. (Повернення на місця.)

 

Підсумок заняття

docx
Додав(-ла)
Кошельник Анна
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
461
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку