Контрольна робота №1. Аудіювання (письмово).

Про матеріал

Мета: перевірити вміння дітей сприймати на слух незнайомий текст, розуміти його зміст, виділяти головну думку та головних героїв, запам'ятовувати послідовність подій та правильно відповідати на запитання за змістом тексту.

Перегляд файлу

Тема. Контрольна робота №1. Аудіювання (письмово).

Мета: перевірити вміння дітей сприймати на слух незнайомий текст, розуміти його зміст, виділяти головну думку та головних героїв, запам’ятовувати послідов-ність подій та правильно відповідати на запитання за змістом тексту.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

II. Оголошення теми та мети уроку

III. Перевірка аудіативних умінь

Їжачок

Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Валько і Петько звати їх. Близ­нята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.

У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.

— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, не­хай перезимує в теплі-добрі. А навесні віднесемо його до лісу і випустимо.

— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.

— У куточку під батареєю! ― впевнено відповіли брати.

— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.

— Еге ж, — знітився Петько.

— Хотіли ж як краще... ― прошепотів Василько.

Хлопці почухали потилиці та з деяким жалем відпустили їжачка. А  він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник. (Г. Труфанов, 134 слова)

 

Тестові завдання

1.  Як звали хлопчиків , яких автор зустрів у лісі?

А    Васько і Петько    
     Б    Валько і Петько
     В    Петько та Павло

2. Кого несли діти в беретику?

А    їжачка   
     Б   білочку
     В    дятла

3.  Де діти хотіли поселити тваринку?

А   у шкільному кабінеті             
     Б   удома під батареєю
     В   у повітці

4.  Що зробив їжачок, як хлопці відпустили його?

А   залишився з хлопцями       
     Б    залишили їжачка собі.

 В   чкурнув у хащі і зник
5. Встав у речення пропущене слово.
     А у вас, напевно, ­­­___________________________ гримить допізна.

6. Встанови послідовність подій у тексті.
  А  він, не гаючись, чкурнув у хащі і зник.
  — Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.
  Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят.
 

V. Підсумок уроку

docx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
1120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку