Контрольна робота №1 Повторення та узагальнення вивченого

Про матеріал
Контрольна робота №1 Повторення та узагальнення вивченого для класів з поглибленим вивченням
Перегляд файлу

Контрольна робота №1

Повторення та узагальнення вивченого

Варіант І

І рівень ( 2 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

1. Як поділяються на групи іменники ІІ відміни на –р?

2. На які групи за значенням поділяються прикметники?

3. Якими членами речення можуть бути числівники?

4. Як змінюються дієслова?

ІІ рівень ( 3 бали: 0,5+0,5+0,5+0,5+ 0,5+0,5 )

1. Закінчення -а(-я) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку:

а) телевізійного оратор…, вишневого садк…, якісного прикметник…

б) мʼякого килим…, народного орнамент…, запашного бузк…

в) гори Крим…, курсант… училища, пігулка аспирин…

г) гранітного монумент…, електричного двигун…, катет… трикутника.

2. Граматичну помилку допущено в реченні:

а) Теплий вітер цілує каштани, колихаючи віти сумні.

б) Треба зранку до праці ставати, зневажаючи втому і лінь.

в) Летять в село лелеки напівсонні, ліниво махаючи крильми.

г) Проходячи мимо книгарні, словники стояли у вітрині.

3. Усі прикметники у рядку пишуться через дефіс:

а) вічно\зелений, жовто\грудий, камʼяно\вугільний;

б) сліпучо\білий, південно\кримський, світло\брунатний;

в) південно\західний, кисло\гіркий, важко\атлетичний;

г) науково\фантастичний, історико\психологічний, темно\червоний.

4. Допущено помилку в правописі особових закінчень дієслів у рядку:

а) колишемо, бачимо, стоїш, сидиш;

б) біжимо, бродимо, колимо, полимо;

в) кажемо, ходимо, гримиш, держиш;

г) думаєте, маримо, пишеш, лежите.

5. Разом пишуться усі прислівники в рядку:

а) без\вісті, в\серйоз, до\речі, на\вскіс;

б) у\розтіч, від\давна, без\перестанку, у\брід;

в) за\багато, до\вкруги, на\впростець, з\низу;

г) по\двоє, на\жаль, у\досвіта, на\весні.

6. Закінчення –ю у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку:

а) Галя, школяр, Сергій, матуся;

б) коваль, мудрець, учень, доня;

в) хлопець, Олексій, місяць, Катруся;

г) дідусь, столяр, мати, біль.
ІІІ рівень ( 3 бали:1,5 + 1,5)

1.Запишіть назви річок у родовому відмінку, виділіть закінчення. Поясніть чому в одних словах закінчення –а.-я, а в інших - -у,-ю.

 Дніпро, Дон, Дністер, Хорол, Дунай, Рейн, Єнісей, Тетерів, Амур, Донець, Ніл,

Збруч, Єфрат.

2.Провідміняйте числівник чотириста.

IV рівень ( 4 бали )

Напишіть невеликий твір-опис «Вересень вступає в свої права».

 

Контрольна робота №1

Повторення та узагальнення вивченого

Варіант ІІ

І рівень ( 2 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

1. Які особливості відмінювання іменників IV відміни?

2. Чи всі прикметники мають ступені порівняння? Чому?

3. На які групи за значенням і морфологічними ознаками поділяються числівники?

4. Які форми дієслів вам відомі?

ІІ рівень ( 3 бали: 0,5+0,5+0,5+0,5+ 0,5+0,5 )

1. Закінчення -у(-ю) у формі родового відмінка однини мають усі іменники в рядку:

а) не було виход…, виписав з підручник…, пішли до театр…

б) не поставив апостроф…, ложка цукр…, зібрали з гектар…

в) відміна рейс…, частина стовбур…, учасник конкурс…

г) укладання асфальт…, підтримка колектив…, робітник завод…

2. Не потребує редагування речення:

а) По всьому берегу природа розкидала велике кругле каміння.

б) Важкі колосся схилилися майже до самої землі.

в) Коріння лісової суниці розгалужені, мичкуваті.

г) Верба схилила до води свої зелені віття.

3. Неправильно утворені всі присвійні прикметники рядка:

а) Марусин, мамин, Маріїн;

б) Ольчин, дочкин, бабусів;

в) тітчин, Галин, Софіїв;

г) свекрушин, Мелащин, Палажчин.

4. На місці пропуску треба писати и(і) в усіх словах рядка:

а) чотири предмет…, два документ…, двадцять тири кілометр…, нуль цілих і дві десятих відсот…;

б) обидва президент…, чотири паспорт…, сто два кілограм…, три автомобіл…;

в) чотири портрет…, три словник.., обидва керівник…, дві цілі і три десяті гра…;

г) два компʼютер…, чотири велосипед…, одна цілих і три десятих метр…, обидва лікар…

5. Усі дієслова І дієвідміни, 2-ої особи множини – у рядку:

а) затисн..те, побач..те, прагн..те;

б) пропол..те, усміхн..тесь, знайд..те;

в) змокн..те, колиш...те, припин..те;

г) одягн..те, свисн..те, спал..те.

6.Пишуться окремо усі прислівники рядка:

а) (до)лиця, (уві)сні, (до)сьогодні;

б) (на)віку, (що)години, (в)зимку;

в) (на)льоту, (на)око, (на)поготові;

г) (до)речі, (через)силу, (без)сліду.

ІІІ рівень ( 3 бали:1,5 + 1,5)

1. Доберіть до поданих слів спільнокореневі , які б належали до різних

частин мови. На основі яких ознак можна визначити приналежність

кожного з цих слів до тієї чи іншої частини мови?

Синява, затаврував, подорож, днювати, зруйнований, чорнота, холодний,

проспіваний.

2. Провідміняйте числівник дев'яносто.

 IV рівень ( 4 бали )

Напишіть невеликий твір-опис «Найкращий день мого життя».

docx
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
2169
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку