Контрольна робота №1 "Усна народна творчість"

Про матеріал

У матеріалі подано два варіанти завдань для контрольної роботи з теми "Усна народна творчість" для 9 класу. Матеріал призначений для вчителів української літератури та учнів.

Перегляд файлу

Контрольна робота №1

Тести

«Усна народна творчість»

І варіант

І рівень  (4 б.)

                1.Укажіть, до якого виду народних пісень належить пісня «Ой під вишнею , під черешнею»:

а ) до родинно-побутових;

б) до історичних;

в) до козацьких;

г) до календарно-обрядових.

2.Якої пори відбуваються події  у пісні «Місяць на небі, зіроньки сяють»?

а) нічної і місячної;

б) осінньої і ранньої;

в) зимової і зоряної;

г) літньої і вечірньої.

3. За яких умов коханий «жити перестане»(«Сонце низенько,вечір близенько»)?

а) потрапить у полон  до ворога;

б) батьки не дадуть йому згоди на одруження;

в) не застане свою дівчину;

г) дізнається , що дівчина вже одружилася.

4. Звідки летіла стріла , що влучила у вдовиного сина? (Балада «Ой летіла стріла»)

а) з гори;                          в) з синього моря;

б) з долини;                     г) з поля.

ІІ рівень (2 б.)

5.Установіть відповідність між художніми засобами народної поетики та прикладами.

1. Ой очі, очі, очі дівочі                           А  порівняння                                                                     2. Темні, як нічка, ясні, як день!             Б  метафора                                                                                3. Ви ж мені, очі, вік вкоротили              В  риторичне запитання                                                    4. Де ж ви навчились зводить людей?    Г  риторичне звертання                                                                                                                                                                                                                                                                                         

                                                                    Д  метаморфоза 

ІІІ рівень ( 6 б.)

Написати  міні – твір на одну із запропонованих тем:

1. «Значення пісенної спадщини народу в наш час».

2. «Пісні про кохання – один з найпоширеніших видів родинно – побутової поезії».

 

Контрольна робота №1

Тести

«Усна народна творчість»

ІІ варіант ( 4 б.)

І рівень

1.Як у творі  характеризується пісня коханої («Місяць на небі,зіроньки сяють»)? Вона:

а) мелодійна й зворушлива;

б) мила та люба;

в) сумна і вражаюча

г) весела та люба.

2.Що обіцяла дівчина хлопцю?(«Сонце низенько, вечір близенько»)?

а) готуватися до весілля;

б) молитися за його здоров‘я;

в) любитися і ні з ким не знатись;

г) чекати його.

3.Чого зазнала героїня твору «Цвіте терен,цвіте терен»?

 а) радості  і щастя;

 б) горя і зради;

в) голоду і приниження;

г) горя і голоду.

4.Смерть козака оплакував ( Балада «Ой на горі вогонь горить»):

а) його кінь;           в) вітер;

б) вороги;               г) брат.

ІІ рівень (2 б.)

5. Установіть відповідність між мотивами та назвами фольклорних творів

1. Оспівування палкого кохання до дівчини   А «Місяць на небі, зіроньки сяють»                                    2. Страждання дівчини через те, що милий     Б «Ой летіла стріла»                                                      поїхав іншу шукати                                            В «Цвіте терен, цвіте терен»                                             3. Сум за вбитим вдовиним сином                   Г «Ой на горі вогонь горить»                                                                                                                                                                                                          4. Трагічна доля козака, що порубаний           Д «Ой під вишнею, під черешнею»                                                                                      у долині лежав                                                                                                                                                                     

ІІІ рівень (6 б.)

Написати міні – твір на одну із запропонованих тем:

1. «Чому слід зберігати звичаї і традиції свого народу»

2. «Роль і місце балади в системі фольклорних жанрів»

docx
Додано
23 вересня 2018
Переглядів
6164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку