Контрольна робота № 1. Вступ. Билини і балади.

Про матеріал

Контрольна робота № 1 за темою "Вступ. Билини і балади" за програмою 7 класу. Мета даної роботи: з'ясувати ступінь засвоєння учнями знань з теми "Вступ. Билини і балади" . Завдання передбачають виконання тестів; встановлення відповідності між письменником та його країною-батьківщиною, а також твором та країною, в ньому змальованою; між автором і твором; між твором та його ідеєю. Також треба визначити автора наведених поетичних рядків.

Перегляд файлу

Контрольна робота № 1. Вступ. Билини і балади.

                                    1 варіант

1. Ліро-епічний твір фантастичного, історико-героїчного чи побутового змісту з напруженим сюжетом – це:

           а) билина;

           б) балада;

           в) байка.       

 2.Ілля Муромець був родом

            а) із м.Києва с.Карачаєва;

            б) із м.Муромля с.Карачаєва;

            в) із м.Чернігова     

3.Балади бувають:

            а) історико – героїчні,

            б) соціально – побутові,

            в) казково – фантастичні,

            г) наукові.

4. Які два світи можна визначити в баладі «Рукавичка»     Ф. Шіллера?

            а) Реальний і фантастичний;

            б) світ звірів і світ людей;

            в) світ народу і аристократів.

5. Що зробила Кунігунда для того, щоб лицар переконав її у своєму коханні?

            а) Влаштувала лицарський турнір;

            б) попросила підняти рукавичку, яка ненароком опинилась у звіринці;

            в) загадала заспівати серенаду.

6. Який художній прийом використаний у творі «Вересовий трунок»?

             а) порівняння;

             б) алегорія;

             в) антитеза.

7. Що знайшов королівський васал (за баладою Р. Л. Стівенсона «Вересковий мед»)?

              а) Двох броварів;

              б) бочки з вересовим медом;

              в) поклади руди.

8. За якої умови король обіцяв зберегти броварям життя?

            а) Показати місце, де варили мед;

            б) розказати про сховище напою;

             в) відкрити таємницю виготовлення меду.

9. Якого кольору був верес, з якого пікти варили напій:

            а) білого;

            б) синього;

            в) червоного?

10. Установіть відповідність між країною-батьківщиною та письменником:

      1 Польща                  А   Ф.Шиллер;

      2. Німеччина     Б   Р.Стівенсон;

      3 Шотландія     В   А.Міцкевич;                   

11. Установіть відповідність між автором і твором:

     1 А.Міцкевич      А "Світязь";

     2 Р.Л.Стівенсон              Б "Вересовий трунок".;

     3 Ф.Шиллер                    В "Рукавичка". 

12. Укажи ім’я автора цих рядків.

«Мовила й зникла княжна під водою,

З нею човни всі та сіті,

З плескотом враз розійшлися надвоє

Води, туманом повиті.»

             А. Р.Стівенсон

             Б. А.Міцкевич 

             В. Ф.Шиллер

 

 

 

                                       

Контрольна робота № 1. Вступ. Билини і балади.

                                        2 варіант

1. Героїко-патріотичні пісні, в яких йдеться про подвиги богатирів та про події Давньої Русі ХІ- ХVІ ст. – це:

            а) байки;

            б) балади;

            в) билини.      

2.Соловей Розбійник засвистів на повний свист бо:

            а) прочував свій кінець;

            б) щоб залякати князя Володимира;

            в) хотів похизуватися.         

3. Антитеза – це:

           а) зіставлення протилежних явищ;

           б) повторення слова, звуків на початку віршованих рядків;

           в) художнє перебільшення.

4. У баладі Ф. Шіллера «Рукавичка» показаний конфлікт між:

           а) лицарем і хижими звірами;

           б) особистою честю та коханням;

           в) лицарем і королем.

5. Навіщо красуня кинула рукавичку на арену?

            а) Щоб лицар довів своє кохання до неї;

            б) її примусив це зробити король;

            в) щоб привернути увагу принца.

6. Який постійний епітет вживається в билинах про Іллю Муромця до слова «Русь»?

            а) Київська;

            б) рідна;

            в) свята.

7. Хто відкрив таємницю меду володарю шотландському (за баладою Р. Л. Стівенсона «Вересковий мед»?)

         а) син-пивовар;

         б) батько-пивовар;

         в) ніхто.

8. За якої умови батько-пивовар погодився відкрити королю таємницю меду?

           а) якщо сина скинуть у кручі;

           б) якщо йому заплатять;

           в) якщо його надалі захистять.

9. Що таке верес?

           а) птах;

           б) кущ;

           в) напій.

10. Установіть відповідність між твором і країною, в ньому змальованою:

        1 «Світязь»               А    Шотландія;

        2 «Вересовий трунок»       Б     Німеччина;

        3   «Рукавичка»                     В     Білорусь;

                            

11. Установіть відповідність між твором і його ідеєю:

       1 «Вересовий трунок»   А. честь і гідність варті того,

                                                   щоб за них віддати  життя;

       2 «Рукавичка»             Б. уславлення  патріотизму

                                                  простих людей;

       3   «Світязь»    В. ціна справжнього

                                          кохання «красної дами» й рицаря;

12. Укажи ім’я автора цих рядків.

«Раз по Литві покотилась тривога:

Цар із Русі наступає,

Військо його оточило Мендога,

Сили ж у князя немає.»

             А. Р.Стівенсон

             Б. А.Міцкевич

             В. Ф.Шиллер                          

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Березна Марина Олександрівна
    Дякую за чудовий доробок!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
12 січня 2022
Переглядів
5289
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку