Контрольна робота 10 клас ( профільний рівень) "Орфоепія. Графіка. Орфографія"

Про матеріал
Контрольна робота з української мови для 10 класу (профільний рівень) "Орфоепія. Графіка. Орфографія".
Перегляд файлу

Контрольна робота

Орфоепія. Графіка. Орфографія

В-I

 

1.Звук  [д] є в кожному слові рядка

А баскетбол, данина, дзвонар

Б футбол, Тбілісі, доброта

В рідний, дівчина, Дрогобич

Г відзнака, мільярд, дзеркальний

2. Підкреслені літери позначають той самий звук в усіх словах рядка

А колібрі, сизоокий, славолюб

Б усміхається, тріпотіти , тандем

В безжалісний, жалість, жорна

Г легко, хатина, ухвалити

3. Літери на позначення наголошених голосних правильно  підкреслені в усіх словах рядка

А решето , слина, розпірка

Б зубожіння, отаман, проміжок

В дичавіти, обруч, бешкет

Г середина, начинка, каталог

4. Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка

 А бр..язкіт, б..язь, роз..яснення

 Б духм..яний, подвір..я, м..ятний

 В св..ятість, рутв..яний, з..їзд

 Г ад..ютант, арф..яр, сузір..я

5. Знак м’якшення  треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А бретон..ський,людс..кість,порт..єра

Б  учител..ський,жен..шень, різ..бяр

В ад..ю,селян..ство, ал..янс

Г п’ятдесят..,кан..йон, якіс..тю

6.З дефісом треба писати кожне складне слово в рядку

А зірви/голова, лейб/медик, лікар/ендокринолог

Б буй/тур, кіловат/година, екс/губернатор

В біо/енегретика, стерео/ефект, електро/самокат

Г сто/річчя, дип/корпус, люби/мене

7.Разом треба писати слово

А південно/східний

Б золото/гарячий

В червоно/чорний

Г українсько/польський

8.Подвоєння літер на місці пропуску відбувається в обох словах рядка

А буд..изм,,піц..а

Б дол..ар, ем..іграція

В ім..іграція, бон..а

Г барок..о, нет..о

9. Правил уживання великої літери дотримано в рядку, ОКРІМ

А.День Незалежності, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка,Біблія

Б. петриківський розпис,шевченківські традиції,Нобелівська премія

В. ректор Київської академії мистецтв, богиня Лада, Золоті Ворота

Г.дрогобицькі вулиці,Львівська область,Будда

10.Правильно записані всі слова в реченні, позначені цифрами, ОКРІМ

1.  У повісті « Кайдашева сім’я» зображено життя села в пореформенний період.2. Пташинний спів розбудив Ганну. Золотогарячі промені сонця пронизали темно-сині хмари. 3. Тихо-тихо падає листя, міддю розтікається по землі. 4. Орлиний клекіт розносився над верхівками дерев. 5.Різко зупинилася попадя і підняла дерев’яний гребінчик.

А 1, 2

Б 1, 5

В 2, 5

Г 2, 3

11. Як би ви пояснили учневі(учениці) 5 класу, чому можна поділити для переносу слова

 так : під-земелля, під-живляти, а не можна поділити слова так: гуд-зик, ход-жу.

 

В-II

1.Звук [ж] є в кожному слові рядка

А наважся, жорстокий, жабеня

Б книжці, живопис, бджільництво

В дружці, жіночий, джеркотати

Г жито, віджатися, жовтогарячий

2. Підкреслені літери позначають той самий звук в усіх словах рядка

А нігтьовий, гуляти, гурт

Б кожух. кобзар, ковзко

В колектив, свекруха, свекор

Г дьоготь, дізнатися, подякувати

3. Літери на позначення наголошених голосних правильно  підкреслені в усіх словах рядка

А кроїти, донька, дочка

Б багаторазовий, дрова, новий

В листопад, лате ,оптовий

Г зозла, камбала, курятина

4.Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка, ОКРІМ

А цв..ях, тьм..яний, манік..юр

 Б дзв..якнути,Лук..янівка, ф..юзеляж

 В б..юрократ, кон..єктура, матір..ю

 Г моркв..яний, ін..єкція,в..юн

5.Знак м’якшення не треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка

А вічніс..ть, , Натал..чин, уман..ський

Б близ..кість, дон..я, тонюсін..кий

В т..мяний, чотир..ма,спіл..ний

Гприз..ба,перевір..те, конферанс..є

6.З дефісом треба писати кожне складне слово в рядку

А Дрогобич/місто, штабс/офіцер, перекоти/поле

Б молоко/продукт, генерал/майор, Вовчик/Братик

В людино/день, зюйд/вест ,міні/маркет

Г екс/президент, супер/маркет, авто/страда

7. З дефісом треба писати слово

А всесвітньо/відомий

Б військово/полонений

В суспільно/важливий

Г всесвітньо/історичний

8.Подвоєння літер на місці пропуску відбувається в обох словах рядка

А ір..аціональний,брут..о

Б Андор..а, спагет..і

В інтермец..о, віл..а

Г сам..іт, бул..а

9. Правил уживання великої літери дотримано в рядку, ОКРІМ

А .Божа Матір, туманність Андромеди, Кривий Ріг

Б. Державна премія України, Міністерство Культури України, князь Ігор

Б. Велика Ведмедиця, Збройні сили України, Успенський собор

В. Києво-Святошинський район, Генеральний секретар ООН, Свято Перемоги

Г. Будинок офіцерів, Національний банк України, Правобережна Україна

10. Правильно записані всі слова в реченні, позначені цифрами, ОКРІМ

1. Сьогодні посол Піднебесної( Китаю) побував у Біловезькій Пущі.2. Вулиця Ярославів вал – це одна з центральних вулиць Києва.3. Світло-зелені пагони  духмяної м’яти тягнулися до сонця. 4. У зоомагазині « Пава» продаються  червоно-гарячі хатинки для хом’яків.5.Ілля спросоння не зрозумів,  про що військовополонені  його розпитують.

А 1, 2

Б 1, 5

В 2, 5

Г 2, 4

11. Як би ви пояснили учневі (учениці) 5 класу, чому можна поділити для переносу слова так: під-замчя, під-жартовувати, але не можна поділити слова так: зад-зеленчати, вод-жу.

 

 

doc
Додано
15 листопада 2021
Переглядів
18750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку