Контрольна робота з математики для учнів 4 класу для перевірки знань з теми " Повторення вивченого. Підсумкова контрольна робота за рік "
Текст контрольної роботи чотирирівневий. Виконання певного рівня завдання оцінюється відповідною кількістю балів. Пояснення щодо оцінювання роботи розміщено в інформації для вчителя.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учня з теми.
Інформація для вчителя
Тексти контрольної роботи чотирирівневі:
1 рівень –початковий ( репродуктивний)
При виконанні цього рівня завдань учень вибирає одну із запропонованих трьох відповідей. При вірному виконанні завдання цього рівня учень набирає 3 бали.
2 рівень – середній ( конструктивний)
Цей рівень включає 2 завдання (задача та приклади), які учень повинен розв’язати і написати правильну відповідь. Запропоновані завдання характеризують середній рівень навчальних досягнень учнів. Кожне завдання оцінюється в 1, 5 бала.
3 рівень – достатній ( репродуктивно - конструктивний)
Завдання цього рівня – задача, яка розв’язується кількома діями і характеризує достатній рівень навчальних досягнень учнів. Оцінюється виконання даного рівня 3 балами.
4 рівень – високий ( творчий)
Виконання даного рівня завдань вимагає від учня творчого застосування знань набутих в процесі вивчення відповідної теми. За виконання завдання цього рівня учень отримує 3 бали.
Правильне виконання всіх завдань ( завдань 4 рівнів) оцінюється 12 балами і свідчить про високий рівень знань учнів з теми.
Контрольна робота №12
Тема «Повторення вивченого. Підсумкова контрольна робота за рік»
ВАРІАНТ 1
1 рівень
1. Знайди 3/4 від 1 км.
а) 250 м; б) 500 м; в) 750 м.
2. Вибери правильну відповідь. 666: 74 = ... :
а) 9; б) 990; в) 99.
3. Вибери правильну відповідь
Сонце зайшло о 19 год 54 хв. , а зійшло о 6 год 2 хв. Яка тривалість ночі ?
а)12 год 52 хв ; б) 13 год 52 хв; в) 14 год 52 хв.
2 рівень
1. Розв'яжи задачу.
Для осушення болота треба прокопати 120 м канави. Уже прокопали 70 м канави. На скільки метрів менше залишилося прокопати, ніж уже прокопали?
2. Заміни більші одиниці вимірювання меншими
15 год 42 хв =
7 діб 16 год =
3 рівень
1. Розв'яжи задачу. Вибери вираз, складений для розв’язання даної задачі .
Зі складу продали 12 автомашин добрива, по 4 тонни на кожній. Залишилося 80 тонн добрива. На скільки більше потрібно автомашин, щоб вивезти решту добрива ?
12+80: 4 80:4 -12 4х12+80
4 рівень
1. Розв'яжи задачу.
На складі було 426 т цукру. У перший магазин відвезли третину всього цукру, а у другий – половину решти. Скільки цукру відвезли у другий магазин ?
ВАРІАНТ 2
1 рівень
1. Знайди 2/3 від 1 хвилини.
а) 20 сек; б) 40 сек; в) ЗО сек.
2. Вибери правильну відповідь. 288 : 32 = ... :
а) 90; б) 9; в) 19.
3. Вибери правильну відповідь
Учні пішли на прогулянку 0 10 год 25 хвилин і повернулися о 12 год. Скільки тривала прогулянка ?
а)2 год 52 хв ; б) 1год 35хв; в) 1 год 25 хв.
2 рівень
1. Розв'яжи задачу
З однієї ділянки зібрали 3450 кг цибулі, а з другої - на 1850 кг менше. Всю цибулю розклали у мішки по 50 кг у кожний. Скільки потрібно було мішків?
2. Заміни менші одиниці вимірювання більшими
125 хвилин =
1234 м=
3 рівень
1. Розв'яжи задачу . Вибери вираз, складений для розв’язання даної задачі .
Зі складу продали 12 автомашин добрива, по 4 тонни на кожній. Залишилося 80 тонн добрива. На скільки більше добрива залишилося, ніж продали ?
80:4-12 4х12+80 80-4х12 12+80:4
4 рівень
1. Розв'яжи задачу
На складі було 426 ц цукру. У перший магазин відвезли половину всього цукру, а у другий – третину решти. Скільки цукру відвезли у другий магазин ?