Дружба і кохання
Тестова робота
І варіант
І рівень (12 запитань по 0,25 б.)
А. День зустрічі випускників Ліцею в Царському селі.
Б. День відкриття Ліцею в Царському Селі.
В. День випускного іспиту в Ліцеї.
Г. День приїзду до Ліцею російського царя Олександра І.
А. Вільно володів французькою мовою.
Б. Мав чудернацьку зовнішність.
В. Мав вишукані манери.
Г. Одягався вишукано, як француз.
А. «Я, друже, жду твоїх стискання рук».
Б. «Промчиться рік, і знову я між вас».
В. «Гуляймо-бо, поки ще дальня путь!»
Г. «Міцний навік, о друзі, наш союз!»
А. Одесою. Б. Феодосією. В. Херсоном. Г. Києвом
А. Багатих і знатних батьків.
Б. Бідного рибалки.
В. Моряка.
Г. Лонгрена.
А. Кулон. Б. Шовкову хустку. В. Перстень. Г. Шкіряні черевички.
А. Кохання Б. Природи В. Батьківщини Г. Жінки
А. Сонцем. Б. Рожевим квітом. В. Подихом вітру. Г. Веселим співом
А. Ірландський. Б. Шотландський. В. Німецький. Г. Російський.
А. Поетизація високого почуття кохання.
Б. Поетизація краси травневої природи.
В. Розкриття внутрішнього світу ліричного героя.
Г. Розкриття сутності почуття кохання.
А. Спогадом про кохану
Б. Листом-зверненням до коханої.
В. Роздумом про глибину та силу кохання.
Г. Ліричною мініатюрою, історією кохання.
А. Мандрівник.
Б. Воїн, який захищає Батьківщину.
В. Філософ у пошуках істини.
Г. Моряк, який знаходиться далеко від дому.
ІІ рівень (3 запитання по 1б.)
А. Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем.
Б. Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена.
В. Грей замалював блакитною фарбою цвяхи, якими був розпятий Христос на картині.
Г. Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту.
Д. Грей став власником трищоглового галіота.
Е. Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки.
Є. Вугляр захищає Ассоль.
Ж. Грей вступив на службу на шхуну «Ансельм».
2. Р. Бернс «Моя любов – рожевий квіт…» 3. Г. Гейне «Коли настав чудовий май…» 4. К. Симонов «Чуєш… Ти чекай мене…» |
А. «Хай повірять мати й син, Що нема мене. Друзі втішаться отим «Було й промине»…» Б. «Прийди і словом чарівливим зразу Сердечні струни наладнай ізнов; Згадаємо про бурні дні Кавказу, Про Шиллера, про славу, про любов». В. «Прощай, прощай, мій рідний край, Прощай, моя любов, Та де б не був я, мила, знай – Прийду до тебе знов!»; Г. «Тоді у серденьку моїм Прокинулось кохання…» «Тоді я милій розказав Мою журбу й кохання…». |
|
А. Дипломат, міністр іноземних справ Б. Поет В. Видавець, перший почав друкуватися Г. Дипломат в Італії Д. Служив на флоті |
ІІІ рівень (до 4 б.)
IV рівень (до 2 б.)
Дружба і кохання
Тестова робота
ІІ варіант
І рівень (12 запитань по 0,25 б.)
А. Авторські спогади та роздуми про навчання в Ліцеї.
Б. Уславлення ліцейської дружби та вірності ідеалам ліцею.
В. Уславлення російського царя Олександра І.
Г. Заклик до свободи та оспівування поетичного мистецтва.
А. У ліцеї. Б. У засланні. В. На морі. Г. У кругосвітній подорожі.
А. Дуель з Дантесом.
Б. Несподівана хвороба.
В. Дуель з Мартиновим.
Г. Нещасний випадок.
А. Егль, збирач фольклору.
Б. Циганка-ворожка.
В. Батько.
Г. Старий вугляр Філіп.
А. З повагою за працьовитість.
Б. Боялися, вважали, що вони пов’язані з нечистою силою.
В. Зневажали через відлюдькуватість.
Г. Любили за добру та веселу вдачу.
А. Досягти високої мети
Б. Самореалізуватися
В. Створити диво своїми руками
Г. Вдосконалити власне "я"
А. Ірландський. Б. Шотландський. В. Німецький. Г. Російський.
А. Своїй кузині.
Б. Своїй доньці.
В. Своїй знайомій.
Г. Своїй дружині.
А. Нерозділене. Б. Трагічне. В. Взаємне, щасливе. Г. Таємне.
А. Р.Бернса Б. К.Симонова В. Г.Гейне Г. О.Гріна
А. Під час Першої світової війни.
Б. У давні часи лицарства.
В. У мирний час.
Г. Під час другої світової війни.
А. Вірність. Б. Щирість. В. Відданість. Г. Ніжність.
ІІ рівень (3 запитання по 1б.)
А. Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем.
Б. Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена.
В. Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту.
Г. Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки.
Д. Грей замалював блакитною фарбою цвяхи, якими був розпятий Христос на картині.
Е. Грей вступив на службу на шхуну «Ансельм».
Є. Вугляр захищає Ассоль.
Ж. Грей став власником трищоглового галіота.
1. О. Пушкін «19 жовтня» 2. Р. Бернс «Моя любов – рожевий квіт…» 3. Г. Гейне «Коли настав чудовий май…» 4. К. Симонов «Чуєш… Ти чекай мене…» |
А. «Хай повірять мати й син, Що нема мене. Друзі втішаться отим «Було й промине»…» Б. «Прийди і словом чарівливим зразу Сердечні струни наладнай ізнов; Згадаємо про бурні дні Кавказу, Про Шиллера, про славу, про любов». В. «Прощай, прощай, мій рідний край, Прощай, моя любов, Та де б не був я, мила, знай – Прийду до тебе знов!» Г. «Тоді у серденьку моїм Прокинулось кохання…» «Тоді я милій розказав Мою журбу й кохання…». |
|
А. Дипломат, міністр іноземних справ Б. Поет В. Видавець, перший почав друкуватися Г. Дипломат в Італії Д. Служив на флоті |
ІІІ рівень (до 4б.)
IV рівень (до 2 б.)