12 травня о 18:00Вебінар: Лайфхаки з використання сервісу LearningApps в освітньому процесі

Контрольна робота №4. Дружба і кохання (тест)

Про матеріал
Публікація містить розробку контрольної роботи у двох варіантах, що складається з 12 тестів закритого характеру з вибором 1 правильної відповіді (І рівень), 1 завдання, що передбачає встановлення послідовності, 2 - на встановлення відповідності, 7 завдань відкритого (ІІІ рівень) і 1 – творчого характеру (твір-мініатюра).
Перегляд файлу

Дружба і кохання

Тестова робота

І варіант

І рівень (12 запитань по 0,25 б.)

  1. 19 жовтня у поезії О.С.Пушкіна «19 жовтня 1825 року» — це:

А. День зустрічі випускників Ліцею в Царському селі.

Б. День відкриття Ліцею в Царському Селі.

В. День випускного іспиту в Ліцеї.

Г. День приїзду до Ліцею російського царя Олександра І.

  1. Юного ліцеїста О.Пушкіна називали французом, оскільки він

А. Вільно володів французькою мовою.

Б. Мав чудернацьку зовнішність.

В. Мав вишукані манери.

Г. Одягався вишукано, як француз.


  1. Які слова можна вважати гімном «ліцейському братству»?

А. «Я, друже, жду твоїх стискання рук».

Б. «Промчиться рік, і знову я між вас».

В. «Гуляймо-бо, поки ще дальня путь!»

Г. «Міцний навік, о друзі, наш союз!»


  1. Доля О.Гріна тісно пов’язана з Україною, а саме:

А. Одесою.            Б. Феодосією.                        В. Херсоном.                  Г. Києвом

  1. Капітан Грей був сином:

А. Багатих і знатних батьків.

Б. Бідного рибалки.

В. Моряка.

Г. Лонгрена.


  1. Капітан Грей залишив сплячій Ассоль на знак дива:

А. Кулон.   Б. Шовкову хустку.      В. Перстень.     Г. Шкіряні черевички.

  1. Однією з провідних тем у творчості Р.Бернса є краса...

А. Кохання  Б. Природи  В. Батьківщини   Г. Жінки

  1. Ліричний герой поезії Р.Бернса «Любов» порівнює своє кохання з:

А. Сонцем.                 Б. Рожевим квітом.      В. Подихом вітру.         Г. Веселим співом

  1. Генріх Гейне  – це … поет

А. Ірландський. Б. Шотландський.    В. Німецький. Г. Російський.

  1. Головною думкою поезії Г.Гейне «Коли настав чудовий май» є:

А. Поетизація високого почуття кохання.

Б. Поетизація краси травневої природи.

В. Розкриття внутрішнього світу ліричного героя.

Г. Розкриття сутності почуття кохання.

  1. Поезія К.Симонова «Чуєш… Ти чекай мене» за змістом та формою викладення є:

А. Спогадом про кохану

Б. Листом-зверненням до коханої.

В. Роздумом про глибину та силу кохання.

Г. Ліричною мініатюрою, історією кохання.


  1. Ліричний герой поезії К.Симонова «Чуєш… Ти чекай мене»:

А. Мандрівник.

Б. Воїн, який захищає Батьківщину.

В. Філософ у пошуках істини.

Г. Моряк, який знаходиться далеко від дому.


ІІ рівень (3 запитання по 1б.)

  1. Установіть послідовність подій

А. Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем.

Б. Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена.

В. Грей замалював блакитною фарбою цвяхи, якими був розпятий Христос на  картині.

Г. Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту.

Д. Грей став власником трищоглового галіота.

Е. Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки.

Є. Вугляр захищає Ассоль.

Ж. Грей вступив на службу на шхуну «Ансельм».

  1. Установіть відповідність

1.  О. Пушкін   «19 жовтня»

2.  Р. Бернс  «Моя любов – рожевий квіт…»

3. Г. Гейне  «Коли настав чудовий май…»

4. К. Симонов

  «Чуєш… Ти чекай мене…»

А. «Хай повірять мати й син, Що нема мене.

Друзі втішаться отим «Було й промине»…»

Б. «Прийди і словом чарівливим зразу

Сердечні струни наладнай ізнов;

Згадаємо про бурні дні Кавказу,

Про Шиллера, про славу, про любов».

В. «Прощай, прощай, мій рідний край, Прощай, моя любов,

Та де б не був я, мила, знай – Прийду до тебе знов!»;

Г. «Тоді у серденьку моїм Прокинулось кохання…»

«Тоді я милій розказав Мою журбу й кохання…».

 

  1. Установіть відповідність
  1. Матюшкін
  2. Дельвіг
  3. Пущин
  4. Горчаков
  5. Корсаков

А. Дипломат, міністр іноземних справ

Б. Поет

В. Видавець, перший почав друкуватися

Г. Дипломат в Італії

Д. Служив на флоті

 

ІІІ рівень (до 4 б.)

  1. Розкажіть про День Ліцею та його роль у становленні Пушкіна як поета, про друзів письменника.
  2. Як ви розумієте слова Грея про те, що чудеса треба творити власними руками?
  3. Які образи та світи протиставляються в повісті О. Гріна «Пурпурові вітрила»? Відповідь поясніть.
  4. Які біографічні факти відобразилися у вірші Р.Бернса «Любов»? Охарактеризуйте загальний настрій поезії.
  5. Яке почуття оспівано у творі Г.Гейне «Коли настав чудовий май…»? Із якою порою року поет пов’язував пробудження цього почуття? Чому?
  6. В який історичний період жив і писав К. Симонов? Кому присвятив він свій вірш «Чуєш… Ти чекай мене»?
  7. У чому полягає актуальність вірша Симонова «Чуєш… Ти чекай мене» для наших днів?

IV рівень (до 2 б.)

  1. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:
  • Чому людині так необхідна віра в щастя?
  • Чудо кохання в поезіях Р.Бернса, Г.Гейне, К. Симонова
  • Від чого залежить щастя людини?
  • Якими повинні бути справжні друзі?

 

 

 


Дружба і кохання

Тестова робота

ІІ варіант

І рівень (12 запитань по 0,25 б.)

  1. Головна думка поезії О.С.Пушкіна «19 жовтня 1825 року»:

А. Авторські спогади та роздуми про навчання в Ліцеї.

Б. Уславлення ліцейської дружби та вірності ідеалам ліцею.

В. Уславлення російського царя Олександра І.

Г. Заклик до свободи та оспівування поетичного мистецтва.

  1. Під час зустрічі випускників ліцею 19 жовтня 1825 року Пушкін був:

А. У ліцеї.     Б. У засланні.   В. На морі.  Г. У кругосвітній подорожі.

  1. Причиною смерті О.Пушкіна стала…

А. Дуель з Дантесом.

Б.  Несподівана хвороба.

В. Дуель з Мартиновим.

Г. Нещасний випадок.


  1. Майбутню долю Ассоль напророкували:

А. Егль, збирач фольклору. 

Б. Циганка-ворожка.

В. Батько.

Г. Старий вугляр Філіп.


  1. На селі до Лонгрена та його дочки ставилися:

А. З повагою за працьовитість.

Б. Боялися, вважали, що вони пов’язані з нечистою силою.

В. Зневажали через відлюдькуватість.

Г. Любили за добру та веселу вдачу.

  1. У "Пурпорових вітрилах" утверджується віра, що людина може...

А. Досягти високої мети

Б. Самореалізуватися

В. Створити диво своїми руками

Г. Вдосконалити власне "я"


  1. Роберт Бернс – це … поет

А. Ірландський. Б. Шотландський.    В. Німецький. Г. Російський.

  1. Роберт Бернс свій вірш «Моя любов – рожевий квіт» присвятив …                                   

А. Своїй  кузині.            

Б. Своїй доньці. 

В. Своїй знайомій.

Г. Своїй дружині.


  1. У вірші Г. Гейне «Коли настав чудовий май...» ідеться про кохання:

А. Нерозділене. Б. Трагічне. В. Взаємне, щасливе.  Г. Таємне.

  1. Кохання й душевні страждання - основна тема ранньої лірики...

А. Р.Бернса  Б. К.Симонова В. Г.Гейне  Г. О.Гріна

  1. Вірш К. М. Симонова «Жди мене...» написаний:

А. Під час Першої світової війни.

Б. У давні часи лицарства.

В. У мирний час.

Г. Під час другої світової війни.


  1. На думку ліричного героя поезії К.Симонова «Чекай на мене», кохання – це:

А. Вірність.  Б. Щирість.  В. Відданість.  Г. Ніжність.

ІІ рівень (3 запитання по 1б.)

  1. Установіть послідовність подій

А. Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем.

Б. Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена.

В. Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту.

Г. Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки.

Д. Грей замалював блакитною фарбою цвяхи, якими був розпятий Христос на  картині.

Е. Грей вступив на службу на шхуну «Ансельм».

Є. Вугляр захищає Ассоль.

Ж. Грей став власником трищоглового галіота.

  1. Установіть відповідність

1.  О. Пушкін   «19 жовтня»

2.  Р. Бернс  «Моя любов – рожевий квіт…»

3. Г. Гейне  «Коли настав чудовий май…»

4. К. Симонов

  «Чуєш… Ти чекай мене…»

А. «Хай повірять мати й син, Що нема мене.

Друзі втішаться отим «Було й промине»…»

Б. «Прийди і словом чарівливим зразу

Сердечні струни наладнай ізнов;

Згадаємо про бурні дні Кавказу,

Про Шиллера, про славу, про любов».

В. «Прощай, прощай, мій рідний край, Прощай, моя любов,

Та де б не був я, мила, знай – Прийду до тебе знов!»

Г. «Тоді у серденьку моїм Прокинулось кохання…»

«Тоді я милій розказав Мою журбу й кохання…».

 

  1. Установіть відповідність
  1. Матюшкін
  2. Дельвіг
  3. Пущин
  4. Горчаков
  5. Корсаков

А. Дипломат, міністр іноземних справ

Б. Поет

В. Видавець, перший почав друкуватися

Г. Дипломат в Італії

Д. Служив на флоті

 

ІІІ рівень (до 4б.)

  1. Розкажіть про День Ліцею та його роль у становленні Пушкіна як поета, про друзів письменника.
  2. Як ви розумієте слова Грея про те, що чудеса треба творити власними руками?
  3. Які образи та світи протиставляються в повісті О. Гріна «Пурпурові вітрила»? Відповідь поясніть.
  4. Які біографічні факти відобразилися у вірші Р.Бернса «Любов»? Охарактеризуйте загальний настрій поезії.
  5. Яке почуття оспівано у творі Г.Гейне «Коли настав чудовий май…»? Із якою порою року поет пов’язував пробудження цього почуття? Чому?
  6. В який історичний період жив і писав К. Симонов? Кому присвятив він свій вірш «Чуєш… Ти чекай мене»?
  7. У чому полягає актуальність вірша Симонова «Чуєш… Ти чекай мене» для наших днів?

IV рівень (до 2 б.)

  1. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

 

docx
Додано
8 лютого 2019
Переглядів
2969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку