Контрольна робота №4 (тестові завдання) з теми "Нова українська література (творчість Г.Сковороди, І.Котляревського)"

Про матеріал
Контрольна робота з української літератури (тестові завдання) з теми "Нова українська література (творчість Г.Сковороди, І.Котляревського)" для проведення у 9 класі (рівень стандарту). Завдання укладено відповідно до вимог чинної програми з української літератури та методичних рекомендацій щодо використання тестових технологій у процесі викладання української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах.
Перегляд файлу

9 клас

Контрольна робота №4

Нова українська література ( творчість Г.Сковороди , І.Котляревського)

 

Варіант – 1

Початковий рівень ( 3 б.)

 

  1. Найвідоміша в поетичній спадщині Г.Сковороди збірка має назву:

А «Байки харківські»

Б «Сад божественних пісень»

В «De libertate»

Г «Хто серцем чистий і душею»

 

  1. Праця повинна стати для людини природною потребою , найсолодшою поживою – ідея байки Г.Сковороди:

А «Собака і Вовк»

Б «Бджола і Шершень»

В «Олениця і Кабан»

Г «Голова і Тулуб»

 

  1. Укажіть , яку проблему порушено в поемі «Енеїда» І.Котляревського :

А Непорозуміння народом свого ватажка

Б Нещасливе кохання через соціальну нерівність

В Захист рідної землі від ворогів

Г Творча праця на рідній землі

 

  1. Укажіть літературний рід «Наталки Полтавки» :

А Ліро –епос

Б Драма

В Лірика

Г Епос

 

  1. Укажіть , хто написав оперу «Наталка Полтавка» за однойменною п’єсою І.Котляревського :

А М.Лисенко

Б А. Ведель

В М.Скорик

Г К.Стеценко

 

  1. Описуючи панів у пеклі ( «Енеїда») , автор використовує :

А Гумор

Б Іронію

В Сатиру

Г Сарказм

Д Гротеск

 

Середній рівень (3 б.)

 

7.Установіть відповідність , хто з героїв :

А Проронує свої гроші засватаній дівчині ,   1. Виборний

щоб нелюб не докоряв їй

Б Наталку назвав Полтавкою     2. Петро

В Характеризує Наталку : «Золото – не    3. Возний

дівка»        4. Микола

Г Має прізвище Тетерваковський    5. Макогоненко

 

8.Установіть відповідність між цитатою та назвою твору :

А «І рід , і багатство , і чин… не спроможні утвердити   1. «Зозуля і Дрізд»

дружбу»

Б «Немає нічого солодшого , як спільна для нас усіх   2. «Бджола і   робота»                                                                                                                              «Шершень»

В «Немає більшої радості , аніж жити за покликанням»  3. «Собака і Вовк»

Г «З усіх утрат втрата часу найтяжча»    4. Афоризм

          5. «De libertate»

 

 

9. Назвіть і запишіть основний художній засіб , використаний у творі Г.Сковороди «Всякому місту – звичай і права».

 

 

 

Достатній рівень (3 б.)

 

10. Розкрийте значення алегоричних образів байки «Бджола і Ше ршень».

11. Схарактеризуйте образ Наталки Полтавки з однойменної драми І.Котляревського .

 

 

 

Високий рівень (3 б.)

 

12. Розкрийте зміст афоризму Г.Сковороди «Немає нічого не безпечнішого за підступного ворога , але немає нічого отрутнішого від удаваного друга».


Варіант – 2

Початковий рівень (3 б.)

 

  1. «Той , в кого совість , як чистий кришталь» , є ідеалом твору Г.Сковороди :

А « Всякому місту – звичай і права»

Б « Я на ноги встав , воскрес!»

В « De libertate»

Г « Хто серцем чистий і душею»

 

  1. Твір «De libertate» Г. Сковороди  - це зразок :

А Громадянської і пейзажної лірики

Б Пейзажної і філософської лірики

В Оди як оригінального жанру

Г Громадянської і філософської лірики

 

  1. Визначте жанр «Енеїди» І.Котляревського:

А Ліро – епічна поема

Б Драматична поема

В Бурлескно- травестійна поема

Г Героїчна поема

 

  1. Охарактеризуйте конфлікт у «Наталці Полтавці» І.Котляревського :

А Морально – етичний

Б Соціально – побутовий

В Політичний

Г Громадський

 

  1. Укажіть , з якого твору ці поетичні рядки :

Серцю свої тут – любов і тепло ,

Всякеє горло тут смак віднайшло.

Я ж у полоні нав’язливих дум ,

Лише одне непокоїть мій ум.

А С.Климовського «Їхав козак за Дунай»

Б Г.Сковороди «De libertate»

В Г. Сковороди «Всякому місту – звичай і права»

Г І.Котляревського «Енеїда»

 

  1. Алюзія – це :

А Наслідування художніх творів , з метою висміювання

Б Натяк на відомі історичні події , осіб

В Опис серйозних явищ , подій у зниженому тоні

Г Протиставлення історичних подій подіям , описаним у творі

 

 

Середній рівень (3 б.)

 

  1. Установіть відповідність , хто з героїв :

А Звелів « поганій буть погоді»    1. Евріал

Б Вмер від горілки , а потрапив до раю   2.Нептун

В Йде на смерть заради «облого діла»   3. Дідона

Г «Весела , гарна , сановита , біднятка , що   4. Анхіз

була вдова»       5. Еол

 

 

  1. Установіть відповідність між цитатою твору  та його назвою :

А «Щасливий той , хто поєднав любе собі заняття ,   1. «Собака і Вовк»

із загальним»

Б «Природжене діло… найсолодша втіха»    2.Афоризм

В «Більше думай і тоді вирішуй»     3. «Бджола і Шер-

           шень»

Г «Лише серця , думками єдині , й чесність

душ – ось де справжня любов і єдність»    4. «Зозуля і Дрізд»

          5. «De libertate»

 

 

  1. Назвіть і запишіть коротке лаконічне судження , яке в лаконічній формі містить глибоку філософську думку у творі «Всякому місту – звичай і права».

 

 

 

Достатній рівень (3 б.)

 

  1. Схарактеризуйте образ Енея з поеми «Енеїда» І. Котляревського.
  2. Розкрийте значення алегоричних образів байки «Собака і Вовк».

 

 

 

Високий рівень (3 б.)

 

  1. Розкрийте зміст афоризму Г. Сковороди « Любов виникає з любові ; коли хочу , щоб мене любили , я сам перший люблю».

 

 

 

 

   

 

 

doc
До підручника
Українська література 9 клас (Слоньовська О. В., Мафтин Н.В., Вівчарик Н.М., Курінна Н.С., Шевчук Л. Т.)
Додано
5 грудня 2021
Переглядів
6592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку