Контрольна робота № 5 з теми «Поетичне бачення світу» (Мацуо Басьо, Роберт Бернс, Джованні Родарі)

Про матеріал
Контрольна робота № 5 з теми «Поетичне бачення світу» (Мацуо Басьо, Роберт Бернс, Джованні Родарі) за варіантами
Перегляд файлу

Контрольна  робота  № 5

з  теми  «Поетичне  бачення  світу» 

(Мацуо  Басьо, Роберт  Бернс, Джованні  Родарі)

(тестування)

Варіант  І

  1. Яким  поетичним  висловом  часто  послуговуються, називаючи  Японію?

а)  Країна  Сонця, що  сходить.

б)  Країна  очеретяних  рівнин  і  водянистих  рисових  колосків.

в)  Країна  рожевого  світанку.

2.  Що  символізує  в  мистецтві  Японії  вислів  «бананова  пальма»?

а)  плодове  дерево;

б)  постійність, незмінність  часу;

в)  нестійкість, змінність, плинність  часу.

3.  Звідки  Мацуо  Басьо   черпав  враження  для  створення  хайку?

а)  З  огляду  на  побутові  речі.

б)  З  життя, з  довготривалих  мандрів.

в)  З  філософських  роздумів.

4.  Яку релігію  впродовж  життя  сповідував  Мацуо  Басьо?

а)  Буддизм, дзен-буддизм.

б)  Християнство.

в)  Іслам.

      5.  Який  вірш  (хоку) Мацуо  Басьо  вважають  вершиною  його  творчості?

а)  «Весняні  дні».

б)  «Затихле  поле».

в)  «Старий  ставок».

      6.  Що  намагався  осягнути  у  своїх  творах  Мацуо  Басьо?

а)  матеріальне  буття;

б)  духовне  буття;

в)  зовнішнє  буття.

      7.  Що  нового  відкривають  для  людей  хайку  Мацуо  Басьо?

а)  красу, яка  поруч;  

б)  нові  невідомі  країни;

в)  психологічні  таємниці.

      8.  4  березня  1997  року  на  честь  цього  жанру  поезії  (хоку)  було  названо:

а)  планету;

б)  астероїд;

в)  сузір’я.

      9.  Усе  життя  він  працював на землі, навіть після успіху першої збірки поезій не  покинув  плуга, його  називали  «поетом-орачем»:

а)  Мацуо  Басьо;

б)  Роберт  Бернс.

в)  Джанні  Родарі.

      10. Який день із життя Р. Бернса на його батьківщині відзначається як національне свято?

а)  День  його  народження.

б)  День  його  смерті.

в)  День  виходу  його  першої  збірки.

      11. Самобутність  і  народність  поезії  Р. Бернса зумовлена міцним зв'язком із:

а)  англійськими  традиціями.

б)  шотландською  історією.

в)  життям  і  творчістю  шотландського  народу.

      12. Ліричний  герой – це ... 

а)  герой, який  обов'язково  тотожний  авторові;

б)  автор  вірша, який  його  написав;

в)  образ  автора  в  ліриці,  його  поетичне  «я».

     

     

      13. Який основний прийом використав Роберт Бернс у вірші "Моє серце в верховині..."?

а)  Антитезу.  

б)  Алегорію.  

в)  Гіперболу. 

      14. Що Р. Бернс називає любим рідним краєм у поезії «Моє серце в верховині»?

а)  Шотландію.  

б)  Верховину.  

в)  Батьківщину. 

      15. Що, крім   серця, поет  залишив  у  верховині?

а)  Сині  гори, світлії  луги.

б)  Пущі  дикі, білії  сніги.  

в)  Душу, думку, мрію.

      16. З  чим  асоціюється  думка  автора  в  поезії  «Моє  серце  в  верховині»?

а)  З  соколом.  

б)  З  вольністю.  

в)  З  честю  і  славою. 

      17. Представником  якого  народу  є  Джанні  Родарі?

а)  Англійського.  

б)  Італійського.  

в)  Японського. 

      18. З  дитинства  він  мріяв  стати  відомим 

а)  казкарем;  

б)  пекарем;  

в)  художником.

      19. Чому  Джанні  Родарі  покинув  лави  фашистської  партії?

а)  Через  проблеми  зі  здоров’ям. 

б)  Через  те, що  не  міг  залишити  вчителювання.  

в)  Через  загибель  двох  друзів  і  брата.

      20. Який  другий  фах  здобув  Джанні  Родарі?

а)  Професійного  журналіста.  

б)  Професійного  художника.  

в)  Священника. 

      21. До  чого  закликає  автор  поезії  «Листівки  з  видами  міст»?

           а)  Купувати  поштові  листівки  з  видами  міст.

б)  Заглянути  за  глянцеві  картинки  і  побачити  реалії  життя.

в)  Помічати  красу  архітектурних  пам'яток.

      22. Які  з  перелічених італійських міст згадуються у вірші Дж. Родарі "Листівки  з  видами  міст"?

           а)  Флоренція, Рим, Неаполь, Генуя.

           б)  Лондон, Венеція, Генуя, Рим.

           в)  Рим, Мілан, Генуя, Неаполь, Венеція.

      23. Успіх  творів  італійського  поета  пояснюється  тим, що  вони  пройняті …

а)  любов’ю  до  дітей;  

б)  любов’ю  до  подорожей;  

в)  любов’ю  до  пізнання  нового.

      24. Симпатії  поета  звернені  насамперед  до 

а)  визначних  пам’яток  культури  і  мистецтва; 

б)  журналістики;  

в)  дітей  бідняків, до  тих, хто  живе  у  халупах  і  нетрях.

 

 

 

 

 

doc
Додано
21 березня 2021
Переглядів
1397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку