«Контрольна робота №6. Українська морфологія як розділ мовознавства. Тест»
І варіант
1.Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом
А в..язкість, об..ява, тьм..яний, в..зи Б верб..я, в..юни, зіб..ються, ін..єкція, м..ятний
В бур..як, Лук..янівка, цв..ях, розз..яви Г моркв..яний, св..ятковий, дев..ятий, уз..ятий
2. Подвоєння НН треба писати в усіх словах рядка
А невблага..ий, райо..ий, ешело..ий, силе…ий В гуси..а пір’їна, прочита..ий, шале..ий
Б безіме..ий, пташи..ий, електро..ий, лебеди..ий Г зв’яза..ий, надув..ий, моното..ий
3.Граматичну помилку допущено в словосполученні
А якнайкраща постановка В феєрична вистава
Б найвиразніше декламування Г прибігти найпершим
4. Літеру И треба писати на місці обох пропусків у рядку
А нове пр..звисько, вологе пр..бирання Б пр..красний краєвид, пр..пинити розмови
В розмовляти пр..мхливо, пр..фронтова зона Г зам..лювати очі, щорічна пр..мія
5.Літеру І треба писати в усіх термінах рядка
А д..ректива, тр..метровий, зш..ток, ант..на Б ц..ркулярка, сист..матичний, фантаз .. я
В географ..чний, б..олог..чний, х..м..я Г анотац..я, тр..умф, г..мназ..я, с..ст..ма
6.Дієсловами дійсного способу є всі слова рядка
А буду читати, написав, говоритимемо Б наздогнав, мовчав би, прикрашатимемо
В веселяться, пишаємося, квітчаймо Г скликали, мочатимуть, будеш писати
7.Неправильно вжито дієслівну форму в реченні
А Гадаю, ти даси мені відповісти. Б Нехай ніхто нас більше не турбує.
В Заспіваймо пісню веселеньку. Г Віддай людині часточку себе.
8.Неправильно визначено розряд прислівника в реченні
А Та дівчині чомусь невесело.(причини) Б Скрізь вирує запашна весна.(часу)
В. Ти ж навмисно спізнився. (мети). В Як весело співається мені. (способу дії)
9. Разом треба писати всі слова рядка А мимо/волі, о/півночі, с/пересердя
Б на/вмисне, на/пам'ять, на/жаль В по/друге, що/найвище, на/відмінно
10.Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
А Вибач мені, будь ласка за/те, що гнівалася. Б То/ж не дівчина, а справжній вихор.
В Дзвін сповістив про/те, що пора до роботи. Г Як/би краще пісню знали, заспівали б.
11. Частку вжито в реченні А До булави треба голови. Б Правди не сховаєш.
В Книга мала, та серцю люба. Г Працює, як мокре горить
12.Установіть відповідність між службовими частинами мови та прикладами
1. Прийменник А тільки, навіть, лише, хіба, невже, хоч би
2.Сполучник Б біля, до, для, від, під, на, до, за
3.Частка В зате, проте, щоб, якщо, у, в, на Г ах, ох, ой, о,
Ключ_____________________________
13.Висловіть власну думку на тему «Спілкування з людьми – справа серйозна».
Контрольна робота №6. Українська морфологія як розділ мовознавства. Тест
ІІ варіант
1.Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом
А дев..яносто, черв..як, св..ятковий, Б подвір..я, в..юни, б..ються, миш..як
В різьб..яр, Лук..янович, цв..яшок, Г розм..якнути, дзв..якнути, пір..я, бур..як
2. Подвоєння НН треба писати в усіх словах рядка
А тьмя..ий, гартова..ий, благослове..ий, Б незбагне..ий, сті..ий, лимо..ий, здорове..ий
В безіме..ий, кури..ий, електро..ий, Г мальова..ий, пиш..ий, насті..ий, скля..ий
3.Граматичну помилку допущено в словосполученні
А якнайкраща постановка В виконавши післязавтра
Б найвиразніше читання Г прибігти вчасно
4. Літеру И треба писати на місці обох пропусків у рядку
А пр..тиснути міцно, пр..бігти вчасно Б образливе пр..звисько, вологе пр..бирання
В говорити пр..мхливо, виділити с..фікси Г пр..вітати зі святом, пр..смачний п..ріг
5.Літеру Е треба писати в усіх термінах А с..гмент , трим..тровий, з..л..ний Б ц..ркуль, сист..матичний, фразеолог..я В ф..з..ка, б..олог..я, х..м..я , с..тець
6. Правильно утворено форми наказового способу дієслова в рядку
А давайте напишемо, давайте підемо В заспіваймо, нехай сядуть
Б ходімте, спечімте-но, Г прочитаємо, намалюємо
7. Активні дієприкметники записані в рядку А тертий, запізнілий, вишитий
Б засмаглий, скреслий, сяючий В виплеканий, позеленілий, звитий
8. Правильно утворено форму найвищого ступеня порівняння прислівника
А дорого – найдорогше В пізно – найбільш пізніше
Б низько – найнизче Г гарно – найкраще
9.Прислівниками є всі слова рядка А збоку, ніде, на-гора, де-факто, казна-коли
Б опівдні, овва, тільки, гірко, як В почасти, тут, перекричавши, бозна-котрий
10. Граматично правильно утворено словосполучення А програміст по професії Б виплати по сто гривень В дбайливий по відношенню до майна Г подорожувати по європейським країнам
11.Граматичну норму на позначення часу порушено в словосполученні
А рівно о першій Б десять по шостій В пів на одинадцять Г за двадцять п’ята
12.Установіть відповідність між службовими частинами мови та наведеними прикладами:
1.Сполучник А за, про, між, з-під, понад, попід, з-поміж, через
2.Частка Б та, а, але, щоб, ніби, начебто, мов, немов
3.Прийменник В ні, не, ані, би, б, хай, нехай, невже
Г о, ой, ах, овва!
Ключ:______________________
13.Висловіть власну думку на тему «За що я дякую своїм батькам»
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оцінка_______________ Учитель__________