«Контрольна робота №6. Українська морфологія як розділ мовознавства. Тест

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу про самостійні та службові частини мови, вигук як особливу частину мови, орфограм у самостійних частинах мови. Кожне питання тесту має один варіант правильної відповіді, одне завдання - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

«Контрольна робота №6. Українська морфологія як розділ мовознавства. Тест»  

І варіант

1.Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом

А в..язкість, об..ява, тьм..яний, в..зи       Б верб..я, в..юни, зіб..ються, ін..єкція, м..ятний

В бур..як, Лук..янівка, цв..ях, розз..яви   Г моркв..яний, св..ятковий, дев..ятий, уз..ятий

2. Подвоєння НН треба писати в усіх словах рядка

А невблага..ий, райо..ий, ешело..ий, силе…ий    В гуси..а пір’їна, прочита..ий, шале..ий

Б безіме..ий, пташи..ий, електро..ий, лебеди..ий Г зв’яза..ий, надув..ий, моното..ий

3.Граматичну помилку допущено в словосполученні

А якнайкраща постановка                             В феєрична вистава

Б найвиразніше декламування                      Г прибігти найпершим

4. Літеру И треба писати на місці обох пропусків у рядку

А нове пр..звисько, вологе пр..бирання        Б пр..красний краєвид, пр..пинити розмови

В розмовляти пр..мхливо,  пр..фронтова зона    Г зам..лювати очі, щорічна пр..мія

5.Літеру І треба писати в усіх термінах рядка

А д..ректива, тр..метровий, зш..ток, ант..на     Б ц..ркулярка, сист..матичний, фантаз .. я

В географ..чний, б..олог..чний, х..м..я              Г анотац..я, тр..умф, г..мназ..я, с..ст..ма

6.Дієсловами дійсного способу є всі слова рядка

А буду читати, написав, говоритимемо      Б наздогнав, мовчав би, прикрашатимемо

В веселяться, пишаємося, квітчаймо           Г скликали, мочатимуть, будеш писати

7.Неправильно вжито дієслівну форму в реченні

А Гадаю, ти даси мені відповісти.                Б Нехай ніхто нас більше не турбує.

В Заспіваймо пісню веселеньку.                   Г Віддай людині часточку себе.

8.Неправильно визначено розряд прислівника в реченні

А Та дівчині чомусь невесело.(причини)    Б Скрізь вирує запашна весна.(часу)

В. Ти ж навмисно спізнився. (мети).            В Як весело співається мені. (способу дії)

9. Разом треба писати всі слова рядка          А мимо/волі, о/півночі, с/пересердя

Б на/вмисне, на/пам'ять, на/жаль                  В по/друге, що/найвище, на/відмінно

10.Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні

А Вибач мені, будь ласка за/те, що гнівалася.    Б То/ж не дівчина, а справжній вихор.

В Дзвін сповістив про/те, що пора до роботи.  Г Як/би краще пісню знали, заспівали б.

11. Частку вжито в реченні      А  До булави треба голови.      Б Правди не сховаєш.

В Книга мала, та серцю люба.      Г  Працює, як мокре горить

12.Установіть відповідність між службовими частинами мови та прикладами

1. Прийменник          А   тільки, навіть, лише, хіба, невже, хоч би

2.Сполучник              Б  біля, до, для, від, під, на, до, за

3.Частка                     В зате, проте, щоб, якщо, у, в, на    Г ах, ох, ой, о,

Ключ_____________________________

13.Висловіть власну думку на тему «Спілкування з людьми – справа серйозна».

 

  Контрольна робота №6. Українська морфологія як розділ мовознавства. Тест                                                                                                  

ІІ варіант

1.Позначте рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом

А дев..яносто, черв..як, св..ятковий,          Б подвір..я, в..юни, б..ються, миш..як

В різьб..яр, Лук..янович, цв..яшок,            Г розм..якнути, дзв..якнути, пір..я, бур..як

2. Подвоєння НН треба писати в усіх словах рядка

А тьмя..ий, гартова..ий, благослове..ий,   Б незбагне..ий, сті..ий, лимо..ий, здорове..ий

В безіме..ий, кури..ий, електро..ий,           Г мальова..ий,  пиш..ий, насті..ий, скля..ий

3.Граматичну помилку допущено в словосполученні

А якнайкраща постановка                               В виконавши післязавтра

Б найвиразніше      читання                             Г прибігти  вчасно

4. Літеру И треба писати на місці обох пропусків у рядку

А пр..тиснути міцно, пр..бігти вчасно       Б образливе пр..звисько, вологе пр..бирання

В говорити пр..мхливо, виділити с..фікси  Г пр..вітати зі святом, пр..смачний п..ріг

5.Літеру Е треба писати в усіх термінах         А  с..гмент , трим..тровий, з..л..ний                               Б ц..ркуль, сист..матичний, фразеолог..я        В  ф..з..ка, б..олог..я, х..м..я ,  с..тець  

6. Правильно утворено форми наказового способу дієслова в рядку

А давайте напишемо, давайте підемо              В заспіваймо, нехай сядуть

Б  ходімте, спечімте-но,                                     Г прочитаємо, намалюємо

7. Активні дієприкметники записані в рядку   А тертий, запізнілий, вишитий

Б засмаглий, скреслий, сяючий                         В виплеканий, позеленілий, звитий

8. Правильно утворено форму найвищого ступеня порівняння прислівника

А дорого – найдорогше                              В пізно – найбільш пізніше

Б низько – найнизче                                    Г гарно – найкраще

9.Прислівниками є всі слова рядка            А збоку, ніде, на-гора, де-факто, казна-коли

Б  опівдні, овва, тільки, гірко, як                В почасти, тут, перекричавши, бозна-котрий

10. Граматично правильно утворено словосполучення                                                                А програміст по професії                            Б виплати по сто гривень                                                                  В дбайливий по відношенню до майна     Г подорожувати по європейським країнам

11.Граматичну норму на позначення часу порушено в словосполученні

А рівно о першій   Б  десять по шостій    В пів на одинадцять    Г за двадцять п’ята

12.Установіть відповідність між службовими частинами мови та наведеними прикладами:

1.Сполучник                    А за, про, між, з-під, понад, попід, з-поміж, через

2.Частка                            Б та, а, але, щоб, ніби, начебто, мов, немов

3.Прийменник                  В ні, не, ані, би, б, хай, нехай, невже      

                                           Г о, ой, ах, овва!

Ключ:______________________

13.Висловіть власну думку на тему «За що я дякую своїм батькам»

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Оцінка_______________                                                                        Учитель__________

 

docx
До підручника
Українська мова (профільний рівень) 10 клас (Плющ М.Я. та ін.)
Додано
29 травня 2021
Переглядів
1485
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку