Контрольна робота з теми «Будова слова. Орфографія»
5 клас
Варіант І
1. Значущі частини слова – це:
А) підмет, присудок, означення, обставина;
Б) іменник, прикметник, числівник, займенник;
В) корінь, префікс, суфікс, закінчення, основа.
2.Виділіть рядок, у якому вказані різні форми одного слова:
А) вовк, вовчик, вовчище;
Б) малий, маленький, малесенький, малим;
В) пісня, піснею, у пісні .
3.Укажіть рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
А) терен, ожеледь, перелісок, зайчик;
Б) швидко, кріт, мрійник, знання;
В) путь, мудрість, степ, праворуч.
4. Змінні слова -це слова,які
А) Мають закінчення Б) Не мають закінчення
В) Не мають суфіксів Г) Не мають префіксів
5. Укажіть слово з префіксом при-:
А пр(е,и) хороша людина;
Б пр(е,и) нести вчасно;
В пр(е,и) сумна дівчинка
6. Указати рядок, де в усіх словах треба писати префікс пре-:
А) пр….білий, пр….буток, пр….давити;
Б) пр…смачний, пр….гарний, пр….мудрий;
В) пр…злий, пр…смачний, пр…вітний.
7. Запишіть п’ять слів із префіксом.
8. Запишіть п’ять слів із суфіксом.
9.Запишіть п’ять слів із нульовим закінченням.
10. Запишіть п’ять незмінних слів.
11. Утворіть від слів: АВТОР, ДИЗАЙНЕР, ФІЛОЛОГ, ПЛАВЕЦЬ – фемінітиви
Контрольна робота з теми «Будова слова. Орфографія»
5 клас
Варіант ІІ
1 -6 (по 0.5б), 7-10 (по2б), 11 (1б).
1. Корінь слова – це
А) частина слова без закінчення;
Б) головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;
В) значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні.
2. Позначте рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
А) стіл, сніг, радість, любов Б) день, воля, зріст, вождь;
В) гараж, журі, дощовий, гамір; Г) голуб, радість, збори, восьмий;
3. Укажіть слово з префіксом пре-:
А пр(е,и) старкувата людина;
Б пр(е,и) старий дідусь;
В пр(е,и) чинити двері.
4. Виділіть рядок, у якому всі слова не мають закінчення:
А) таксі, мудро, зрання, повагом;
Б) сік, попурі, миттєво, корінчик;
В) їжак, січ, льотчик, гравець.
5. Укажіть слово з префіксом при-:
А пр(е,и) хороша людина;
Б пр(е,и) нести вчасно;
В пр(е,и) сумна дівчинка
6. У кожній групі знайдіть слова, які не належать до спільнокореневих.
7. Запишіть п’ять слів із префіксом.
8. Запишіть п’ять слів із суфіксом.
9.Запишіть п’ять слів із нульовим закінченням.
10. Запишіть п’ять незмінних слів.
11. Утворіть від слів: АВТОР, ДИЗАЙНЕР, ФІЛОЛОГ, ПЛАВЕЦЬ – фемінітиви