Контрольна робота для 9 класу "Систематизація та узагальнення вивченого в 5-9 класах"

Про матеріал

Контрольна робота містить тестові завдання (з вибором однієї правильної відповіді, кількох правильних відповідей, встановлення відповідності), а також практичне завдання ( поставити розділові знаки в реченнях) з теми "Систематизація та узагальнення вивченого в 5-9 класах". Відповідає вимогам оновленої програми.

Перегляд файлу

Систематизація та узагальнення вивченого в 5-9класах

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                               (5б)

1. Виділіть рядок, у якому  у всі слова мають однакову кількість букв і звуків:

а) кілька,  яблуня, знайомий, рясно;

б) олія, якість, об’єкт, усміхається;

в) адрес, київський, ясність, тигреня;

г) щастя, хутірець, приїжджати, м’ячик.

2. Порушено літературну вимову слова в рядку:

а)  просьба - [проз´ба]

б)  здійсниться -  [зд´ійсниц´:а ]

в)  раджу -  [раджу ]

г)  дощик - [дошчик ]

3. Виділіть рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом:

а)  з..їзд, пів..ящика, Мін..юст, зв..язок;

б)  р...яст, люб..язний, Лук..янівка,  пів..Бердянська;

в)  пів..зошита, Мар..янівка, під’їхати, Р..ябко; 

г)  кучер..явий, інтер..єр, солов..ї, тьм..яний.

4.  М’який знак треба писати в  усіх словах у рядку:

а)  зірон..ці, сяд..,  ковал..ський, порт..єра; 

б) корін..чик,  ред…ці, дал..., Сибір;

в) наймен..ший, Волод..чин,  радіс..тю,  с..огодні;

г) намагаєт..ся, стат..тя,   просиш.., близ..ко.

5. Частку не слід писати окремо в рядку:

а)  не/ук,  не/типове рішення, не/відправлений лист; не/злий, а добрий;

б) не/вирішене мною питання, не/швидкий, а повільний; не/тиха розмова;

в) не/мовля, не/спитати, не/нависний, не/жить;

г) не/прошений, не/біж,  не/відповів, не/квапом.

6. Усі прислівники (прислівникові сполуки)  треба писати окремо в рядку:

а) по/правді, без/жалю, без/вісти, до/тла;

б) на/щастя,  до/вподоби, по/суті, день/у/день;

в) в/літку, на/пам’ять, до/речі, з-за/кордону;

г) на/зло, що/далі, кінець/кінцем, тишком/нишком.

7. Подвоєння та подовження  приголосних відбувається в усіх словах у рядку:

а) туман..ий,  об..ити, зав..ишки, священ..ик;

б) Ган..а, колос..я, знаряд..ь, л..ю;

в) с..авці, пооран..ий, збіж..я, мудріст..ю;

г) бов..аніти, знан..я, несказан..ий, сторіч..ю.

8. Позначте рядок слів, у якому правильно вказано місця переносу:

а) во-до-грай, відк-леї-ти,  при-го-лос-ний;

б) жи-ття, свя-щен-ний,  рай-он;

в) на-зва, под-вій-ник, ґуд-зик;

г)  до-слів-ний, ба-гат-тя, хо-джу.

9.Укажіть групу  слів-синонімів:

а) дивний, неймовірний,  великий;    б) сучасний,  нинішній, модерний;

в) м’який, лагідний, пухкий;         г) тихий, беззвучний, сонячний.

10. Позначте рядок, у якому  подані багатозначні слова:

а) коса, ключ, ласка;                     б) журавель, поле, земля;

в) клин, кувати, скат;                    г) кран, лама, качка.

 

Завдання з  вибором кількох правильних  відповідей

 

11.  Виберіть рядки, у яких правильно поставлено розділові знаки:      (1б)

а) В криницю старості не заглядай,  про те, яким ти будеш, не питай.

б) Жовте листя, на вітрах розвіяне  поховала у снігах зима.

в) Нависло  низько хмар глухе склепіння,  і, шурхаючи крилами об них,  летять

     чайки.

г) Уже потемніли сади, і сутінки стали густими.

12.  Усі складні слова треба писати через дефіс у рядках:                           (1б)

а) з давніх/давен, сила/силенна,  міськ/рада, одно/денний;

б) видимо/невидимо, з діда/прадіда, науково/технічний, щастя/доля;

в) грушо/подібний, військово/полонений, кисло/солодкий, біло/сніжний;

г) по/латині, лікар/еколог, міні/футбол, віце/президент.

 

Завдання на встановлення відповідності

 

13. Установіть відповідність                                                                              (2б)

Вид підрядного речення

Приклад

1. обставинне умови

а) Доки сонце зійде, роса очі виїсть.

2. означальне

 

б) Добре йти з думками наодинці у

    краю,  де молодість пройшла.

3. обставинне причини

 

в) Адже матінка недурно казали, що

    світ не без добрих людей.

4. з’ясувальне

 

г) Якби життя за мене говорило, бажав

    би я весь час мовчать.

 

д) Ніколи серце не заплаче, бо все

    обернеться на спів.

 

14. Поставте розділові знаки в реченнях:                                                     (3б)

а) Карає час всевладний цар і кат того хто слово винесе на продаж.

б) Сонце і повітря лоскочуть щоки а зелень ялинкових гілок виглядає з-під

    снігу так свіжо що  здається надворі стоїть весна одягнена у білі шати.

в) Умовк кобзар сумуючи щось руки не грають. 

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
2.0
Відповідність темі
2.0
Загальна:
1.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1.  ЯсобакаТысобака
    Загальна:
    1.7
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    2.0
doc
Додано
28 березня 2018
Переглядів
12416
Оцінка розробки
1.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку