29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Контрольна робота для 9 класу з теми "Повторення і систематизація навчального матеріалу"

Про матеріал
Завдання до контрольної роботи з алгебри для 9 класу. Містить задачі, які дозволяють перевірити рівень знань учнів на кінець року.
Перегляд файлу

9 клас

Контрольна робота з теми «Повторення та систематизація навчального матеріалу».

Варіант 1

  1. Розв`яжіть нерівність 9-4x<1.
  2. Спростити вираз  х(х-2)-(х-3)(х+3)+2х.
  3. Знайдіть п`ятий член геометричної прогресії, якщо b1=96, а .
  4. Розв`яжіть  систему нерівностей
  5. Побудуйте графік функції y=x2-4x-5. Користуючись графіком, знайдіть проміжок, на якому функція зростає.
  6. Скільки грамів 40%-го і скільки грамів 30%-го розчинів тієї самої солі треба взяти, щоб отримати 200 г 33% -го розчину?
  7. Знайдіть область визначення функції

Варіант 2

  1. Розв`яжіть нерівність 1-8x>9.
  2. Спростити вираз  (х-2)2-(х-1)(х+1)+2х.
  3. Знайдіть суму 10-ти перших  членів арифметичної  прогресії, якщо a1=6, а d=4 .
  4. Розв`яжіть  систему нерівностей
  5. Побудуйте графік функції y=x2-6x-7. Користуючись графіком, знайдіть проміжок, на якому функція спадає.
  6. Катер проплив 40 км за течією річки і таку саму відстань проти течії, витративши на весь шлях 3 год. Знайдіть  власну швидкість  катера, якщо швидкість течії річки становить 3 км/год.
  7.  Знайдіть область визначення функції  

Варіант 3

  1. Розв`яжіть нерівність -3-6x<15.
  2. Спростити вираз  (х-2)(х-3)-x(х-5).
  3. Знайдіть суму шести перших  членів геометричної прогресії, якщо b1=16, а q=2 .
  4. Розв`яжіть  систему нерівностей
  5. Побудуйте графік функції y=x2+2x-15. Користуючись графіком, знайдіть проміжок, на якому функція набуває додатних значень.
  6. Тракторист мав зорати поле площею 224 га. Кожного дня він орав на 6 га більше, ніж планував, а тому закінчив оранку на 12 днів раніше строку. За скільки днів тракторист зорав поле?
  7. Знайдіть область визначення функції

Варіант 4

  1. Розв`яжіть нерівність 7-2x>-5.
  2. Спростити вираз  2(х-2)-(х-3)(х+3)+х2-2х.
  3. Знайдіть 14-ий   член арифметичної  прогресії, якщо a1=3, а d=4 .
  4. Розв`яжіть  систему нерівностей
  5. Побудуйте графік функції y=x2+4x-5. Користуючись графіком, знайдіть значення х при яких функція набуває від'ємних значень.
  6. Майстер та учень, працюючи разом, можуть виконати завдання за 3 год.  За скільки годин може виконати це завдання кожен із них, працюючи самостійно, якщо майстрові для цього потрібно на 8 год менше, ніж учневі?
  7. Знайдіть область визначення функції

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Кісіль Ірина
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
1236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку