Завдання до контрольної роботи з алгебри для 9 класу. Містить задачі, які дозволяють перевірити рівень знань учнів на кінець року.
Перегляд файлу
9 клас
Контрольна робота з теми «Повторення та систематизація навчального матеріалу».
Варіант 1
Розв`яжіть нерівність 9-4x<1.
Спростити вираз х(х-2)-(х-3)(х+3)+2х.
Знайдіть п`ятий член геометричної прогресії, якщо b1=96, а .
Розв`яжіть систему нерівностей
Побудуйте графік функції y=x2-4x-5. Користуючись графіком, знайдіть проміжок, на якому функція зростає.
Скільки грамів 40%-го і скільки грамів 30%-го розчинів тієї самої солі треба взяти, щоб отримати 200 г 33% -го розчину?
Знайдіть область визначення функції
Варіант 2
Розв`яжіть нерівність 1-8x>9.
Спростити вираз (х-2)2-(х-1)(х+1)+2х.
Знайдіть суму 10-ти перших членів арифметичної прогресії, якщо a1=6, а d=4 .
Розв`яжіть систему нерівностей
Побудуйте графік функції y=x2-6x-7. Користуючись графіком, знайдіть проміжок, на якому функція спадає.
Катер проплив 40 км за течією річки і таку саму відстань проти течії, витративши на весь шлях 3 год. Знайдіть власну швидкість катера, якщо швидкість течії річки становить 3 км/год.
Знайдіть область визначення функції
Варіант 3
Розв`яжіть нерівність -3-6x<15.
Спростити вираз (х-2)(х-3)-x(х-5).
Знайдіть суму шести перших членів геометричної прогресії, якщо b1=16, а q=2 .
Розв`яжіть систему нерівностей
Побудуйте графік функції y=x2+2x-15. Користуючись графіком, знайдіть проміжок, на якому функція набуває додатних значень.
Тракторист мав зорати поле площею 224 га. Кожного дня він орав на 6 га більше, ніж планував, а тому закінчив оранку на 12 днів раніше строку. За скільки днів тракторист зорав поле?
Знайдіть область визначення функції
Варіант 4
Розв`яжіть нерівність 7-2x>-5.
Спростити вираз 2(х-2)-(х-3)(х+3)+х2-2х.
Знайдіть 14-ий член арифметичної прогресії, якщо a1=3, а d=4 .
Розв`яжіть систему нерівностей
Побудуйте графік функції y=x2+4x-5. Користуючись графіком, знайдіть значення х при яких функція набуває від'ємних значень.
Майстер та учень, працюючи разом, можуть виконати завдання за 3 год. За скільки годин може виконати це завдання кожен із них, працюючи самостійно, якщо майстрові для цього потрібно на 8 год менше, ніж учневі?