Контрольна робота "Дружба і кохання"

Про матеріал
Контрольна робота "Дружба і кохання" складається із завдань різної складності: тести, на встановлення відповідності, відкритої форми.
Перегляд файлу

Дата ____________ Клас 7 Прізище, ім’я _________________________________________

Контрольна робота

Дружба і кохання 

1. В якому навчальному закладі XІX століття панував дух свободолюбства та поваги до особистості? 
А) Переяславському повітовому училищі;               Б) В’ятському реальному училищі; 
В) Единбургському університеті;                              Г) Царськосільському ліцеї 
2. Який вірш присвячено кінозірці, яку поет кохав все своє життя?                                         А) «Моя любов – рожевий квіт»;                               Б) «Чуєш…Ти чекай мене»;                                    В) «Коли настав чудовий май»;                                 Г) «19 жовтня». 
3. Хто з поетів описав своє почуття до кузини, доньки багатого банкіра? 
А) Генріх Гейне;                                                          Б) Костянтин Симонов;                                          В) Роберт Бернс;                                                          Г) Олександр Пушкін. 
4. Хто з поетів був фермером і відомим поетом?                                                                        А) Генріх Гейне;                                                          Б) Костянтин Симонов;                                             В) Роберт Бернс;                                                          Г) Олександр Пушкін. 
5. Капітан «Ансельма» взяв Грея на корабель юнгою…                                                                                             А) з якоїсь зловтіхи;                                                    Б) із жалощів;                                                                  В) задля експерименту;                                              Г) його попросили про це батьки Грея. 
6. Які життєві обставини Олександра Пушкіна відображено у вірші «19 жовтня»?   А) зустріч випускників ліцею;                                   Б) зустріч з Іваном Пущиним;                                 В) поетове заслання;                                                   Г) участь у декабристському русі. 
7. Кого Шолом – Алейхем вважав одним із своїх літературних вчителів? А)Олександра Пушкіна;                                             Б) Даніеля Дефо;                                                   В) Генріха Гейне;                                                        Г) Тараса Шевченка. 
8. Роберт Бернс свій вірш «Моя любов – рожевий квіт» присвятив…                                      А)своїй кузині;                                                            Б) своїй доньці;                                                       В) своїй знайомій;                                                       Г) своїй дружині. 
9. До якої збірки входить вірш Генріха Гейне ««Коли настав чудовий май»? 
А) «Книга пісень»;                                                      Б) «Пісня пісень»;                                                  В) «Збірка пісень»;                                                      Г) «Пісні коханій». 
10. Як відреагувала Бузя на освідчення в коханні Шимека?                                   А)почала плакати;                                                       Б) дуже зраділа;                                                             В) не знала, що сказати;                                             Г) розізлилася. 
11. Як Лонгрен пояснював Ассоль, що значить «любити»?                                                  А) обіймав її;                                                               Б) купував подарунки;                                                                      В) міцно цілував сумні очі;                                        Г) ніжно обіймав і цілував. 
12. В якій групі авторів письменники всі свої твори підписували псевдонімами?         А) Роберт Бернс, Костянтин Симонов;                     Б) Шолом – Алейхем, Олександр Грін; 
В) Олександр Грін, Олександр Пушкін;                   Г) Генріх Гейне, Роберт Бернс. 
13. Встановіть відповідність між автором та країною, в якій він народився. 
1. Роберт Бернс                                                            А. Росія 
2. Костянтин Симонов                                                Б. Німеччина 
3. Генріх Гейне                                                            В. Ізраїль 
4. Олександр Пушкін                                                  Г. Шотландія 
5. Олександр Грін                                                       Д. Україна 
6. Шолом - Алейхем                                                   Е. Англія 

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

14. Встановіть відповідність між назвою та уривком твору. 
1. «Коли настав чудовий май»                        А. «Повернуся, тільки жди 
                                                                                І не зич добра 
                                                                                Тим, хто каже: «Далі йди, 
                                                                                Вже забуть пора»… 
2. «Моя любов – рожевий квіт»                     Б. «Кожна її риса була виразна легка й чиста,  

                                                                                 мов  ластівчин політ» 
3. «19 жовтня»                                                 В. «Зачарована принцеса», -

                                                                               майнула думка в мене в голові…

                                                                               І мені здається, що я чую її голос..» 
4. «Пурпурові вітрила»                                   Г. «Служіння муз не терпить суєти, 
                                                                               Прекрасне мусить бути величавим…» 
5. «Пісня пісень»                                            Д. «Та де б не був я, мила, знай – 
                                                                               Прийду до тебе знов!» 
6. «Чуєш…Ти чекай мене»                            Е. «Тоді я милій розказав 
                                                                              Мою журбу й кохання». 

1

2

3

4

5

6

 

 

 

 

 

 

15.Відтворіть послідовність подій твору «Пурпурові вітрила» 
А. Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем 
Б. Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена 
В.Грей замалював блакитною фарбою цвяхи, якими був розп’ятий Христос на картині 
Г. Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту 
Д. Грей став власником трищоглового галіота 
Е. Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки 
Є. Вугляр захищає Ассоль. 

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

16. Виконати одне завдання на вибір. 
Написати міні – твір на одну з тем:

1. «Казкове і реальне у повісті «Пурпурові вітрила» 
2. «Уявлення про справжню дружбу у вірші «19 жовтня» 
3. «Образи ліричних героїв у творах Р. Бернса, Г. Гейне, К. Симонова» 
4. «Україна в долі письменників, твори яких ми вивчили». ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

doc
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
16 березня 2020
Переглядів
5335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку