Контрольна робота "Фразеологія. Лексикографія. Морфеміка і словотвір" (профіль)

Про матеріал
Контрольна робота "Фразеологія. Лексикографія. Морфеміка і словотвір" (профіль)
Перегляд файлу

________________________________________

Прізвище, ім’я

_____________________________________________

Фразеологія. Лексикографія. Морфеміка і словотвір 

І варіант

Початковий рівень (3 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

з/п

Зміст

Бал

1.

Лексикографія – це ____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

2.

Морфеміка – це _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

3.

Значущі частини слова:_________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

4.

Фразеологізм відрізняється від вільного словосполучення тим, що  ___________________

_____________________________________________________________________________

 

 

5.

Залежно від лексичного матеріалу, способу його опрацювання й призначення розрізняють словники _____________________________________________________________________

 

 

6.

Морфологічні способи творення: _________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

Середній рівень (3 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

   Завдання з вибором однієї правильної відповіді

з/п

Зміст

Бал

1.

Усі сполучення є фразеологізмами у рядку

       гнути спину, читати голосно

       прикусити язика, тримати дзеркало

       клепку втратити, горшки побити

       пасти задніх, чистити зуби

 

2.

 Усі слова в рядку мають однакову будову, ОКРІМ

       тихо, весело

       сніг, лід

       підсніжник, подорожник

       говорити,  розказати

 

3.

Усі слова в рядку треба писати з префіксом с-, ОКРІМ

       ..творити, ..писати

       ..чистити, ..шити

       ..колихнути, ..хвалити

       ..ховати,  ..казати

 

  Завдання з вибором кількох правильних відповідей

з/п

Зміст

Бал

4.

Усі слова треба писати із префіксом при- в рядках

       пр..дорожній, пр..чарувати

       пр..чудовий, пр..в’язати

       пр..високий, пр..вокзальний

       пр..дорожній, пр..міський

 

5.

 Усі слова із сполучним голосним о в рядках

       земл..коп, чорн..зем

       сво..рідний, зор..пад

       страрш..курсник, груш..подібний

       ясн..чолий,  чорн..слив

 

6.

Усі слова пишуться разом із пів- у рядках

       (пів) яблука, (пів) озера

       (пів) яхти, (пів) Ялти

       (пів) Києва, (пів) юрти

       (пів) обрію, (пів) аркуша

 

Достатній рівень (3 бали: 1 бал за кожну правильну відповідь)

  1.      Запишіть подані слова у дві колонки:
  •         слова, які мають один корінь;                - слова, які мають два і більше коренів.

Яснозорий, контратака, супер’яхта, рукопис, життєпис, екстраклас, змієлов, ультразвук.

Слова, які мають один корінь

Слова, які мають два і більше коренів

Бал

 

 

 

 

 

 

  1.          Знайдіть спільнокореневі слова й запишіть їх в окремі ряди.

Підводний, водій, вода, водити, водяний, водійський.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.          Зробіть словотвірний та морфемний розбір слів.

Унтерофіцер, прадавній

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3 бали)

Напишіть твір-роздум «Нахабство – друге щастя», використовуючи слова різних способів творення. Підкресліть по одному слову на кожен із морфологічних способів творення.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                        Оцінка _____________________

___________________

Прізвище, ім’я

_________________________________________

Фразеологія. Лексикографія. Морфеміка і словотвір 

ІІ варіант

Початковий рівень (3 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

з/п

Зміст

Бал

1.

Фразеологія – це   ______________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

2.

Словотвір – це _________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

3.

Неморфологічні способи словотворення:___________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

4.

За кількістю основ слова поділяються на ___________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

5.

У лінгвістичних словниках з’ясовується значення слова або подається  _________________

______________________________________________________________________________

 

 

6.

Загальні назви з частинами пів-, полу-, напів- пишуться  _____________________________

______________________________________________________________________________

 

 

Середній рівень (3 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

  Завдання з вибором однієї правильної відповіді

з/п

Зміст

Бал

1.

Усі сполучення є фразеологізмами у рядку

       накивати п’ятами, голосно кричати

       точити ляси, пасти задніх

       втратити свідомість, горшки побити

       братися за розум, чудова пісня

 

2.

 Усі слова в рядку мають однакову будову, ОКРІМ

       сумно, гарно

       журі, таксі

       підвезти, подорожник

       писати,  казати

 

3.

Усі слова в рядку треба писати з префіксом з-, ОКРІМ

       ..чистити, ..тримати

       ..малювати, ..шити

       ..в’язати, ..робити

       ..майструвати,  ..чепити

 

  Завдання з вибором кількох правильних відповідей

з/п

Зміст

Бал

4.

Усі слова треба писати із префіксом пре- в рядках

       пр..милий, пр..чудовий

       пр..цікавий, пр..тримати

       пр..високий, пр..вокзальний

       пр..гарний, пр..дужий

 

5.

 Усі слова із сполучним голосним е в рядках

       земл..коп, бур..лом

       сво..рідний, груш..подібний

       страрш..курсник, ясн..чолий

       зор..пад, прац..любний

 

6.

Усі слова пишуться через дефіс із пів- у рядках

       (пів) яблука, (пів) Львова

       (пів) яхти, (пів) Ялти

       (пів) Києва, (пів) Європи

       (пів) Ялти, (пів) Львова

 

Достатній рівень (3 бали: 1 бал за кожну правильну відповідь)

1. Запишіть подані слова у дві колонки:

- слова, які мають один корінь;                - слова, які мають два і більше коренів.

      Ясноокий, лісостеп, суперфінал, суперфільм, костоправ, інтерклуб, працелюб, екс-президент.

Слова, які мають один корінь

Слова, які мають два і більше коренів

Бал

 

 

 

 

 

 

  1.          Знайдіть спільнокореневі слова й запишіть їх в окремі ряди.

Міст, заміський, місто, місточок, містечко, місток.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Зробіть словотвірний та морфемний розбір слів.

Суперфінал, виграти.

________________________________________________________________________________________

  ________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3 бали)

Напишіть твір-роздум «Нахабство – друге щастя», використовуючи слова різних способів творення. Підкресліть по одному слову на кожен із морфологічних способів творення.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                            Оцінка __________

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Карпук Жанна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
19 лютого
Переглядів
1027
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку