22 квітня о 18:00Вебінар: Інтегроване навчання – вимога сучасності

Контрольна робота "Фразеологія. Лексикографія. Морфеміка і словотвір" (профіль)

Про матеріал
Контрольна робота "Фразеологія. Лексикографія. Морфеміка і словотвір" (профіль)
Перегляд файлу

________________________________________

Прізвище, ім’я

_____________________________________________

Фразеологія. Лексикографія. Морфеміка і словотвір 

І варіант

Початковий рівень (3 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

з/п

Зміст

Бал

1.

Лексикографія – це ____________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

2.

Морфеміка – це _______________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

3.

Значущі частини слова:_________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

 

 

4.

Фразеологізм відрізняється від вільного словосполучення тим, що  ___________________

_____________________________________________________________________________

 

 

5.

Залежно від лексичного матеріалу, способу його опрацювання й призначення розрізняють словники _____________________________________________________________________

 

 

6.

Морфологічні способи творення: _________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

Середній рівень (3 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

   Завдання з вибором однієї правильної відповіді

з/п

Зміст

Бал

1.

Усі сполучення є фразеологізмами у рядку

       гнути спину, читати голосно

       прикусити язика, тримати дзеркало

       клепку втратити, горшки побити

       пасти задніх, чистити зуби

 

2.

 Усі слова в рядку мають однакову будову, ОКРІМ

       тихо, весело

       сніг, лід

       підсніжник, подорожник

       говорити,  розказати

 

3.

Усі слова в рядку треба писати з префіксом с-, ОКРІМ

       ..творити, ..писати

       ..чистити, ..шити

       ..колихнути, ..хвалити

       ..ховати,  ..казати

 

  Завдання з вибором кількох правильних відповідей

з/п

Зміст

Бал

4.

Усі слова треба писати із префіксом при- в рядках

       пр..дорожній, пр..чарувати

       пр..чудовий, пр..в’язати

       пр..високий, пр..вокзальний

       пр..дорожній, пр..міський

 

5.

 Усі слова із сполучним голосним о в рядках

       земл..коп, чорн..зем

       сво..рідний, зор..пад

       страрш..курсник, груш..подібний

       ясн..чолий,  чорн..слив

 

6.

Усі слова пишуться разом із пів- у рядках

       (пів) яблука, (пів) озера

       (пів) яхти, (пів) Ялти

       (пів) Києва, (пів) юрти

       (пів) обрію, (пів) аркуша

 

Достатній рівень (3 бали: 1 бал за кожну правильну відповідь)

  1.      Запишіть подані слова у дві колонки:
  •         слова, які мають один корінь;                - слова, які мають два і більше коренів.

Яснозорий, контратака, супер’яхта, рукопис, життєпис, екстраклас, змієлов, ультразвук.

Слова, які мають один корінь

Слова, які мають два і більше коренів

Бал

 

 

 

 

 

 

  1.          Знайдіть спільнокореневі слова й запишіть їх в окремі ряди.

Підводний, водій, вода, водити, водяний, водійський.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1.          Зробіть словотвірний та морфемний розбір слів.

Унтерофіцер, прадавній

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3 бали)

Напишіть твір-роздум «Нахабство – друге щастя», використовуючи слова різних способів творення. Підкресліть по одному слову на кожен із морфологічних способів творення.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                        Оцінка _____________________

___________________

Прізвище, ім’я

_________________________________________

Фразеологія. Лексикографія. Морфеміка і словотвір 

ІІ варіант

Початковий рівень (3 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

з/п

Зміст

Бал

1.

Фразеологія – це   ______________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

2.

Словотвір – це _________________________________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

3.

Неморфологічні способи словотворення:___________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

4.

За кількістю основ слова поділяються на ___________________________________________

______________________________________________________________________________

 

 

5.

У лінгвістичних словниках з’ясовується значення слова або подається  _________________

______________________________________________________________________________

 

 

6.

Загальні назви з частинами пів-, полу-, напів- пишуться  _____________________________

______________________________________________________________________________

 

 

Середній рівень (3 бали: 0,5 бала за кожну правильну відповідь)

  Завдання з вибором однієї правильної відповіді

з/п

Зміст

Бал

1.

Усі сполучення є фразеологізмами у рядку

       накивати п’ятами, голосно кричати

       точити ляси, пасти задніх

       втратити свідомість, горшки побити

       братися за розум, чудова пісня

 

2.

 Усі слова в рядку мають однакову будову, ОКРІМ

       сумно, гарно

       журі, таксі

       підвезти, подорожник

       писати,  казати

 

3.

Усі слова в рядку треба писати з префіксом з-, ОКРІМ

       ..чистити, ..тримати

       ..малювати, ..шити

       ..в’язати, ..робити

       ..майструвати,  ..чепити

 

  Завдання з вибором кількох правильних відповідей

з/п

Зміст

Бал

4.

Усі слова треба писати із префіксом пре- в рядках

       пр..милий, пр..чудовий

       пр..цікавий, пр..тримати

       пр..високий, пр..вокзальний

       пр..гарний, пр..дужий

 

5.

 Усі слова із сполучним голосним е в рядках

       земл..коп, бур..лом

       сво..рідний, груш..подібний

       страрш..курсник, ясн..чолий

       зор..пад, прац..любний

 

6.

Усі слова пишуться через дефіс із пів- у рядках

       (пів) яблука, (пів) Львова

       (пів) яхти, (пів) Ялти

       (пів) Києва, (пів) Європи

       (пів) Ялти, (пів) Львова

 

Достатній рівень (3 бали: 1 бал за кожну правильну відповідь)

1. Запишіть подані слова у дві колонки:

- слова, які мають один корінь;                - слова, які мають два і більше коренів.

      Ясноокий, лісостеп, суперфінал, суперфільм, костоправ, інтерклуб, працелюб, екс-президент.

Слова, які мають один корінь

Слова, які мають два і більше коренів

Бал

 

 

 

 

 

 

  1.          Знайдіть спільнокореневі слова й запишіть їх в окремі ряди.

Міст, заміський, місто, місточок, містечко, місток.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Зробіть словотвірний та морфемний розбір слів.

Суперфінал, виграти.

________________________________________________________________________________________

  ________________________________________________________________________________________

Високий рівень (3 бали)

Напишіть твір-роздум «Нахабство – друге щастя», використовуючи слова різних способів творення. Підкресліть по одному слову на кожен із морфологічних способів творення.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                                                                                            Оцінка __________

doc
Додано
19 лютого
Переглядів
735
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку