Контрольна робота №3
Графіка, орфографія
Тест. Завдання розгорнутої форми
Тест з вибором однієї правильної відповіді (0,5 бала)
А ц..стерна, к..парис, сп..рт, Аркт..ка, п..нгвін;
Б арт..кль, С..нгапур, реж..сер, студ..я, тр..умф;
В л..мон, дез..нфекція, ш..рма, колор..т, д..аграма;
Г с..гнал, реч..татив, р..тм, бенз..н, д..алог;
Д Алж..р, Ч..лі, ш..фр, д..спут, с..мпатія.
А пі-джак, роз-сипаний, са-джанці
Б розд-рібні, ае-ропорт, вив-чити
В напам’-ять, мрій-ливо, київ-ський
Г суспільс-тво, від-дячив, далеко-східний
Д від’-ємний, спросон-ня, кукуру-дза
А (б,Б)удинок учителя, (г,Г)генеральний (К,к)онструктор;
Б (с,С)ереднє (п,П)олісся, (к,К)урорти (п,П)івдня;
В (к,К)канівське (в,В)одосховище, (б,Б)іла (ц,Ц)церква;
Г (п,П)правобережна Україна, (с,С)офіївський (с,С)обор.
А де/ інде, по /українськи, повік / віків, рано / вранці, врешті / решт;
Б на / гора, віч / на / віч, не сьогодні / завтра, тихо / тихо, кінець / кінцем;
В по / латині, будь / що / будь, з діда / прадіда, видимо / невидимо;
Г більш / менш, вранці / рано, само / собою, раз / у / раз;
Д по / одинці, одним / одна, на / одинці, сам / на / сам, сама / самісінька.
5. Правильно написані слова з напів пів :
А пів Хрещатика, півкуля , пів голови;
Б півобличчя, напівлюбов , пів’яблука;
В пів Житомира, пів Африки, пів’Японії;
Г півабрикоса, пів ясена, півдня;
Д півоберт, пів оберта, пів-Європи.
6. Вкажіть, у якому рядку допущено орфографічну помилку
А вілла, комісія, бароко, голландець, група;
Б брутто, Ясси, Діккенс, Руссо, нетто;
В імміграція, іррегулярний, Ніцца, ірреальний;
Г контрреволюція, аппарат, колектив, сумма;
Д барикада, ірраціональний, манна, шасі, мадонна.
Тест на встановлення відповідності ( 2 бали)
7. Установіть відповідність між орфограмою та групою слів
А) круп..є, ад..ютант, Монтеск..є, кон..юктивіт;
Б) уман..ський, велетен..ський, камін..ці, сіл..ю,
В) різ..бяр, порт..єра, біл..ярд, нян..чити;
Г) різдв..яний, б..юро, к..вет, св…ятково;
Д) зв..язок, б..юджет, компан..йон, мавп..ячий.
8. Установити відповідність між орфограмою та групою слів.
1. Усі слова пишуться з великої літери.
2. Усі слова пишуться з малої літери.
3. Перше слово пишеться з великої літери.
4. У написанні власної назви використовуються лапки
А) (О,о)рден (З, з)олота (З,з)ірка, (А,а)еропорт (Б,б)ориспіль;
Б) (Г,г)ора (Г,г)оверла, (О,о)зеро (С,с)вітязь;
В) (Б,б)ожа (М,м)атір,(О,о)рганізація (О,о)б’єднаних (Н,н)ацій;
Г) (Г,г)ордіїв (В,в)узол, (А,а)вгієві (С,с)тайні, (Е,е)зопова (М,м)ова;
Д) (Д,д)ень (П,п)рацівника (С,с)ільського (Г,г)господарства, (С,с)умський (Н,н)аціональний (А,а)грарний (У,у)ніверситет.
Завдання відкритої форми
9. На місці крапок поставте, де потрібно, пропущені букви ( 2 бали)
Ас..иміляція, ак..орд, ман..а, фін.., кас..ета, ак..ордеон, гет..о, ак..умулятор, ком..ентатор, Ахі..лес, і..міграція, бар..икада, ал..ея, піаніс..имо, ап..еляція, крос..ворд, кор..ектний, інтермец..о, стак..ато, новел..а, кол..екція, клас..ицизм, віл..а, ван..а, депрес..ія, нет..о, вет..о, дол..ар, ан..отація, ім..унітет, дис..ертація, кол..ега, ат..аше, бел..адон..а, Рос..іні, Мек..а.
10. Напишіть повідомлення на тему «Перлини української культури», використовуючи власні назви ( не менше п’яти: це можуть бути назви літературних пам’ятки, архітектурних споруд, найдавніші українські міста, навчальні заклади, назви музеїв, театрів тощо) (3 бали)
Ключ
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Д |
Б |
А |
В |
А |
Г |
1-В, 2-А, 3-Б, 4-Г |
1-В, 2-Г, 3-Д, 4-Д |