Контрольна робота "Інтеграл"

Про матеріал
В даній контрольній роботі є завдання різних рівнів складності. Мета: перевірити рівень знань та умінь учнів, набутих під час вивчення даного розділу; уміння аналізувати і застосовувати знання на практиці; виховувати самостійність, уважність, розвивати пам'ять.
Перегляд файлу

Варіант 2

1. Яка з поданих функцій є первісною функції

C:\Users\Admin\Documents\Scan.jpgА) F(x) =    Б)  F(x) =     В)  F(x) =   Г)  F(x) =

2. Обчисліть інтеграл  

А)                Б) -             В)           Г) -   

3. Обчисліть площу заштрихованої фігури, зображеної на рисунку

 

 

 

 

 

А)    1        Б)                В)              Г)

4. Знайдіть первісну функції f(x)= 3 – 2x +3 , графік якої проходить через точку М(1; -3).

5. Обчисліть інтеграл:

1) ;    3)

2) ;

6. Задано функції f(x) = 5 -    і   g(x) = 3 – x.

     1. Побудуйте абсциси точок перетину графіків

         функцій.

     2. У прямокутній системі координат побудуйте

         графіки цих функцій.

     3. Обчисліть площу фігури, обмеженої цими

         графіками.

7. Використовуючи геометричний зміст інтеграла, обчисліть  dx

 

Варіант 1

1. Знайдіть загальний вигляд первісної функції

А)  + С ;  Б)    + C ;   В) + C ;  Г)  6x + C.

2. Обчисліть інтеграл  

C:\Users\Admin\Documents\Scan.jpgА)  1,5;              Б) 0,5;          В)  - 1,5;      Г) -  

3. Обчисліть площу заштрихованої фігури, зображеної на рисунку

А)    4        Б)               В)  4          Г) -4         

 

 

4. Знайдіть первісну функції f(x)= 3 – 6x - 2,     графік якої проходить через точку М(1; 4).

5. Обчисліть інтеграл:

1) ;    3) dx.

2) ;

6. Задано функції f(x) = 6 -    і   g(x)= x + 4.

     1. Побудуйте абсциси точок перетину графіків

         функцій.

     2. У прямокутній системі координат побудуйте

         графіки цих функцій.

     3. Обчисліть площу фігури, обмеженої цими

         графіками.

7. Використовуючи геометричний зміст інтеграла, обчисліть  dx.

 

docx
До підручника
Алгебра (академічний, профільний рівень) 11 клас (Нелін Є.П., Долгова О.Є.)
До уроку
Розділ 4. ІНТЕГРАЛ ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
Додано
14 жовтня
Переглядів
159
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку