Контрольна робота
Вступ. Билини й балади
Варіант 1
Відповіді
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
В |
Б |
Б |
В |
А |
Ґ |
Б |
Г |
А |
А |
Г |
В |
Б |
А |
Б |
1Г 2В 3Б 4Ґ |
1В 2А 3Г 4Б |
1А 2Г 3В 4Ґ |
Варіант 2
Відповіді
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
Б |
Г |
Ґ |
А |
А |
Ґ |
Г |
Б |
Ґ |
В |
Б |
В |
г |
В |
Ґ |
1В 2Ґ ЗА 4 Г |
1Б 2А 3В 4Г |
1Ґ 2Б ЗГ 4А |
Контрольна робота
Вступ. Билини й балади
Варіант 1
Тестові завдання
А богатир Б казка В слово Г дія Ґ пісня
А Муром Б Чернігів В Карачарово Г Новгород Ґ Казань
А гуслярі Б бояни В аеди Г рапсоди Ґ кобзарі
А Лондонському парку Б Ноттінгемському замку В Шервудському лісі
Г Йоркширському абатстві Ґ передмісті Лондона
А простий народ зазнав утисків з боку королівської влади
Б про подвиги Робіна Гуда стало відомо всій країні
В англійському народові захотілося мати свого національного героя
Г це був час розвитку жанру балади
Ґ стало відомо про загибель Робіна Гуда
А шахраїв і вбивць Б лісових розбійників В місцевих багатіїв
Г грабіжників Ґ королівських чиновників, монахів і священиків
А Глостер Б Корделія В Гонорелья Г Регана Ґ Едмунд
А відчуває власну приреченість Б готовий на смерть заради кохання
В зневажає Кунігунду Г має власну гідність та честь
Ґ уміє добре володіти собою
А на особистісному рівні (Кунігунда — Делорж)
Б між героями — носіями світогляду різних епох
В між королем та придворними Г між Делоржем та придворними
Ґ між алегоричними образами лева та тигра
А поглинуто водами озера Б пограбовано ворогом В тримало довгу облогу Г дало достойну відсіч ворогу Ґ було переможене ворогом
А врятованого рибалки Б заїжджого мандрівника
В старого воїна Г водяної німфи Ґ робітника музею
А міфологічна історія Б епізод із життя Р. Стівенсона
В легенда про піктів, які боролися проти іноземних загарбників
Г події на острові Самоа Ґ боротьба тубільців за незалежність
А гіпербола Б антитеза В рефрен Г уособлення Ґ алегорія
А любові до рідної землі, свободи, незалежності Б мудрої природи
В милосердя Г справжнього героїзму Ґ краси природи
А загибель на бранному полі Б смерть від коня В довге й щасливе життя
Г славу та здобуття нових земель Ґ смерть від важкої хвороби
Завдання на встановлення відповідностей
16. Установіть відповідність між уривком і назвою твору.
|
Уривок |
|
Твір |
1 |
«Він гнав їх, неначе ланей, По вересових горбах, Мчав по тилах спогорда, Сіяв і смерть, і жах»
|
А |
«Світязь» |
2 |
«І, повні подиву й жаху німого, Лицарі й дами глядять на нього, А він спокійний, назад іде — ...» |
Б |
«Ілля Муромець і Соловей-розбійник» |
3 |
«Сам ввійшов він у палати княжії, Хрест-то він клав по-писаному, Поклін-то вів по-ученому...» |
В |
«Рукавичка» |
4 |
«Волхви не бояться міцних владарів, Волхвам за пророче їх слово — Не треба багатих князівських дарів, Правдива і вільна їх мова» |
Г |
«Балада про вересовий напій» |
|
|
Ґ |
«Пісня про віщого Олега» |
17. Установіть відповідність між твором та країною, літературу якої він представляє.
Твір |
Країна |
||
1 |
«Рукавичка» |
А |
Англія |
2 |
«Балада про вересовий напій» |
Б |
Росія |
3 |
«Світязь» |
В |
Німеччина |
4 |
«Пісня про віщого Олега» |
Г |
Польща |
|
|
Ґ |
Шотландія |
18. Установіть відповідність між твором та його головною ідеєю.
Твір |
Головна ідея |
||
1 |
«Світязь» |
А |
Готовність пожертвувати життям, щоб не дістатися ворогу |
2 |
«Балади про Робіна Гуда» |
Б |
Служіння князю, захист рідної землі |
3 |
«Рукавичка» |
В |
Відстоювання честі й гідності лицаря |
4 |
«Балада про вересовий напій» |
Г |
Відстоювання справедливості у світі |
|
|
Ґ |
Готовність пожертвувати життям в ім’я збереження свободи та незалежності народу |
Контрольна робота
Вступ. Билини й балади
Варіант 2
Тестові завдання
А піснями Б старинами В казками Г баладами Ґ легендами
А боярином Б князівським сином В купцем
Г селянським сином Ґ сином попа
А історична пісня Б лірична пісня В народна пісня
Г ритмічна пісня Ґ танцювальна пісня
А речитативом Б у супроводі волинки В хором
Г у супроводі кобзи Ґ дуетом
«Став Ілля Муромець дуби з корінням вивертати,
Дуби рве самі коренистії та мости мостить,
Шлях укладає та все прямоїжджий...» використовується:
А гіпербола Б метафора В антитеза Г порівняння Ґ уособлення
А робітників Б рабів В монахів Г військових Ґ селян
А Шотландія Б Франція В Данія Г Англія Ґ Італія
А іспанського короля Б французького короля В англійського короля
Г данського короля Ґ німецького канцлера
А Шотландії Б Франції В Іспанії Г Данії Ґ Англії
А зображення королівської забави
Б зображення прекрасної глузливої красуні Кунігунди
В розповідь про примху дами, яка могла коштувати лицарю життя
Г розповідь про бій звірів у королівському звіринці
Ґ опис мужнього лицаря Делоржа
А жайворонків Б білі купави В білий бузок Г червоні маки Ґ метеликів
А мешканці топили в озері всі дорогоцінності Б це найглибше озеро у світі
В на дні його поховане старовинне місто Г це найчистіше озеро на планеті
Ґ із дна озера б’ють лікувальні джерела
А виявляє недовіру до нього Б такою ціною купує своє життя
В відмовляється від сина Г обирає йому легшу смерть
Ґ не може зрадити в присутності сина
А пікти забули його таємницю Б рецепта напою не існувало
В вороги вбили всіх піктів Г верес перестав цвісти
Ґ вороги вирубали весь верес
А боявся князя Б йому не потрібні земні багатства
В не хотів принижуватися Г насміхався над князем
Ґ мав значно більший дар — пророцтво
Завдання на встановлення відповідностей
16. Установіть відповідність між героєм та його вчинком:
Герої |
Учинки |
||
1 |
Делорж |
А |
боротьба за справедливість |
2 |
Корделія |
Б |
був переможений богатирем |
3 |
Робін Гуд |
В |
захистив лицарську честь |
4 |
Ілля Муромець |
Г |
служив вірою і правдою князю |
|
|
Ґ |
віддано любила батька |
17. Установіть відповідність між уривком і героєм, якому належать ці слова:
|
Цитати |
|
Персонаж |
1 |
«Батьку! — кажу я, — снагою і хистом Допоможи батьківщині! Бог захистить нас. Уночі я над містом Ангела бачила нині» |
А |
єпископ |
2 |
«0, будь милосердним, Робін Гуд, Коли б знав, що стріну тебе, Я б іншим шляхом подавсь!» |
Б |
водяна німфа |
3 |
«Сьогодні рано з рідним батьком І ненькою прощавсь, На полудник хотілось мені У тебе правувати» |
В |
Ілля Муромець |
4 |
«Старість життя цінує. Щоб жити, я все зроблю, І тайну трунку відкрию, — Так він сказав королю» |
Г |
старий пікт |
|
|
Ґ |
Робін Гуд |
18. Установіть відповідність між іменами героїв балад та їхніми рисами характеру:
Герой |
Риса характеру |
||
1 |
Пікт |
А |
почуття власної гідності |
2 |
Світязянка |
Б |
незламність духу |
3 |
Глостер |
В |
прагнення до самовдосконалення |
4 |
Делорж |
Г |
неповага до батьків |
|
|
Ґ |
мужність та патріотизм |