19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Контрольна робота "Леся Українка"

Про матеріал

Варіант 1

1.(0, 5 б.) Драма-феєрія — це..

2. (0, 5 б.) Охарактеризуйте інтимну лірику Лесі Українки…( 4-5 речень)

3. ( 0, 5 б.) Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:

Люблю старого. Таж якби не він, Давно б уже не стало сього дуба, Що стільки бачив наших рад, і танців, І лісових великих таємниць?

А Лукаша; Б Лісовика; В Перелесника; Г дядька Лева.

4 ( 0, 5 б.) Чому Мавка пробудилася від сну? зачарувала мелодія Лукашевої сопілки;

5 ( 0, 5 б.) Якої пори року відбулася зустріч Мавки з Лукешем? навесні

6 ( 0, 5 б.) Як Лукашів дядько ставився до Мавки? Доброзичливо

4. ( 0, 5 б.) Плоди якого дерева Мавка називає «се кров моя»? калина

7 (0, 5 Як Лукашева мати ставиться до Мавки? Чому? Недоброзичливо

8. ( 0, 5 б.) Хто така Килина? Молода сільська вдовиця

9 ( 0, 5 б.) Чи заможно жили Лукаш і Килина? ні

10 ( 0, 5 б.) Що трапилося з дядьком Левом?помер

11 (0, 5 б.) Де і коли була написана драма-феєрія «Лісова пісня»?

12 (0, 5 б.) Де і коли народилася

Перегляд файлу

10 клас

укр..літ

______

Урок № 112

Тема: Контрольна робота № 7 Творчість Лесі Українки.(різнорівневі завдання)

Мета: перевірити рівень засвоєння вивченого матеріалу з теми; фомувати вміння роботи з різнорівневими завданнями; розвивати навички узагальнення й аналізу вивченого матеріалу; виховувати прагнення самовдосконалення.

Тип уроку: контроль знань.

Обладнання: тестові завдання.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

Повідомлення теми і мети уроку

ІІІ. Оголошення змісту завдань

Варіант 1

1.(0, 5 б.) Драма-феєрія — це..

2.  (0, 5 б.) Охарактеризуйте інтимну лірику Лесі Українки…( 4-5 речень)

3. ( 0, 5 б.) Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:

Люблю старого. Таж якби не він, Давно б уже не стало сього дуба, Що стільки бачив наших рад, і танців, І лісових великих таємниць?

А Лукаша;          Б Лісовика;          В Перелесника;           Г дядька Лева.

4 ( 0, 5 б.) Чому Мавка пробудилася від сну? зачарувала мелодія Лукашевої сопілки;

5 ( 0, 5 б.) Якої пори року відбулася зустріч Мавки з Лукешем? навесні

6 ( 0, 5 б.)  Як Лукашів дядько ставився до Мавки? Доброзичливо

4. ( 0, 5 б.) Плоди якого дерева Мавка називає «се кров моя»? калина

7 (0, 5 Як Лукашева мати ставиться до Мавки? Чому? Недоброзичливо

8. ( 0, 5 б.) Хто така Килина? Молода сільська вдовиця

9 ( 0, 5 б.)  Чи заможно жили Лукаш і Килина? ні

10 ( 0, 5 б.) Що трапилося з дядьком Левом?помер

11 (0, 5 б.) Де і коли була написана драма-феєрія «Лісова пісня»?

12 (0, 5 б.) Де і коли народилася Леся Українка?

ІІ рівень

  1. Поетична діяльність Лесі Українки.
  2. Дати характеристику одній драматичній поемі Лесі Українки.

ІІІ. рівень

Напишiть невеликий твiр на одну з тем

  • Душа людини непереможна (за поезiєю Лесi Українки).
  • Пишу до тебе, люба Мавко! (за драмою-феєрiєю Лесi Українки «Лiсова пiсня»).
  • Драма Лесi Українки «Бояриня»  - твiр про нацiональну iсторiю України.

 

ІV. Підсумок уроку

 

VІ. Домашнє завдання

 

Повторити відомості з теорії літератури.

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота № 7 Творчість Лесі Українки

 Варіант 1

І рівень

1.(0, 5 б.) Драма-феєрія — це..

2.  (0, 5 б.) Інтимна лірика Лесі Українки…( назви віршів)

3. ( 0, 5 б.) Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:

Люблю старого. Таж якби не він, Давно б уже не стало сього дуба, Що стільки бачив наших рад, і танців, І лісових великих таємниць?

А Лукаша;          Б Лісовика;          В Перелесника;           Г дядька Лева.

4 ( 0, 5 б.) Чому Мавка пробудилася від сну?

5 ( 0, 5 б.) Якої пори року відбулася зустріч Мавки з Лукешем?

Г) ( 0, 5 б.) Як звали Лукашевого дядька?

6 ( 0, 5 б.)  Як Лукашів дядько ставився до Мавки?

4. ( 0, 5 б.) Плоди якого дерева Мавка називає «се кров моя»?

7 (0, 5 Як Лукашева мати ставиться до Мавки? Чому?

8. ( 0, 5 б.) Хто така Килина?

9 ( 0, 5 б.)  Чи заможно жили Лукаш і Килина?

10 ( 0, 5 б.) Що трапилося з дядьком Левом?

11 (0, 5 б.) Де і коли була написана драма-феєрія «Лісова пісня»?

12 (0, 5 б.) Де і коли народилася Леся Українка?

ІІ рівень

  1. Поетична діяльність Лесі Українки.
  2. Дати характеристику одній драматичній поемі Лесі Українки.

ІІІ. рівень  Напишiть невеликий твiр на одну з тем

  • Душа людини непереможна (за поезiєю Лесi Українки).
  • Пишу до тебе, люба Мавко! (за драмою-феєрiєю Лесi Українки «Лiсова пiсня»).
  • Драма Лесi Українки «Бояриня»  - твiр про нацiональну iсторiю України.

 

 

Контрольна робота № 7 Творчість Лесі Українки

 Варіант 1

І рівень

1.(0, 5 б.) Драма-феєрія — це..

2.  (0, 5 б.) Інтимна лірика Лесі Українки…( назви віршів)

3. ( 0, 5 б.) Про кого з героїв сказано у творі «Лісова пісня» Лесі Українки:

Люблю старого. Таж якби не він, Давно б уже не стало сього дуба, Що стільки бачив наших рад, і танців, І лісових великих таємниць?

А Лукаша;          Б Лісовика;          В Перелесника;           Г дядька Лева.

4 ( 0, 5 б.) Чому Мавка пробудилася від сну?

5 ( 0, 5 б.) Якої пори року відбулася зустріч Мавки з Лукешем?

Г) ( 0, 5 б.) Як звали Лукашевого дядька?

6 ( 0, 5 б.)  Як Лукашів дядько ставився до Мавки?

4. ( 0, 5 б.) Плоди якого дерева Мавка називає «се кров моя»?

7 (0, 5 Як Лукашева мати ставиться до Мавки? Чому?

8. ( 0, 5 б.) Хто така Килина?

9 ( 0, 5 б.)  Чи заможно жили Лукаш і Килина?

10 ( 0, 5 б.) Що трапилося з дядьком Левом?

11 (0, 5 б.) Де і коли була написана драма-феєрія «Лісова пісня»?

12 (0, 5 б.) Де і коли народилася Леся Українка?

ІІ рівень

  1. Поетична діяльність Лесі Українки.
  2. Дати характеристику одній драматичній поемі Лесі Українки.

ІІІ. рівень   Напишiть невеликий твiр на одну з тем

  • Душа людини непереможна (за поезiєю Лесi Українки).
  • Пишу до тебе, люба Мавко! (за драмою-феєрiєю Лесi Українки «Лiсова пiсня»).
  • Драма Лесi Українки «Бояриня»  - твiр про нацiональну iсторiю України.
doc
Додано
7 липня 2018
Переглядів
7969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку