Контрольна робота на тему "Будова слова. Орфографія"

Про матеріал
Завдання для контрольної роботи у 5 класі за темою "Будова слова. Орфографія" у двох варіантах.
Перегляд файлу

Контрольна робота

Будова слова. Орфографія

І варіант

(Тестові завдання з однією правильною відповіддю - 0,5 бала)

  1. Укажіть рядок, у якому вжито форми одного і того ж слова:
  1. ліс, лісок, лісочок;
  2. вода, на воді, водою;
  3. гора, горе, горіти;
  4. рука, ручка, ручечка.
  1. Знайдіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі:
  1. муха, мушка, мураха;
  2. лин, лінь, льон;
  3. сніг, сніжок, сніговик;
  4. лис, лисичка, лисичці.
  1. Укажіть рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
  1. море, кран, горіти;
  2. музей, парк, стадіон;
  3. друг, вверх, зошит;
  4. колібрі, півень, горобець.
  1. Визначте рядок, у якому всі слова незмінні:
  1. мама, край, голос;
  2. піаніно, музика, журі;
  3. далеко, поет, посміхатися;
  4. кіно, шимпанзе, кричати.
  1. Правильно виділений корінь в усіх словах рядка, ОКРІМ:
  1. школ/а, по/літ/ати, рад/ість;
  2. крил/о, хліб/ець, біл/ий;
  3. рос/ичка, по/рос/ятко, ліс/овичок;
  4. гір/ський, /борщ/, чобот/и.
  1. З префіксом С- пишемо усі слова рядка:
  1. …казати, …працювати, …ходити;
  2. …гнати, …хопити, …пекти;
  3. …фотографувати, …мести,  …могти;
  4. …брати, …питати, …клеїти.

(Завдання на встановлення відповідності -1,5 бала)

  1. Установіть відповідність між схемою і словом до неї:

  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  1. далеко;
  2. кафе;
  3. зверху;
  4. вулик
  5. розмова

  


 

  1. Установіть відповідність між префіксом і словами, у яких ці префікси пишемо:
  1. пре-
  2. при-
  3. прі-
  1. пр..звище, пр..рва, пр..звисько;
  2. пр..будова; пр..їхати, пр..берегти;
  3. пр..стиж, пр..зидент, пр..мія;
  4. пр..подобний, пр..мудрий, пр..красний.

(Завдання відкритої форми - 2 бала)

  1. Випишіть слова, які відповідають схемі                        .

Політ, урок, карась, розбрат, роса, абетка, артистка, їжак, паморозь, сусід, надія, опис, арфа.

Ключ до завдання: з перших букв виписаних слів складіть назву країни.

  1. Доберіть до слова «МОВА» спільнокореневі (не менше п'яти). З двома на вибір складіть речення.
  2. Перепишіть речення, вставляючи пропущені літери. Виділене слово розберіть за будовою.

У  стар..нької  з..ми  геть  прот..рлись  к..лими (Н. Гуменюк).

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота

Будова слова. Орфографія

І варіант

(Тестові завдання з однією правильною відповіддю - 0,5 бала)

  1. Укажіть рядок, у якому вжито форми одного і того ж слова:
  1. муха, мухи, мусі;
  2. лин, лінь, льон;
  3. сніг, сніжок, сніговик;
  4. лиска, лисичка, лисичці.
  1. Знайдіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі:
  1. ліс, лісом, лісочок;
  2. вода, на воді, водою;
  3. гора, горе, горіти;
  4. рука, ручка, ручечка.
  1. Укажіть рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:
  1. море, кран, горіти;
  2. музей, парі, стадіон;
  3. друг, вверх, зошит;
  4. кінь, півень, горобець.
  1. Визначте рядок, у якому всі слова незмінні:
  1. мама, край, голос;
  2. піаніно, какаду, журі;
  3. далеко, поет, посміхатися;
  4. кіно, шимпанзе, крик.
  1. Правильно виділений корінь в усіх словах рядка:
  1. школ/а, політ/ати, рад/ість;
  2. крил/о, хліб/ець, біл/ий;
  3. рос/ичка, по/рос/ятко, ліс/овичок;
  4. гір/ський, /борщ/, чоб/оти.
  1. Префіксом С- пишемо в усіх словах рядка, ОКРІМ:
  1. …казати, …працювати, …ходити;
  2. …плавити, …хопити, …пекти;
  3. …фотографувати, …мести,  …могти;
  4. …формувати, …питати, …клеїти.

(Завдання на встановлення відповідності -1,5 бала)

  1. Установіть відповідність між схемою і словом до неї:

  1.  

2)

3) 

4) 

  1. знизу;
  2. казка;
  3. пюре;
  4. добре;
  5. напис.

  


 

  1. Установіть відповідність між префіксом і словами, у яких ці префікси пишемо:
  1. пре-

2) при-

3) прі-

  1. пр..стиж, пр..зидент, пр..мія;
  2. пр..каз; пр..шкільний, пр..сісти;
  3. пр..звисько, пр..рва, пр..звище;
  4. пр..добрий, пр..мудрий, пр..велебний.

(Завдання відкритої форми - 2 бала)

  1. Випишіть слова, які відповідають схемі                        .

Удав, політ, кропива, роман, мудрець, апарат, книжка, щоденник, їжа, уранці, ніс, таксі, ананас.

Ключ до завдання: з перших букв виписаних слів складіть назву країни.

  1.  Доберіть до слова «СЛОВО» спільнокореневі (не менше п'яти). З двома на вибір складіть речення.
  2.  Перепишіть речення, вставляючи пропущені літери. Виділене слово розберіть за будовою.

Звідсіль мене щораночку, в..селу вол..няночку, у світ в..де ст..жина (Н. Гуменюк).

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Литвин Марія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 листопада 2021
Переглядів
13090
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку