19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Контрольна робота «Просте односкладне речення. Неповні речення»

Про матеріал
Різнорівневі завдання допоможуть учителю перевірити знання учнів із теми «Просте односкладне речення. Неповні речення»
Перегляд файлу

_________________________________________________ 

_________________________________________________

Тематична контрольна робота № 2

 «Просте односкладне речення. Неповні речення»

Варіант 1

                                             І рівень(0,5б.за правильну відповідь)

  1. Чим відрізняється односкладне речення від двоскладного? _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________­­­­­­____________________________________________________________________________________       
  2.  Назвіть види односкладних  речень                                   ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  3. Чим неозначено-особові речення відрізняються від безособових?                                  ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  4.  Яке речення є неповним?     ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________     
  5. Від чого залежить вживання тире у неповному реченні?                      ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________                                          
  6. Яке речення є узагальнено-особовим? Чим виражається присудок? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                             ІІ  рівень(0.25б за правильну відповідь)

1.Яке речення із даних є безособовим?                                                             

А) Було прохолодно.

Б) Дорога. Ранок. Тиша.

В) Не місце красить людину, а людина – місце.

2.Яке із даних  речень є означено-особовим?                                        

А) В повітрі тихо, холодно і морозно.

Б) Стук обмерзлого відра.

В) У стремлінні до влади й кар’єри губим небо ясне.

3.Яке із даних  речень є неозначено-особовим?                                 

А) Вибачайте, люди добрі, що козацьку славу так, навмання розказую, без книжної справи.

Б) Сьогодні співають нових пісень.

В) Потім із моря звуків вирізалися дзвінкі слова пісні.

4. Яке речення із даних є неповним?                                                              

А) Мені було прикро.

Б) Уже час було повернутись.

В) По однім боці хвилювалося жито. А по другім – глиняна круча .

        5.Установіть відповідність                                                             

1.Означено-особове.               1.-                             А.Без охоти нема роботи.

2.Неозначено-особове.           2.-                              Б.Лежачого не бють.

3.Узагальнено- особове .        3.-                              В.Здавна вербою обсаджували ставки.

      4.Безособове.                           4.-                              Г.Лічу в неволі дні і ночі.                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

 

 

 

                                                                       ІІІ рівень

1. Випишіть із тексту називні речення. Підкресліть у них граматичні основи(2б.)

 

Пізня осінь. Вечоріє. Сонце торкається чорного небосхилу. Гори і долини огортає чорна мла. В степу тихо - тихо. Зачаровані красою рідної природи, стоїмо на високій могилі. Дихається вільно і легко. Краса, простір, воля. Перед нами розкинулись села. На видноколі – ліс. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

2. Замініть перше речення означено - особовим, а друге - неозначено-особовим (2 б.)

1. Я вірю в правду свого ідеалу. ____________________________________________________________________________________2.Учні зібралися біля школи ____________________________________________________________________________________                                                                  

                                                                            ІV рівень

Напишіть пейзажну мініатюру за поданим початком. Уведіть у текст односкладні та неповні речення. Зверніть увагу  на стиль (3б.)                        

 

«Сніг!Сніг!Сніг!» - закричали снігурі, що тільки-но повернулись із півночі…                      ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

doc
Додано
18 лютого
Переглядів
325
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку