Контрольна робота "Складнопідрядне речення". 9 клас

Про матеріал
Різнорівневі тестові завдання. Контрольна робота "Складнопідрядне речення". 9 клас
Перегляд файлу

Контрольна робота. 9 клас.

Складнопідрядне речення.

І варіант

І завдання (1 бал)

   Визначити вид складнопідрядного речення.

   Все, що серцю треба, є в нас на землі ( Т.Масенко ).

   Відповіді :

а) причини;

б) способу дії;

в) означальне;

г) з’ясувальне.

ІІ завдання (1бал)

   До якого виду підрядних відносяться подані сполучні засоби?

   Як, мов, немов, немовби, наче, неначе.

а) з’ясувальні;

б) мети;

в) способу дії;

г) порівняльне.

ІІІ завдання (1 бал)

   Доповніть правило.

Підрядні речення умовні вказують на …

ІV завдання (1 бал)

   Запишіть прислівники, знімаючи риску.

   По /нашому/, не/в/довзі, без/кінця/краю, зроду/віку, до/побачення.

V завдання (3 бали)

   Розставити розділові знаки і зробити синтаксичний розбір речення, накреслити схему.

   Запишалася калина що вона червона що у неї сонцевинні соковиті грона. ( М.Сингаївський).

VI завдання (2 бали)

   Відредагуйте речення і запишіть.

   Цього року ми закінчуємо школу, яка стала рідною для всіх учнів, які провчилися у ній 8 років і які пам’ятатимуть її усе життя.

VII завдання (3 бали)

   Напишіть міні-твір на тему « Для чого потрібно вчитися культури мовлення?». Використайте складнопідрядні речення.

Контрольна робота. 9 клас.

Складнопідрядне речення.

ІІ варіант

І завдання (1 бал)

   Визначити вид складнопідрядного речення.

   Хотів би я знати, про що той струмочок у мріях своїх гомонить між травою. (П.Тичина)

а) причини;

б) способу дії;

в) означальне;

г) з’ясувальне.

ІІ завдання (1бал)

   До якого виду підрядних відносяться подані сполучні засоби?

   Щоб, для того щоб, аби, з тим щоб.

а) з’ясувальні;

б) мети;

в) способу дії;

г) порівняльне.

ІІІ завдання (1 бал)

   Доповніть правило.

   Підрядні наслідкові речення вказують на …

ІV завдання (1 бал)

   Запишіть прислівники, знімаючи риску.

   По/батькові, до/вподоби, на/жаль, пліч/о/пліч, в/цілому.

V завдання (3 бали)

   Розставити розділові знаки і зробити синтаксичний розбір речення, накреслити схему.

   Лише завзяті лісоруби яких стежина привела присядуть біля джерела де клен шумить зеленочубий (К.Дрок)

VI завдання (2 бали)

   Відредагуйте речення і запишіть.

   Ми чекаємо приїзду гостей, які приїдуть поїздом «Будапешт-Київ», який прибуде о восьмій годині вечора.

VII завдання (3 бали)

   Напишіть міні-твір на тему « Чи треба в Україні пропагувати українську мову?». Використайте складнопідрядні речення.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.7
Оригінальність викладу
3.7
Відповідність темі
3.7
Загальна:
3.7
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Путін Володимир
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Кравченко Маргарита
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3.  Dimon_Play
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
19 грудня 2021
Переглядів
20335
Оцінка розробки
3.7 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку