Контрольна робота. "Текст. Речення. Слово"

Про матеріал
Контрольна робота №1. "Текст. Речення. Слово". містить тестові завдання з однією правильною відповіддю, розгорнуті питання та власне висловлення.
Перегляд файлу

                                                                  НУШ. 5 клас

                                                                Українська мова

                                         Контрольна робота. "Текст. Речення. Слово"

                                                       ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
 

 

     1.Текст – це … (0,5 б.)

 

              А. Тема або головна думка.

              Б. Те, чого він навчає читача.

              В. Це група речень, об’єднаних за змістом і граматично.

              Г. Те, про що в ньому розповідається.

 

             2.  Текст має таку будову: (0,5 б.)

 

              А. Мікротема, основна частина, початок.                                                                                Б. Основна частина, абзац, кінцівка.                                                                                        В. Початок, ключові слова, кінцівка.                                                                                                   Г. Зачин, основна частина, кінцівка.

 

            3.  Текст складається з- … (0,5 б.)

 

            А. Заголовок, абзац, тема, мікротема, ідея(основга думка)

            Б. Лексичне значення, ключові слова, кінцівка                                                                   В. Головна думка, абзац, мікротема                                                                                       Г. Абзац, початок, кінцівка

            

             4. Типи мовлення….. (0,5 б.)

             А. Розповідь, окличне, роздум, абзац

             Б. Розповідь, опис, роздум, оцінка

             В. Оцінка, розповідне, окличне

             Г. Мікротема, кінцівка, опис

 

              6. Розмістіть речення в такій послідовності, щоб утворився текст. (1 б.)

 

              1.    А. Вони були рухливими й розвивали силу, спритність, кмітливість.

              2.     Б. Сучасні діти теж охоче граються в ці ігри.

              3.     В. Українці завжди піклувалися про здоров'я своїх нащадків.

              4.      Г. Свідченням цього є народні ігри й забави.

 

              7. Назвіть, які є засоби спілкування, наведіть приклади. (1б.)

              8. Дайте визначення РЕЧЕННЯ (1б.) 

              9. Назвіть речення за метою висловлювання (1б.)

              10. Назвіть види речення за емоційним забарвленням (1б.)

 

 11. Прочитайте тексти. Який текст розповідає, який текст описує, а який -      роздумує? (2б.)

1. ІДЕ ДОЩ

Давно вже не дощило... Та раптом налетіли хмари. Важкі краплі застукотіли по дахах. сі зраділи дощу. Ожили сади, луги, поля. у се зазеленіло.

2. ДОЩ

Ллє дощ. Із густих хмар усе падають з падають масивні краплі. Вони барабанять по дахах, шумлять у листі... З вікон стікають численні струмочки, а на асфальті дрижать калюжі.

3. ЧОМУ ПОТРІБЕН ДОЩ?

Дощ надзвичайно потрібен землі. коли довго немає дощу, земля висихає, трава й дерева вкриваються пилюкою, і всі рослини чекають вологи. Якщо дощу нема дуже довго, то засуха може знищити посіви. Але коли дощі приходять вчасно, то зріє багатий урожай, на радість людям.

 

 

 

     12. Складіть текст про ОСІНЬ. (3 б.)

 

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
22 січня
Переглядів
267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку