Контрольна робота. "Текст. Речення. Слово". Тести

Про матеріал
Для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами власне висловлювання можна скласти в усній формі.
Перегляд файлу

                                                                          НУШ. 5 клас

 

                                                                      Українська мова

 

                                               Контрольна робота. "Текст. Речення. Слово"



                                                                ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
 

 

  1.Текст – це … (0,5 б.)

 

              А. Тема або головна думка.

              Б. Те, чого він навчає читача.

              В. Це група речень, об’єднаних за змістом і граматично.

              Г. Те, про що в ньому розповідається.

 

           2. Те, чого навчає текст, - це … (0,5 б.)


              А. Тема.

              Б. Головна думка.

              В. Заголовок.

              Г. Абзац.

 

          3.  Те, про що розповідається в тексті, - це … (0,5 б.)

 

              А. Тема.                                                                                                                                                                Б. Заголовок.                                                                                                                                                       В. Головна думка.                                                                                                                                                Г. Кінцівка.

 

         4.  Текст має таку будову: (0,5 б.)

 

              А. Мікротема, основна частина, початок.                                                                                                        Б. Основна частина, абзац, кінцівка.                                                                                                                В. Початок, ключові слова, кінцівка.                                                                                                                   Г. Початок, основна частина, кінцівка.

 

        5.  Те, що означає слово, його зміст - … (0,5 б.)

 

             А. Граматичне значення.                                                                                                                                    Б. Лексичне значення.                                                                                                                                         В. Головна думка.                                                                                                                                                Г. Абзац.

 

        6. Виділене слово вжито в переносному значенні в рядку: (0,5 б.)

 

            А. Важка сумка.                                                                                                                                                  Б. Золота осінь.                                                                                                                                                  В. Дерев'яний стілець.                                                                                                                                       Г. Солодке яблуко.

 

       7. Граматичну помилку допущено в рядку: (0,5 б.)

           А. Цікавий розповідь.                                                                                                                                          Б. Сонячні дні.                                                                                                                                                     В. Старий дуб.                                                                                                                                                      Г. Кам’яне серце.

 

      8. У реченні  Як парость виноградної лози, плекайте мову виділене слово можна замінити синонімом: (0,5 б.)

 

           А. Цурайтеся.                                                                                                                                                       Б. Говоріть.                                                                                                                                                         В. Доглядайте.                                                                                                                                                      Г. Любіть.

 

      9. Установіть відповідність між словом та його змістом. (1 б.)

 

           1. Духовність -             А. Листяне дерево родини вербових.

           2. Осика -                     Б. Почуття задоволення.

           3. Канікули -                В. Лісове дерево з довгим тонким гіллям.

           4. Радість -                   Г. Пов'язаність із внутрішнім світом людини.

                                                    Д. Період, вільний від навчання.

 

 

    10. Установіть відповідність: (2 б.)

 

          1. Тема тексту -                             А. Кілька речень, які розкривають мікротему.

          2. Головна думка тексту -            Б. Стисло передає його тему або головну думку.

          3. Заголовок тексту -                    В. Це група речень, об’єднаних за змістом і граматично.

          4. Абзац -                                       Г. Детальне розкриття тем.  

                                                                 Д. Те, чого текст навчає читача/читачку, що автор чи авторка    хотів/хотіла ним донести.

 

    11. Розмістіть речення в такій послідовності, щоб утворився текст. (2 б.)

 

  1.         А. Вони переважно були рухливими й розвивали силу, спритність, кмітливість і    хоробрість.

  2.         Б. Сучасні діти теж охоче граються в ці ігри.

  3.         В. Українці завжди піклувалися про здоров'я своїх нащадків.

  4.         Г. Свідченням цього є народні ігри й забави.

 

   12. Установіть відповідність між словами та частинами мови, до яких вони належать. (1 б.)

 

  1. Любов, бажання, гордість.                                       А. Прикметники.

  2. Український, прохолодний, солов'їний.                         Б. Прислівники.

  3. Поважати, милуватися, бажати.                                    В. Займенники.

  4. Я, ти, вони.                                                                         Г. Дієслова.

                                                                                                  Д. Іменники.

 

    13. Напишіть невеличке висловлювання (5 речень) про красу української мови. (2 б.)

          

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Соколова Олександра Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Коренєва Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 серпня 2023
Переглядів
7505
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку