Контрольна робота у 7 класі за темами «Літературний детектив», «Світова новела», «Сучасна література»

Про матеріал
Перевірити рівень сформованості знань, умінь та навичок учнів, набутих під час вивчення теми; розвивати логічне мислення, творчу уяву, зв’язне мовлення; виховувати відповідальне ставлення до виконання завдань.
Перегляд файлу

7 клас

Контрольна робота за темами «Літературний детектив», «Світова новела», «Сучасна література»

 

РІВЕНЬ І (0, 5 бала)
 

1.Зіставити автора та назву твору

 

Автор

Назва твору

1. А. Конан Дойл

А. «Золотий жук»

2. О. Генрі

Б. «Чарівна крамниця»

3.Е. А. По

В. «Павутинка»

4. Г. Дж. Уеллс

Г. «Мандрівний замок Хаула»

5. Р. Акутагава

Д. «Дари волхвів», «Останній листок»

6. Д. В. Джонс

Е. «Пістрява стрічка», «Спілка рудих»

Відповіді: 1 – Е, 2 – Д, 3 – А, 4 – Б, 5 – В, 6 – Г.

 

2.Розподілити названі твори за темами

 

Тема

Назва твору

1. Світова новела

А. Р. Акутагава «Павутинка»

2. Літературний детектив

Б. Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула»

3. Сучасна література

В. Г. Дж. Уеллс «Чарівна крамниця»

 

Г. Е. А. По «Золотий жук»

 

Д. А. Конан Дойл «Пістрява стрічка», «Спілка рудих»

 

Е. О. Генрі «Дари волхвів», «Останній листок»

Відповіді:

а) Світова новела(О. Генрі «Дари волхвів», «Останній листок», Г. Дж. Уеллс

«Чарівна крамниця», Р. Акутагава «Павутинка»)

б) Літературний детектив(Е. А. По «Золотий жук», А. Конан Дойл «Пістрява стрічка», «Спілка рудих»)

в) Сучасна література(Д. В. Джонс «Мандрівний замок Хаула»)

 

 

РІВЕНЬ ІІ (0,5 бали)

 

Пригадати жанр твору і дати йому  визначення

1. «Золотий жук», «Пістрява стрічка»? (Детектив – різновид пригодницької літератури, у якому розкривається певна таємниця, пов’язана зі злочином)

2. «Дари волхвів», «Чарівна крамниця»? (Новела – невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом, напружено. Дією і чіткою композицією)

 

«Відгадай літературного героя»

3. «Переглядаючи свої записи про більш як сімдесят пригод, які я вів протягом останніх восьми років, і вивчаючи методи свого друга, я бачу між них багато трагічних, кілька кумедних, чимало дивних, але не можу назвати бодай однієї банальної…» (Доктор Ватсон про Шерлока Холмса),

4. «Я була поганим дівчиськом. Щось примусило цей останній листок залишитися там, де він є, щоб показати, яка я була противна..» (Джонсі «Останній листок»)

5. «- Якби я був багатий,- сказав хлопчик , тикаючи пальчиком на "Яйце є - яйця нема", - то купив би собі он те. І оте. - Він показав на "Ляльку, що плаче, як жива". - І оце. - То був загадковий предмет, і називався він, як значилося на привабливому ярличку, "Купи й дивуй друзів". (Джіп «Чарівна крамниця»)

 

Визначити власника речей

6. Кепка, люлька, лупа, скрипка? (Шерлок Холмс)

7. Мольберт, пензлі, фарба? (Берман)

8. Волосся, гребінці? (Делла)

 

РІВЕНЬ ІІІ (2 бали)

 

Написати твір на тему «Мій улюблений літературний герой».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
8365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку