Матеріал містить завдання для контрольної роботи у двох варіантах за темою "Усна народна творчість. Давня українська література" (9 клас). Даний матеріал може бути використаний для контролю навчальних досягнень учнів 9 класів.
Контрольна робота №1. Усна народна творчість. Давня українська література (тест)
І варіант
Початковий рівень (6 завдань по 0,5 бала)
А авторство, варіантність, письмова форма, усність
Б прозова форма, усність, анонімність, варіантність
В варіантність, поетична форма, анонімність, усність
Г усність, анонімність, варіантність, імпровізаційність
А голубонькою Б серденьком В ластівкою Г квіточкою
А балади Б думи В казки Г легенди
Де матінка плаче, там Дунай розлився;
Де плаче сестриця, там слізок криниця;
Де плаче миленька, там земля сухенька
використано
А літоту, тавтологію, порівняння, пестливі слова
Б гіперболу, протиставлення, епітет, анафору
В порівняння, персоніфікацію, вигук, тавтологію
Г метафору, риторичне звертання, літоту, фразеологізми
А П. Куліш, В. Сосюра, П. Тичина, І. Пулюй
Б І. Пулюй, І. Франко, Т. Шевченко, Леся Українка
В П. Куліш, І. Пулюй, І. Нечуй-Левицький, І. Огієнко
Г І. Нечуй-Левицький, М. Рильський, І. Кочерга, О. Довженко
А вчинився потоп
Б вежу було знищено
В загинуло багато майстрів-будівників вежі
Г вітер порозносив людські слова
Середній рівень (3 завдання по 1 балу)
Достатній рівень (2 завдання по 1,5 бала)
Високий рівень (3 бали)
Контрольна робота №1. Усна народна творчість. Давня українська література (тест)
ІІ варіант
Початковий рівень (6 завдань по 0,5 бала)
А міфологія, лірика, епос Б драма, лірика, ліро-епос
В епос, лірика, драма Г епос, трагедія, лірика
Ой очі, очі, очі дівочі,
Темні, як нічка, ясні, як день.
Ви ж мені, очі, вік вкоротили.
Де ж ви навчились зводить людей?
використано
А окличне речення, гіперболу, порівняння, метафору
Б окличне речення, порівняння, пестливі слова, тавтологію
В порівняння, метафору, фразеологізми, анафору
Г риторичне звертання, запитання, тавтологію, порівняння
А розкривається поетичний світогляд нашого народу
Б засуджується кріпацтво
В зображуються взаємини між батьками й дітьми
Г описуються видатні історичні особи та події
А біля гори Б в долині В за лісом Г неподалік села
А Книги приповістей Соломонових Б Євангелія від св. Луки
В Послань апостолів Г Апокаліпсиса
А допомогти йому побудувати вежу для свого народу
Б засіяти поле добірним зерном
В вивести євреїв з країни, де вони були рабами
Г сприяти розвиткові освіти й культури єврейського народу
Середній рівень (3 завдання по 1 балу)
Достатній рівень (2 завдання по 1,5 бала)
Високий рівень (3 бали)