15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Контрольна робота . Узагальнення й систематизація вивченого за рік. 9 клас

Про матеріал

Даний матеріал дає можливість оцінити рівень орфографічної і пунктуаційної грамотності дев'ятикласників;перевірити рівень сформованості відповідних умінь і навичок з вивчених тем

Перегляд файлу

Контрольна робота . Узагальнення й систематизація вивченого за рік.

9 клас

І рівень

 

1. Укажіть речення, де правильно розставлено розділові знаки при прямій мові.

а)  «У  вигляді  мови, —  сказав  Олесь  Гончар,   дано  людині великий дар».

  ( А. Бортняк)

б ) Стародавня народна приповідка мудро вчить  -  «Держімося землі, бо  земля держить нас».  (Г. Тарасенко)

в)  Бабуся питає: «А що, дітки?» Чого прийшли, мої соколята? (Марко Вовчок)

г)  «Хіба зацікавить кого доля робітників у моєму творі, коли на них, живих, ніхто не звертає уваги?», — з гіркотою подумав поет  і повернувся додому.

  (І. Вільде)

2. Реченням називається

а) синтаксична одиниця, що виражає закінчену думку про факт чи явище дійсності;

б) мінімальна одиниця мови, що виражає поняття про предмет, процес, явище дійсності, ознаки чи відношення;

в) смислове й граматичне обєднання слів, що називає предмети, дії та ознаки повніше, ніж окреме слово;

г) продукт мовленнєвого процесу, що характеризується тематичною завершеністю й відображає ставлення мовця до висловленого.

3. Основна одиниця синтаксису, що є інтонаційно оформленим смисловим і граматичним  цілим і виражає закінчену  думку, є:

 а) словосполучення;

 б) текст;

  в) складне синтаксичне ціле;

  г) речення.

ІІ рівень

4. Дієслова у неозначеній формі – це:

а) читати, писати, навчатися, намагатися;

б) читаючи, написавши, навчаючись;

в) прочитаний, записаний, знаючий;

г) прочитано, записано, прикрито

5. Формотворчими є такі частки:

а) не, ні, ані;

б) ось, он, воно, оце;

в) хай, нехай, би (б);

г) невже, хіба, чи.

6. У кінці речення звертання стоїть у такому реченні:

а) Поезіє! У штольнях самоти все зводимо повітряні мости.

б) Пульсуйте ви, слова мого рядка, мов світляки морського маяка.

в) О мріє, мріє, в нетерпінні куди ти завела мене?

г) Що ж будем робити, братове?

 

ІІІ рівень

7. Визначити  складне речення, побудоване за схемою:       [ ], й [ ], ( ) .

а) Вишнево-яблуневі садки, ще сьогодні зранку такі змерзлі, подобрішали, потеплішали, й село звеселіло, людські обличчя погіднішими стали.

б) Я слухав рідну пісню, рідну мову, й вона лилась струмком, у якому переплелися запахи калини, чебрецю, лепехи.

в) Огонь пішов по жилах хлопця, й він ясно одчув у собі, ніби од сну пробудившись, одчув творця, художника.

г)  Зелене безгоміння в полі, на обрії завмерла не хмара, а кінь із вершником, що тримає перед собою голубого списа.

 

8. Відокремлена прикладка є у реченні:

а) І він мерщій згадав, ледащо, материну мову.

б) У слово маминого серця вслухаюсь, тішуся, росту.

в) Не занімайте вік, вуста, і вимовляйте слово-мрію.

г) Слова, як люди, незвичайні в неодновимірності їх

 

9. Який розділовий знак необхідно поставити між частинами безсполучникових складних речень?
                а) тире; б) двокрапку; в) крапку з комою; г) кому

  1. Розіб'єш дружбу   пізніше не складеш.
  1. Поспішайте творити добро на землі  щиру шану знаходить людська доброта.

3.Людям давно відома одна чудова істина  тільки велика мета породжує велику енергію

  1. Щастя в повітрі не в'ється  воно в боротьбі дістається.
  2. Не вмієш керувати собою   безглуздо керувати іншими.

 

ІУ рівень

10. Визначити вид підрядного речення. Побудувати схему.

 

Я чолом припаду і відчую, як сонячно бродить життєдайний, промовистий дух.

 

11.Записати у фонетичній транскрипції слова:

Дзвін - __________________________________________________

Знання - _________________________________________________

Яблуня - _________________________________________________

Письменник - _____________________________________________

Пасуться -  ________________________________________________

12. Розставити  розділові знаки в реченні.   Побудувати схему речення.

Місяць уже вклався спати  а спокійна земля з хвилюванням прислухалась і прислухалась   як журавлі на своїх крилах несли їй весну і розсівали той срібний перелив  по якому сьогодні ж людськими надіями  засіється нове зерно.

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.8
Оригінальність викладу
1.8
Відповідність темі
1.8
Загальна:
1.8
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Антонович Петро
    Що за чмо робило цю контрольну роботу?Де відовіді?? А мені що робити, самому відповіді придумувати чи що???Найгірша робота в світі!!! Дурне якесь писало!
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Павленко Тетяна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. 144 Kseniya
    Нет ответов на тест, как учителю проверять?
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  4. Петрик Андрій
    Чому не можна написати правильних відповідей?!
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  5. Slender_ _Mr_
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
Показати ще 2 відгука
doc
Додано
6 липня 2018
Переглядів
7463
Оцінка розробки
1.8 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку