Мультимедійна презентація до уроку "Основні види СПР", мета якого поглибити знання учнів про види підрядних речень, будову СПР, удосконалювати навички синтаксичного аналізу.
Навчитися визначати види підрядних частин Уміти правильно конструювати та використовувати СПР з різними підрядними частинами Знати схему синтаксичного аналізу речення Зрозуміти суть поняття “щастя” Яка людина є щасливою Основні види СПР Очікувані результати Комунікативна тема Тема Технологічна карта уроку
Номер слайду 5
Ща́стя — стан цілковитого задоволення життям, відчуття глибокого вдоволення та безмежної радості.
Номер слайду 6
Людина живе справжнім життям, якщо вона щаслива чужим щастям. Маю велике щастя, живучи з тобою на землі. Щастя – це стан душі. Таблиця 1
Номер слайду 7
Щастя – це властивість характеру: одні його весь час чекають, інші безперервно шукають. Щоб привернути щастя, треба вміти знаходити радість у житті. Інші живуть щасливо, і самі того не знають. Таблиця 2
Номер слайду 8
З підрядною означальною частиною З підрядною з’ясувальною частиною З підрядною обставинною частиною СПР
Номер слайду 9
Визначити вид підрядної частини Щастя на боці людини, яка задоволена. Думаю, що щастя — це не станція, а спосіб подорожувати. Жодна людина не є щасливою, поки вона не вважає себе щасливою.
Номер слайду 10
Д. Життя коротке, але людина знов і знов проживає його у своїх дітях. Г. Міцне щастя – доля чесної людини. В. Найщасливіша людина та, яка дарує щастя найбільшій кількості людей. Б. Варто пам’ятати, що немає нічого кращого від праці за покликанням. А. Потрібно мріяти, щоб майбутнє обернути в сьогодення. Фрагмент домашнього завдання 1.Складносурядне речення 2.Складнопідрядне речення з підрядною означальною частиною 3. Складнопідрядне речення з підрядною з'ясувальною частиною 4. Складнопідрядне речення з підрядною обставинною частиною
Номер слайду 11
Щоб бути щасливим, треба…… Щаслива людина – це та людина, яка….. Я хочу бути щасливим, тому що……. Мені здається, що щастя……..
Номер слайду 12
1. Сон, який побачив Святослав, віщував біду. 2. Відомо, що написання цієї священної книги тривало багато століть. 3. Олена вважає, що урок сьогодні був цікавим. 4. Отоді, коли вони опиняться на рівних, поговоримо. 5. Картина, яку побачили діти, захопила їх. 6. Доки сонце зійде, роса очі виїсть. 7. Автор літопису брав участь у тогочасних подіях, так що його назвали Самовидцем. 8. Острозька академія – навчальний заклад, що має визначну історію. 9. Розумію, як треба виконати завдання.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Не шукай щастя за морями, бо воно знаходиться в тобі самому.
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Очікувані результати Навчитися визначати види підрядних частин Уміти правильно конструювати та використовувати СПР з різними підрядними частинами Знати схему синтаксичного аналізу речення Зрозуміти суть поняття “щастя”
Номер слайду 17
Було складно зрозуміти Потрібно ще багато працювати Сьогодні мої знання кращі, ніж учора Упевнений у своїх знаннях, але прагну знати більше
Номер слайду 18
§18, впр. ст.69 практ. завдання № 3 (блог) *завдання для самоперевірки №2 (блог)