Контрольна робота «Вимова й чергування голосних і приголосних звуків. Правопис префіксів»

Про матеріал
Контрольна робота з української мови №5 «Вимова й чергування голосних і приголосних звуків. Правопис префіксів» за 4 рівнями на 1 варіант
Перегляд файлу

Контрольна робота з української мови №5

«Вимова й чергування голосних і приголосних звуків. Правопис префіксів»

Початковий рівень ( по 0.5 б.)

1. Фонетика вивчає:

А. Звуки мови;

Б. Слова як частини мови;

В. Будову слова.

2. Вкажіть рядок, у якому в усіх словах відбувається наближення е-и

А. Весна, зошит, ремінь.

Б. Ремонт, вилка, нитка.

В. Село, весло, пиріг.

3. У якому рядку в усіх словах відбувається наближення о-у

А. Зозуля, вухо, турбота.

Б. Козуля, голубка, посуха.

В. Косуля, долина, кулон.

4. Вкажіть рядок, у якому в кожному слові відбувається уподібнення

А. Грається, миєшся, футбол.

Б. Легко, томат, корова.

В. Зшити, боротьба, мама.

5.Позначте рядок, у якому в усіх словах відбувається спрощення, що позначається на письмі:

 А. Тиж..невий, контрас..ний, шіс..надцять.

 Б. Захис..ний, балас..ний, жаліс..ний.

 В.  чес..ний, корис..ний, якіс..ний.

6. У якому рядку всі слова мають префікс -с

А. Сколихнув,сперся, сфотографувати.

Б. Сховати, сшити, сліпити.

В. Сказати, сцілити, сбити.

 

 

Середній рівень ( по 1б.)

7. Спишіть слова, розкриваючи дужки.

Пес(т)ливо, кіс(т)лявий, щотиж(д)невий,  сер(д)цевий, шіс(т)надцять.

8. Запишіть парами слова, добираючи перевірне слово, щоб сумнівний звук став наголошеним.

Весна, село, зерно, зима, великий.

9. Спишіть, розкриваючи дужки

У(в) автобусі, у(в) школі, малює у(в) альбомі, поклав у(в) портфель, привітав у(в)чительку.

 

Достатній рівень ( по 1.5 б.)

10. З’єднайте слово та орфограму, за правил якої потрібно написати слово.

  1. Тижневий

А. Наближення

  1. Розбити

Б. Префікси -з,-с

  1. Футбол

В. Чергування і-й

  1. Сколихнути

Г. Префікси -роз,-без.

  1. Тихо ввійти

Д. Спрощення

  1. Зозуля

Е. Апостроф

  1. Весло

Є. Уподібнення

  1. Сніг ішов

Ж. Чергування у-в

  1. Навчання

З. Ненаголошені е-и

  1.  Кав’ярня

І. Подвоєння

  1. Зробіть фонетичний розбір слів:

Джміль, явір, сміється.

 

Високий рівень ( 3 б.)

Спиши початок тексту , вствляючи, де потрібно, пропущені букви.

Доповни текст 5-7 реченнями.

Скоро прийде в…сна. Прип…че ласкаве сонечко. Незабаром набубнявіют... бруньки, зазеленіют... листочки, розцвітут... тюльпани.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Федченко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Стеценко Антоніна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
19119
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку