Контрольна робота з теми
«Нерівністі другого степеня»
І варіант
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Учень задумав два числа, сума яких дорівнює 100, а різниця – 26. Які числа задумав учень?
-
Знайдіть два числа, сума яких дорівнює 36, а добуток становить 180.
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
ІІ варіант
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Учень задумав два числа, сума яких дорівнює 200, а різниця – 114. Які числа задумав учень?
-
Знайдіть два числа, сума яких дорівнює 21, а добуток становить 90.
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
Контрольна робота з теми
«Нерівністі другого степеня»
І варіант
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Учень задумав два числа, сума яких дорівнює 100, а різниця – 26. Які числа задумав учень?
-
Знайдіть два числа, сума яких дорівнює 36, а добуток становить 180.
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
ІІ варіант
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Розв’яжіть систему рівнянь:
-
Учень задумав два числа, сума яких дорівнює 200, а різниця – 114. Які числа задумав учень?
-
Знайдіть два числа, сума яких дорівнює 21, а добуток становить 90.
-
Розв’яжіть систему рівнянь: