Контрольна робота з алгебри 9 клас на тему "Функції. Властивості функції"

Про матеріал

Контрольна робота з алгебри 9 клас на тему "Функції. Властивості функції", розроблена відповідно до "Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ, 2012.; зі змінами 2015; оновлена 2017."

Перегляд файлу

 


Варіант І

Початковий та середній рівні

  1. Знайдіть нулі функції .

А) –2; 1;  Б) –2; 3;  В)–1; 2;  Г) –3;2.

  1. Знайдіть координати точки перетину з віссю ординат графіка функції .

А) (0; 2);  Б) (–4; 0);  В) (0; –4);  Г) (2;0).

  1. Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції в напрямі осі у на 3 одиниці вгору?

А) ;Б) ;В) ;Г) .

  1. Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції в напрямі осі х на 5 одиниць праворуч?

А) ; Б) ; В) ; Г) .

  1. Знайдіть абсцису  вершини параболи

А) –20;  Б) 10;  В) 20;  Г) –10.

  1. C:\Users\Maks\Desktop\media\image8.pngНа рисунку зображено графік . Користуючись рисунком, укажіть проміжок спадання функції.

А) (–1; 3);  Б) (–∞; 1); 

В) (3; +); Г) (1;+∞).

 

Достатній рівень

  1. Знайдіть суму абсцис точок перетину з віссю абсцис параболи .
  2. Побудуйте графік функції . За графіком знайдіть: нулі функції, область значень функції, проміжок зростання функції.

Високий рівень

  1. Побудуйте графік функції . Використовуючи графік знайдіть усі значення а, при яких рівняння має рівно три корення.

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні

  1. Знайдіть нулі функції .

А) –2; 1;  Б) –2; 3;  В)–1; 2;  Г) –3;2.

  1. Знайдіть координати точки перетину з віссю ординат графіка функції .

А) (0; 2);  Б) (–4; 0);  В) (0; –4);  Г) (2;0).

  1. Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції в напрямі осі у на 3 одиниці вниз?

А) ;Б) ;В) ;Г) .

  1. Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції в напрямі осі х на 5 одиниць ліворуч?

А) ; Б) ; В) ; Г) .

  1. Знайдіть абсцису  вершини параболи

А) –20;  Б) 10;  В) 20;  Г) –10.

  1. C:\Users\Maks\Desktop\media\image8.pngНа рисунку зображено графік . Користуючись рисунком, укажіть проміжок зростання функції.

А) (–1; 3);  Б) (–∞; 1);

В) (3; +); Г) (1;+∞).

 

Достатній рівень

  1. Знайдіть суму абсцис точок перетину з віссю абсцис параболи .
  2. Побудуйте графік функції . За графіком знайдіть: нулі функції, область значень функції, проміжок спадання функції.

Високий рівень

  1. Побудуйте графік функції . Використовуючи графік знайдіть усі значення а, при яких рівняння має рівно три корення.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кушина Антоніна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сіроноженко Ірина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 2. Квадратична функція
Додано
28 березня 2018
Переглядів
12375
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку