Варіант І
Початковий та середній рівні
-
Знайдіть нулі функції
.
А) –2; 1; Б) –2; 3; В)–1; 2; Г) –3;2.
-
Знайдіть координати точки перетину з віссю ординат графіка функції
.
А) (0; 2); Б) (–4; 0); В) (0; –4); Г) (2;0).
-
Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції
в напрямі осі у на 3 одиниці вгору?
А)
;Б)
;В)
;Г)
.
-
Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції
в напрямі осі х на 5 одиниць праворуч?
А)
; Б)
; В)
; Г)
.
-
Знайдіть абсцису вершини параболи
А) –20; Б) 10; В) 20; Г) –10.
-
На рисунку зображено графік
. Користуючись рисунком, укажіть проміжок спадання функції.
А) (–1; 3); Б) (–∞; 1);
В) (3; +∞); Г) (1;+∞).
Достатній рівень
-
Знайдіть суму абсцис точок перетину з віссю абсцис параболи
.
-
Побудуйте графік функції
. За графіком знайдіть: нулі функції, область значень функції, проміжок зростання функції.
Високий рівень
-
Побудуйте графік функції
. Використовуючи графік знайдіть усі значення а, при яких рівняння
має рівно три корення.
Варіант ІІ
Початковий та середній рівні
-
Знайдіть нулі функції
.
А) –2; 1; Б) –2; 3; В)–1; 2; Г) –3;2.
-
Знайдіть координати точки перетину з віссю ординат графіка функції
.
А) (0; 2); Б) (–4; 0); В) (0; –4); Г) (2;0).
-
Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції
в напрямі осі у на 3 одиниці вниз?
А)
;Б)
;В)
;Г)
.
-
Графік якої функції буде отримано, якщо паралельно перенести графік функції
в напрямі осі х на 5 одиниць ліворуч?
А)
; Б)
; В)
; Г)
.
-
Знайдіть абсцису вершини параболи
А) –20; Б) 10; В) 20; Г) –10.
-
На рисунку зображено графік
. Користуючись рисунком, укажіть проміжок зростання функції.
А) (–1; 3); Б) (–∞; 1);
В) (3; +∞); Г) (1;+∞).
Достатній рівень
-
Знайдіть суму абсцис точок перетину з віссю абсцис параболи
.
-
Побудуйте графік функції
. За графіком знайдіть: нулі функції, область значень функції, проміжок спадання функції.
Високий рівень
-
Побудуйте графік функції
. Використовуючи графік знайдіть усі значення а, при яких рівняння
має рівно три корення.