Контрольна робота з літературного читання робота з літературним твором

Про матеріал

Контрольна робота №7 з літературного читання.Оновлені навчальні програми для початкової школи затверджені наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» від 05.08.2016 № 948.

Перегляд файлу

КОНТРОЛЬНА  РОБОТА № 7

Робота з літературним твором

                                                           КРАДЕНИЙ ВІЛ

  Мав чоловік сина.  От виріс  хлопець та такий собі красень, хоч  картину  з нього малюй, а до роботи щось не дуже квапиться.

  Якось питає в нього батько:

-                     Чи не  пора, синку, за якесь діло братися?

 А той стоїть і чухає потилицю:

-                     Та не знаю, тату, за що й братися…

-                     Гаразд, - озвався батько. – Підемо по світу, поглянемо, як інші живуть.

Може, й тобі якась там робота до серця припаде.

    Ішли вони, йшли, вже й назад повернули, коли дивляться – під лісом віл пасеться.

-                     Я цього вола вкраду! – каже тоді син.

-                     Що ж, - зітхає батько, - то кради…

   Зловив син вола, взяв на налигач і привів.

-                     Жени його додому. А я в село загляну – знайомого провідаю, - сказав йому батько.

   Повернувся пізно, а вже до того дня зарізали вола і зварили багату вечерю. Син затулив ряднами всі вікна, аби хтось не підглянув, і аж потому сів до столу.

-                     Стривай, - каже батько. – Спершу собі поміряємо шиї. Побачимо, хто

ліпше з нас погладшає.

   Поміряли шиї, взялися за їжу. Батько – той їсть повагом, наче в гостях, а син поспішає, немов на пожежу. Загавкає собака, а він усе мерщій ховає до комори. І вночі не спав: весь час йому здавалося, що хазяїн вола об’явився.

   Через місяць того вола з’їли. Повеселішав парубок.

-                     Ану, сину, - каже тоді батько, - поміряємо шиї.

   Поміряли. У батька шия на два пальці більша, а в сина – тонша стала.

-                     Це тому, чоловічку, що ти крадене їв! – сміється з нього батько.

-                     А ви хіба купували, тату? – дивується син.

-                     Еге, я їв своє, тому і погладшав, - примружив старий  очі. – Пам’ятаєш, я в село заходив? Це тоді хазяїну я за вола односив гроші.

   Син аж вирячився з дива.

-                     Ну, сину, - каже батько, - то, може, знову підеш вола красти?

-                     Ні, хай  йому  всячина! – сказав син. – Більше не буду красти. Радше

піду волами землю орати та хліб сіяти.

                                                                                          (297 слів)

___________

 Налигач – мотузка, яку прив’язують до рогів худоби.

 

 

Завдання:

1.  Жанр прочитаного твору.

    А казка.

Б вірш.

В байка.

 

2. Чому батько згодився, щоб син украв вола?

     А щоб приготувати багату вечерю;

     Б щоб провчити сина;

     В щоб подарувати знайомому.

 

3. Чому в сина шия тонша стала?

     А бо він їв крадене;

     Б бо він землю орав;

     В бо він погано спав уночі.

 

4. Запиши дійових осіб твору.

 

5. Віднови послідовність пунктів плану відповідно до змісту твору.

  ⃝ Пошуки роботи.

  ⃝ Мав чоловік гарного сина.

  ⃝ Минув місяць.

  ⃝ Багата вечеря.

  ⃝ Більше не буду красти.

  ⃝ Крадіжка вола.

 

6. Чого вчить цей твір? 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

3 клас

ІІ семестр

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ЧИТАННЯ ВГОЛОС

 

Дуб на дорозі

     З півночі на південь, між двома великими містами, люди почали будувати дорогу. Задумали її широку та рівну, міцну і красиву, щоб нею їздили автомашини й автобуси.

    Люди вже нагортали високий земляний насип, обклада­ли його камінням, заливали асфальтом. Дорога йшла степами й лугами, понад берегами річок.

Одного разу прийшли будівельники в поле. Тут росли неве­ликі чагарі. Інженер показував, де прокладати майбутню доро­гу, а робітники забивали в землю кілочки.

     Коли це робітники зупинились, поклали кілочки на землю. Там, де мала пролягати дорога, стояв високий дуб. Товстий, міцний, могутній — мов степовий вартовий.

      До робітників підійшов інженер. Він не сказав ні слова.

Робітники теж мовчали.

  Інженер довго дивився на план дороги, потім перевів по­гляд на дуба й зітхнув.

           Плану змінювати не можна, — сказав інженер.

           Дуба теж рубати не можна, — сказали робітники.

Інженер витяг кілочок, відійшов метрів на сто від дуба й забив його в землю.

           Тепер нас ніхто не осудить, — сказав він.

     Минуло кілька років. З півночі на південь пролягла ши­рока асфальтована дорога. Рівна, як стріла. Та в одному місці вона зігнулась підковою. Їдучі автобусом, люди радісно усміха­ються. Часто можна почути:

           Благородне серце в тих людей, що будували цю дорогу.                                                                                            

                                                                                      В. Сухомлинський

 

Запитання за змістом твору

 

1. Що почали робити люди?

2. Що побачили робітники?

3. Який був дуб?

4. Що зробив інженер?

5. Про що думали люди, їдучи цією дорогою?

 

Контрольна робота

Тема. Людина та її організм.

1 варіант.

 

Обери правильну відповідь.

1. У якому рядку перераховані тільки внутрішні органи людини?

а) голова, шия, верхні кінцівки, серце

б) шлунок, нижні кінцівки, легені, голова

в) головний мозок, серце, легені, шлунок

 

2. Які органи є опорою тіла людини і дають їй можливість виконувати різні рухи?

а) серце і судини

б) скелет і м’язи

в) м’язи і судини

 

3. Яку роботу виконує кровоносна система?

а) перетравлює їжу

б) виводить шкідливі речовини

в) забезпечує організм киснем

 

4. Пронумеруй органи в такій послідовності, у якій по них проходить повітря при вдиханні.

  трахея

  бронхи

  легені

  носова порожнина

 

5. З’єднай орган з відповідною системою.


вуха *

скелет *

шлунок *

* травна система

* органи чуття

* опорно-рухова система


6.  Знайдіть помилки. Запишіть кожне речення правильно

Рух тіла і його частин забезпечують кістки скелета.

Опорою тіла людини служать м’язи.

 

 

7. Як берегти слух? Запиши поради


МАТЕМАТИКА

3 клас

ІІ семестр

КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 7

ПЕРЕВІРКА НАВИЧКИ УСНИХ ОБЧИСЛЕНЬ

 

21 : 3 =                           36 : 9 =

3 *ž 7 =                         8 *ž (54 – 45) =

9 *ž 4 =                        56 – 6 *ž 3 =

42 : 6 =                           3 + 7 *ž 4 =

8 ž* 7 = 

Контрольна робота № 8

 

І варіант

1. Розв’язати задачу.

У танцювальному конкурсі приймали участь 6 хлопчиків, а дівчаток – у 5 разів більше. Всіх учасників конкурсу об’єднали у 4 групи, порівну в кожній. Скільки дітей було в одній групі?

2. Розв’яжи приклади:

800 – 150 · 4

90 : 3 : 5

720 : 8 + 100

3. Встав пропущені числа:

185 см =       м        см

4. Розв’язати рівняння:

720 : х = 2

5. Накреслити три відрізки: 5 мм, 3 см 5 мм, 1 дм.

6. Петрик за 15 секунд читає 23 слова. Скільки слів він прочитає за півхвилини?

 


                                                    КОНТРОЛЬНА РОБОТА

Мовна тема

«Дієслово»

1. Доповни речення.

    Дієслова відповідають на питання

    А хто? що?

    Б що робити? що зробити?

    В який? яка? яке? які?

 2. Доповни речення.      Дієслова означають

    А дію предмета.

    Б ознаку предмета.

    В назву предмета.

 3. Доповни речення.      Дієслова у реченні пов’язані з … .

    А прикметником.

    Б іменником.

    В дієсловом.

 4. Частка не з дієсловами пишеться:

    А разом.

    Б завжди окремо.

    В іноді окремо.

 5. Встанови відповідність між дієсловами-антонімами.

    Відпочивати —               — плакати.

    Говорити       —              — працювати.

    Сміятися        —              — мовчати.

 6. Визначити час дієслів.

    Пише - … .

    Будуватиме - … .

    Стрибав - … .

 7.  Розмежуй  слова. Запиши утворене прислів’я

Некажиневмію,акажинавчусь.

 

 8. Спиши текст розкриваючи дужки, вживай дієслова у потрібній часовій формі. У кожному реченні підкресли іменник та дієслово

 

(Прийти)  весна. (Дмухнути) теплий вітерець. (Дзюрчати ) веселі струмочки. Скоро (прилетіти ) з вирію пташки.

 

 

 

 

 

 

                                                               ІІ семестр

Наша Україна

           Широко простяглася наша рідна  країна. Прекрасні її землі.

      Від краю до краю на її просторах визріває золотиста пшениця. Зеленіють безмежні поля цукрових буряків. Любо вітають нас золотими шапками стрункі соняшники. Вітер розчісує коси пишної кукурудзи. На степових просторах розгулюють великі стада худоби. Запашні сади оточують наші міста і села. Блискучі рейки залізниць густою сіткою вкривають землі України. Багато в Україні заводів, фабрик, електричних станцій.

   Любіть  свою Україну!

(69 слово)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 клас

Контроль навичок читання

(тема "Відпочинок і дозвілля")

   Hi! My name is Alan. I like to make photos of animals, flowers and trees. When the weather is bad, I like to play computer games. My favourite computer game is chess.

  I have got a sister. Her name is Julia. She likes to listen to music. But her favourite hobby is drawing.

  Sometimes we go fishing and play tennis together.

     

 I.True or false:

My name is Andrew.

I like to make photos of animals and people.

When the weather is fine, I like to play computer games.

My favourite computer game is chess.

My sister likes to listen to music.

Her favourite hobby is drawing.

   

  II.Match:

My name is...                  a) drawing.

I like to make...               b) Julia.

I have got...                     c) Alan.

My sister’s name is...      d) photos of animals, flowers and trees

Her favourite hobby is... e) fishing and play tennis together. 

Sometimes we go...         f) a sister.

    

 III. Answer the questions:

What is the boy’s name?

What is his favourite computer game?

Has he got a sister or a brother?

What is his sister’s name?

What is her favourite hobby?   

________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок аудіювання  
(тема "Відпочинок і дозвілля")

My Free Time

 

   My name is Tom Black. I am from England. I am a pupil of the third form. I have got much free time. I like reading, drawing and collecting stamps. My favourite kind of sport is football. I play it with my friends on Sundays. Sometimes I go to the swimming- pool. I can swim very well.

I.  True or false:

 

My name is Tom Brown.

I am from England.

I am a pupil of the first form.

I have no free time.

I like reading, drawing and collecting stamps.

My favourite kind of sport is volleyball.

I play football on Sundays.

I play football with my parents.

Sometimes I go to the swimming-pool.

I can swim not well.

   II. Match: 

My name is…                                 

I am from…              

I am a pupil of…                                         

I like…                                                       

My favourite kind of sport is…                     

I can swim…                                              

I play football…                                          

Sometimes I go…                    

   a) the third form.

   b) reading, drawing and collecting stamps.

   c) Tom Black.

   d) football.

   e) very well.

   f) England.

   g) with my friends.

   h) to the swimming-pool.  

_______________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок письма 
(тема "Я, моя сім'я і друзі")

Dictation

                                      My friend

   I have got a friend. His name is Bill Black. He is nine. He is from England. Bill likes music and reading. His favourite sport is football.

_______________________________________________________

Контроль навичок письма 
(тема "Природа")

Dictation

Seasons

   Winter, spring, summer and autumn are four seasons of the year.

   It is cold in winter. It often snows. It is warm in spring. The trees and grass are green.

   It is usually hot in summer.

   In Autumn the trees are yellow, red and brown.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 клас

Контроль навичок письма

(тема "Помешкання")
Dictation

   I live in a big house. There are five rooms in it. They are: a living-room, a dining-room,a kitchen and two bedrooms. The kitchen is not big, but it is modern. The living-room is big and light. We like to watch TV there.

   I have a room of my own. There is a sofa, two chairs, a wardrobe and a desk in it.

   I like my house very much.

_______________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контроль навичок аудіювання

(тема "Шкільне життя")

Schools in Ukraine

  My name is Ivan Kravchuk. I am 10 and I am a pupil of the fifth form. I go to a secondary school. It is a big school with 500 pupils. In Ukraine we begin to go to school at the age of six.

  We go to school from Monday to Friday. Our lessons begin at half past eight in the morning. We study many interesting subjects at school.

  After the third and the fourth lessons there are long breaks at which pupils have lunch in the school canteen. Some of my friends bring packed lunch from home.

  After classes we visit the Drama Club or the Sports Club.

  I like to study at school very much and I have many friends there.

I. True or false:

1.  My name is Ivan Kravchuk.

2. I study in a big school.

3. In Ukraine pupils begin to go to school at the age of six.

II. Choose the correct item to complete the sentences:

1. My name is Ivan Kravchuk…

A. Ivan Kravchuk

B. Ivan Kovalchuk

C. Petro Kravchuk

2. I am…

A. 8

B. 10

C. 11

3. There are … in my school.

A. 200 pupils

B. 500 pupils

C. 1500 pupils

4.  We go to school…

A. from Sunday to Friday

B. from Monday to Saturday

C. from Monday to Friday

5. Our lessons begin at…

A. 8 o’clock

B. half past 7

C. half past 8

6. During the long breaks pupils…

A. have lunch in the school canteen

B. prepare for the next lesson

C. go home to have lunch

7. After classes we visit…

A. the Drama Club or the Sports Club

B. the school canteen

C. the school library

8. I have many … at school.

A. guests

B. friends

C. relatives

III. Answer the questions

1. What is the boy’s name?

2. How old is he?

3. Is his school big or little?

4. What time do the lessons begin?

5. Does he like to study at school?

Контроль навичок читання

(тема "Відпочинок і дозвілля")

   Hi! My name is Alan. I like to make photos of animals, flowers and trees. When the weather is bad, I like to play computer games. My favourite computer game is chess.

  I have got a sister. Her name is Julia. She likes to listen to music. But her favourite hobby is drawing.

  Sometimes we go fishing and play tennis together.

     

 I.True or false:

My name is Andrew.

I like to make photos of animals and people.

When the weather is fine, I like to play computer games.

My favourite computer game is chess.

My sister likes to listen to music.

Her favourite hobby is drawing.

   

  II.Match:

My name is...                  a) drawing.

I like to make...               b) Julia.

I have got...                     c) Alan.

My sister’s name is...      d) photos of animals, flowers and trees

Her favourite hobby is... e) fishing and play tennis together. 

Sometimes we go...         f) a sister.

    

 III. Answer the questions:

What is the boy’s name?

What is his favourite computer game?

Has he got a sister or a brother?

What is his sister’s name?

What is her favourite hobby?   

 

docx
Додано
4 вересня 2018
Переглядів
2496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку