Контрольна робота за I півріччя з предмету «сольфеджіо»
Учня (учениці) III класу__________________________
Завдання
1.Інтервал – це сполучення …….звуків
У мелодичному інтервалі звуки звучать……........, а у гармонійному…………………
Прості інтервали знаходяться в межах ……………, а складені більше……………….
2. З’єднайте назву інтервалу та його ступеневу величину
Прима 4
Секунда 8
Терція 6
Кварта 1
Квінта 3
Секста 8
Септима 2
Октава 5
Консонуючі інтервали звучать…………., а дисонуючі …………………………
3.Виберіть чисті інтервали:
5. секста
6. квинта
7 .терція
8.септіма
4.Поєднай тональності з їх ключовими знаками
Ти помітив, що для однієї тональності не вистачило знаків? Запиши їх на нотному стані, а також стійкі та нестійкі ступені цієї тональності.
5.Проаналізувати рух мелодії. Обвести інтервал « чиста кварта»
6.Побудуйте гаму ля мінор трьох видів
ля мінор |
Натуральний Гармонічний
Мелодичний
7. Визначити та підписати інтервали та ступені у тональності До мажор
8.У тональності Соль мажор поставити правильний ключовий знак та побудувати інтервальну послідовність
9.Визначити за ключовими знаками мажорні тональності та побудувати у них головні тризвуки ладу.
10.Переписати, використовуючи інструментальне групування тривалостей
11.Диктант.Калініна № 6. Визначити розмір, поділити мелодію на такти,вказати тривалості нот.
12.Слуховий диктант.