Контрольна робота з теми 5 кл «Рідна Україна. Світ природи»

Про матеріал

Завдання в контрольній роботі дозволить перевірити знання учнів з творчості Т. Шевченка, П. Тичини та Є. Гуцала. Контрольна робота в двох варіантах.


Перегляд файлу

Контрольна робота з теми « Рідна Україна. Світ природи»

1.У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?

А) «Садок вишневий коло хати»                  Б) « В бур*янах»                   В)  «Гаї шумлять»

2.Що роблять дівчата, повертаючись з роботи у вірші  «Садок вишневий коло хати» ? 

А) Танцюють       Б) співають         В) сміються           Г) розмовляють

3. У якому вірші Т. Шевченка   героями є соловейко, хрущі?

А) «Садок вишневий коло хати»        Б) « Зірка»      В)  «Гаї шумлять»   Г) «Не бував ти у наших краях»

4. Назвати вірш П.Тичини:

А) «Садок вишневий коло хати»        Б) « Зірка»      В)  «Гаї шумлять»   Г) «За сонцем хмаронька пливе»

5.Знайти рядок з епітетами:

А)  Зіронька встає, соловейко научати не дає;

Б)  Маленькі діточки, рожева хмарка

В) неначе ворог, мов матері діти

6.Визначити тематику творів П. Тичини:

А) про дітей      Б) про тварин       В) про природу        Г) про державу

7.  Установіть відповідність:

а) П.Тичина                        1. «Не бував ти у наших краях»

б) Є. Гуцало                       2.  «За сонцем хмаронька пливе»

в) Т.Шевченко                   3.  «Княжа Україна»

                                            4. «Зірка»

8. .  Установіть відповідність:

а) порівняння                     1. « Купатися в морі сліз»

б) персоніфікація               2. «світло поволі заповзає в хату»

в) гіпербола                        3. «А туман, неначе ворог , закриває  море»

                                             4. «Рожева хмаронька пливе»

9. .  Установіть відповідність:

А) «Садок вишневий коло хати»          1. «Хмарки біжать – милуюся,Милуюся-дивуюся,чого душі моїй

Б) « Зірка»                                                   так весело»

В)  «Гаї шумлять»                                  2.  «Ніч - велика чарівниця! Зачарувала звіра, птицю»

                                                                  3. «Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть»

                                                                 4.  «Ллється чисте срібло з відер на маки й калину»

10. Установіть відповідність описів природи з назвою твору:

А) «Лось»                                                    1. «Там же небо-блакитні простори…»

Б) «Не бував ти у наших краях»               2. «Ставши над Дніпром зеленооким…я прошу перо у них високе»

В)  « Журавлі високі пролітають»            3. «Хрущі над вишнями гудуть…»

                                                                     4. «Струмінь вітру доносив запах річкової криги, у ньому жив дух

                                                                          примерзлого болота…»

11.Установіть послідовність подій в оповіданні Є Гуцала «Лось»

А) Початок твору                                      1.Діти думали,як той лось міг попасти у воду

Б) Розвиток подій                                      2. Лось звик до заповідника

В) Кінець твору                                         3. Лось не ворухнувся. Він припав до землі, прислухаючись, чи  дале-

                                                                      ко ще весна…

12. Установіть відповідність персонажів та їх характеристик з оповідання «Лось» Є Гуцала:

А) дядько Шпичак                                    1. «Неквапно попрямував  до тієї поляни, на якій любив найчастіше

Б)  Лось                                                            бувати…»

В) брати-підберезовики                            2. «Охопили зором ріку, і їхні лиця ще більше пом*якшали од  нав- 

                                                                           колишнього простору…»

                                                                     3. «… треба думати про те, щоб якось його заховати, замівши сліди»      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми « Рідна Україна. Світ природи»

1.У якому творі розповідається про дитинство Т.Шевченка?

А) « В бур*янах»    Б) «Садок вишневий коло хати»                                 В)  «Гаї шумлять»

2. Що роблять дівчата, повертаючись з роботи у вірші  «Садок вишневий коло хати» ? 

А) співають       Б) танцюють        В)  розмовляють        Г) сміються

3. У якому вірші Т. Шевченка   героями є соловейко, хрущі?

А) « Зірка»      Б) «Садок вишневий коло хати»         В)  «Гаї шумлять»   Г) «Не бував ти у наших краях»

4. Назвати вірш П.Тичини:

А) «Садок вишневий коло хати»        Б) «Гаї шумлять»   В) « Зірка»       Г) «За сонцем хмаронька пливе»

5. Знайти рядок з епітетами:

А)  Зіронька встає, соловейко научати не дає;

Б)  неначе ворог, мов матері діти

В) Маленькі діточки, рожева хмарка

6. Визначити тематику творів П. Тичини:

А) про тварин       Б) про дітей      В) про державу Г) про природу       

7.  Установіть відповідність:

а) П.Тичина                        1. «За сонцем хмаронька пливе»

б) Є. Гуцало                       2.  «Зірка»

в) Т.Шевченко                   3.  «Княжа Україна»

                                            4. «Не бував ти у наших краях»

8. .  Установіть відповідність:

а) персоніфікація              1. « Купатися в морі сліз»

б)  гіпербола я                    2. «світло поволі заповзає в хату»

в)   порівняння                   3. «А туман, неначе ворог , закриває  море»

                                             4. «Рожева хмаронька пливе»

9. .  Установіть відповідність:

А) « Зірка»                                                   1. «Хмарки біжать – милуюся,Милуюся-дивуюся,чого душі моїй

Б) Гаї шумлять»                                          так весело»

В)  «Садок вишневий коло хати»           «2.  «Ніч - велика чарівниця! Зачарувала звіра, птицю»

                                                                  3. «Співають ідучи дівчата, а матері вечерять ждуть»

                                                                 4.  «Ллється чисте срібло з відер на маки й калину»

10. Установіть відповідність описів природи з назвою твору:

А) « Журавлі високі пролітають»            1. «Там же небо-блакитні простори…»

Б) «Не бував ти у наших краях»               2. «Ставши над Дніпром зеленооким…я прошу перо у них високе»

В)  «Лось»                                                   3. «Хрущі над вишнями гудуть…»

                                                                     4. «Струмінь вітру доносив запах річкової криги, у ньому жив дух

                                                                          примерзлого болота…»

11.Установіть послідовність подій в оповіданні Є Гуцала «Лось»

А) Розвиток подій                                      1.Діти думали,як той лось міг попасти у воду

Б)  Кінець твору                                        2 . Лось звик до заповідника

В) Початок твору                                      3. Лось не ворухнувся. Він припав до землі, прислухаючись, чи  дале-

                                                                      ко ще весна…

12. Установіть відповідність персонажів та їх характеристик з оповідання «Лось» Є Гуцала:

А) брати-підберезовики                            1. «Неквапно попрямував  до тієї поляни, на якій любив найчастіше

Б)  дядько Шпичак                                       бувати…»

В) Лось                                                      2. «Охопили зором ріку, і їхні лиця ще більше пом*якшали од  нав- 

                                                                           колишнього простору…»

                                                                     3. «… треба думати про те, щоб якось його заховати, замівши сліди»      

 

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
5928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку