Контрольна робота з теми « Держави світу між світовими війнами»
Мета: повторити, узагальнити та закріпити знання, набуті учнями під час вивчення теми "Держави світу між світовими війнами"; розвивати вміння та навички, які сформувались на попередніх уроках; виховний аспект уроку реалізується шляхом осмислення учнями подій минулого Європи; спонукати учнів до подальшого поглиблення знань.
Тип уроку: перевірка знань
Контрольна робота з теми « Держави світу між світовими війнами»
Варіант І
Початковий рівень ( 0,5 б)
1.Вкажіть роки «проспериті» у США
А)1929-1933рр.; Б)1922-1929рр.;
В)1918-1922рр.; Г)1933-1939рр.
2. Заходом «Нового курсу» Ф.Рузвельта було
А)обмеження прав профспілок; Б)організація трудових таборів;
В)переведення американського капіталу за кордон;
Г) втручання держави в приватне підприємництво.
3.Перший уряд «Народного фронту» у Франції очолив:
А)Е.Даладьє; Б)Л.Блюм; В)Б.Муссоліні; Г)М,Торез
4.Вкажіть рік встановлення фашистської диктатури в Італії
А)1924; Б)1922р.; В)1928р. Г)1933р.
Середній рівень
5.Установіть хронологічну послідовність ( 2 б)
А) запровадження непу в СРСР;
Б) утворення НСДАП;
В) світова економічна криза;
Г) «Пивний путч».
6.Оберіть три правильних відповіді ( 1,5 б)
Складові політики « Воєнного комунізму»:
Контрольна робота з теми « Держави світу між світовими війнами»
Варіант ІІ
Початковий рівень ( 0,5 б)
1.Вкажіть роки громадянської війни в Росії
А)1917-1922рр.; Б) 1918-1922рр.;
В) 1917-1927рр.; Г)1921-1923рр.
2.В основу економічної політики італійських фашистів було покладено ідею створення:
А) «монархічної держави»; Б) « парламентської держави»;
В) «кооперативної держави»; Г) « корпоративної держави».
3. Захід, який передбачався в СРСР в період непу:
А)продовольча розкладка; Б)продовольчий податок;
В)скасування товарно-грошових відносин;
Г) заборона оренди найманої праці.
4. Вкажіть рік створення СРСР
А) 1920р. Б)1921р. В)1922р.; Г)1933р.
Середній рівень
5.Установіть хронологічну послідовність ( 2 б)
А) створення Національної фашистської партії;
Б) запровадження колективізації в СРСР;
В) « Велика депресія»;
Г) Пакт про ненапад між СРСР і Німеччиною.
6.Оберіть три правильних відповіді ( 1,5 б)
Складові внутрішньої політики Й.Сталіна
Достатній рівень
7.Дайте визначення поняттю ( 2,5 б)
Колективізація – це ________
Високий рівень
8.Дайте розгорнуту відповідь на питання ( 4 б)
Як Ви вважаєте, чому фашизм, націонал-соціалізм та комунізм дослідники відносять до однієї уніфікованої громадсько-політичної, громадської та культурно-ідеологічної системи під назвою тоталітаризм?
Достатній рівень
7.Дайте визначення поняттю ( 2, 5 б)
Націонал-соціалізм – це ________
Високий рівень
8.Дайте розгорнуту відповідь на питання ( 4 б)
Уявіть себе мешканцем Німеччини 1918-1939рр. Напишіть вашим нащадкам листа про своє життя. Які поради їм ви б дали? Від чого застерігли б?