Контрольна робота з теми: Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики. Варіант 1 І рівень. 1.(1б). Скількома способами можна вишикувати в шеренгу 6 осіб. 2.(2б). Дано множину А
ІІ рівень. 3.(1б). На шкільному концерті присутні 30 учнів 19 класу і 20 учнів 11 класу. Яка ймовірність того, що з черговим концертним номером виступить учень 11 класу? 4.(2б). Дано вибірку температури повітря (за Цельсієм) о восьмій годині ранку протягом шести днів: 8;10;6;9;8;7. Знайдіть центральні тенденції вибірки: Мо,Ме, ІІІ рівень. 5.(1б). У подарунковому наборі карамелі складають 30%, шоколадні-40%. Яка ймовірність того,що вибрана навмання цукерка буде шоколадною або карамеллю. 6.(2б). Скількома способами можна вибрати із 7 різних книг три будь-які? Яка ймовірність того,що всі три книги будуть однакові за розміром, якщо є усього таких книг 5. ІV рівень. 7.(1б). Обчислити: + 8.(2б). Обчислити математичне сподівання та дисперсію випадкової величини,розподіленої за законом:
|
Контрольна робота з теми: Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики. Варіант 2 І рівень. 1.(1б). Скількома способами можна скласти на день розклад із 7 різних предметів. 2.(2б). Дано множину А;В Знайти: а) А В;б)А В; в) А \В; г) В\ А. ІІ рівень. 3.(1б). Із 20 квитків занумерованих числами від 1 до 20, навмання вибирають один. Якщо ймовірність того,що номер витягнутого квитка не ділиться ні на 5,ні на 2? 4.(2б) Дано вибірку про час простою ( у хвилинах) 10 верстатів протягом робочого дня: 8;14;9;10;10;7;10;11;12;13. Визначте центральні тенденції: Мо,Ме, ІІІ рівень. 5.(1б). Два прилади працюють незалежно один від одного. Імовірність того , що перший працюватиме зміну без налагодження дорівнює 0,9; другий -0,8. Яка ймовірність того , що обидва прилади будуть працювати зміну без налагодження. 6.(2б). Скількома способами можна вишикувати в колону по одному 6 юнаків? Яка ймовірність того,що два товариші стоятимуть поряд? ІV рівень. 7.(1б). Порівняти: 8.(2б). Обчислити математичне сподівання та дисперсію випадкової величини,розподіленої за законом:
|
Контрольна робота з теми: Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики. Варіант 3 І рівень. 1.(1б). Скільки різних слів можна одержати,переставляючи букви у слові школа. 2.(2б). Дано множину А Знайти: а) А В;б)А В; в) А \В; г) В\ А. ІІ рівень. 3.(1б). У шкільних змаганнях беруть участь 25 учнів 10 класу і 15 учнів 11 класів. Яка ймовірність того,що переможцем стане учень 11 класу. 4.(2б).Дано вибірку про врожайність пшениці на 13 ділянках посівної площі у (ц\га): 22;44;28;25;28;44;20;32; 44;28;36;44;49. Визначте центральні тенденції: Мо,Ме, ІІІ рівень. 5.(1б). У партії з 200 деталей 150 деталей першого сорту,30 деталей другого сорту,16-третього і 4 браковані деталі. Яка ймовірність того,що навмання взята деталь буде або першого,або другого сорту. 6.(2б). У ящику 12 синіх,5 жовтих та 3 чорні кульки. Навмання вибирають шість кульок. Яка ймовірність того,що взято 3 сині,2 жовті та 1 чорна кулька? ІV рівень. 7.(1б). Обчислити: + 8.(2б). Обчислити математичне сподівання та дисперсію випадкової величини,розподіленої за законом:
|
Контрольна робота з теми: Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики. Варіант 4 І рівень. 1.(1б). Чому дорівнює 50!/48. 2.(2б).У вазі є 10 білих і 5 червоних троянд. Скількома способами можна обрати букет,що складається з двох білих і однієї червоної троянди. ІІ рівень. 3.(1б). З букв слова математика навмання беруть одну букву,якою є ймовірність того,що це виявиться буква а. 4.(2б). Скількома способами з 10 спортсменів можна відібрати 4 особи для участі у змаганнях з бігу на 100 метрів. ІІІ рівень. 5.(1б). У слові 8 літер,що відповідають голосним звукам. Відомо,що ймовірність натрапити на вміння на таку літеру,дорівнює 0,4.скільки всього літер у слові. 6.(2б). Дано вибірку:2,4;5;7;8;4;5;9;11;10;8;9;8;5;8 Визначте центральні тенденції: Мо,Ме, ІV рівень. 7.(1б). Обчислити: 8.(2б). Обчислити математичне сподівання та дисперсію випадкової величини,розподіленої за законом:
|