28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Контрольна робота з теми "Головні та другорядні члени речення. Односкладні речення. Неповні речення"

Про матеріал

Контрольна робота містить тестові завдання (з однією правильною відповіддю, з кількома правильними відповідями, на встановлення відповідності) з теми "Головні та другорядні члени речення. Односкладні речення. Неповні речення", а також практичні ( перетворити односкладні речення на двоскладні, а двоскладні - на односкладні; поставити розділові знаки в реченнях; зробити синтаксичний розбір речення).

Перегляд файлу

           8клас.              Контрольна робота №2

  Головні та другорядні члени речення. Односкладні речення.                 Неповні речення

Завдання з вибором однієї правильної відповіді______________              _(3б)

         1. Дійова особа граматично  не виражається в:                                            

         а) означено-особовому реченні;

         б) неозначено-особовому реченні;

         в) безособовому реченні;

         г) узагальнено-особовому реченні.

2. У якому рядку між групою підмета і групою присудка потрібно ставити  тире?

а) Символи, звичаї, традиції, рідна мова, мамина пісня  це корені народу.

б) Він рідний нашим городам і селам.

в)  Наша мова свята.

г) Місто наше невелике.

3. У якому рядку всі прикладки написані правильно?

а) журнал «Дніпро», читаємо «Кобзаря», Гора Говерла, заєць-русак;

б) сон-трава, Батьківщина-мати, бібліотека імені І.Франка, ріка Десна;

в) Берда-ріка, учитель фізик, медаль «За відвагу»,  школа імені В. Симоненка;

г) дівчина-Оксана, цукерки «Вечірній Київ», жук-олень, звіробій-трава.

       4. Виберіть  безособове речення, головний член якого виражений  інфінітивом:                                                                                                       

        а) Гарно тут, безтривожно.

        б) Смеркалося.

        в) Можна вибрать друга  і по духу брата…

        г) У хаті було чисто та гарно, як у квітнику.

          5. Позначте рядок, у якому правильно поставлено тире в неповному реченні:

       а) Сміле слово – то наші гармати, смілі вчинки – то наші мечі.                      

       б) Розум у голові – червоне золото.

       в) На обрії – химерна поема гір.

       г) Говорити – річ нудна.

       6.  Виберіть рядок, у якому подано двоскладне речення:

       а) Любіть життя, шануйте кожен день.

       б) Без труда нема плода.

       в) За одного письменного трьох неписьменних дають, та й то не беруть.

       г)  Зорі в небозводі.

       Завдання з вибором кількох правильних відповідей

       7.Укажіть односкладні називні речення:                                                       (1 б)

       а) Листя зелене.

       б) Весна і квітень. Сонце і дорога.

       в)  Золота осінь .

       г)  А далі на північ – хвойні ліси.

       Завдання на встановлення відповідності

       8. Установіть відповідність:                                                                               (2 б)

Односкладне речення

Приклад

1 означено - особове                                

А У чужому домі не порядкуй.

2. неозначено-особове                               

        Б У повітрі пахло свіжим ранком.

3. узагальнено-особове                              

        В Люблю вночі на небеса дивитись.

4. безособове                                              

 Г На зустріч з учнями запросили поета.

   9.Установіть відповідність:                                                                                 (1,5 б)

Види присудків

Приклади

1.Простий дієслівний

а) Культура мови – це духовне обличчя    людини.

2. Складений дієслівний

б) Буду  я навчатись мови золотої.

3. Складений іменний

в) Люди повинні більше дивитись  на  зорі,

    на Стожари.

 

г) Екскурсовод запропонував  оглянути  

    експозицію.

 

        10. Переробіть двоскладні речення на односкладні, а односкладні на

              двоскладні:                                                                                                  (1,5б)

          а) Посиджу над річкою, помовчу й  подумаю.

          б) До Калинівки вже недалеко.

          в) Ми дихаємо вільно й легко.

 

        11.Зробіть синтаксичний розбір речення:                                                     (1б)

          Питай не старого, а бувалого (Народна творчість).

         12. Поставте розділові знаки в реченнях:                                                     (2б)

          а) Бджола ранить жалом  а людина словом.

          б) Андрій додому поспіша а сонце у зеніт.

 

 

 

 

doc
Додано
25 липня 2018
Переглядів
856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку